قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

عبارات تأکیدی ترک سیگار



عبارات تأکیدی ترک سیگار

نویسنده متن ، گردآوری و ترجمه عبارات تأکیدی : نادر گنجی

هر شخص سیگاری به علت های خاص خود در برهه ای از زندگی جذب سیگار می شود که از جمله عوامل آن می تواند محیط زندگی شخص ، خانواده ، دوستان ، خودکم بینی و عدم اعتماد به نفس و ... باشد . به مرور زمان و با انس گرفتن فرد به سیگار و عادی شدن آن کم کم متوجه مضرات سیگار شده و ممکن است بخواهد آن را کنار بگذارد .

اکثر افراد سیگاری درطول زندگی به اندازه پول یک اتومبیل و حتی بیشتر پول را دود می کنند . سوای زیان مالی حاصل از کشیدن سیگار ، شنیدن مضرات سیگارکشیدن از جمله سرطان ، حمله قلبی ، تنگی نفس ، از دست رفتن قوای بدنی و ... می تواند این تصمیم را جدی تر نماید .

اما  ترک کردن سیگار با کنار گذاشتن عادت های بد دیگر متفاوت است . چون سیگارکشیدن نه تنها با روح فرد آمیخته شده بلکه جسم او را نیز تحت تأثیر قرار داده و تنها اراده نمی تواند دراین بین کارساز باشد زیرا ممکن است درحین ترک آنقدر روح و جسم فرد آسیب پذیر گردد که به راحتی قید این کار را بزند .

مقایسه علمی روش های ترک سیگار نشان داده است که هیپنوتیزم موثرترین راه در این مورد است .

عبارات تأکیدی ترک سیگار می تواند هم در قبل از ترک سیگار ، درحین آن و بعد از آن به فرد سیگاری کمک کند که راحت سیگار را کنار گذاشته و با احتمال کمتر به آن رجوع کند .

استفاده از عبارات تأکیدی در ترک سیگار زمانبر است . اما هیپنوتیزم می تواند آن را تسریع کند . در طول هیپنوتیزم با کنار گذاشتن پرده ها ذهن ناخودآگاه در دسترس قرار می گیرد ، آموزش ها به طور مستقیم به خورد آن داده می شود .

همه باورهای ما در ذهن ناخودآگاه ذخیره شده اند و ما بر اساس این باورها زندگی می کنیم . سیگاری ها سیگار می کشند چون باور دارند که سیگار آنها را ارضاء می کند و به آرامش می رسند .

آموزش هایی که در طول هیپنوتیزم داده می شوند شبیه به عبارات تأکیدی هستند ، اما چون مستقیماً به ذهن ناخودآگاه می رسند ، تأثیر بیشتر و سریع تری دارند . در هیپنوتیزم باورهای جدید جایگزین باورهای قدیم می شوند مثلاً باور « ترک کردن سیگار سخت است » با باورهای « ترک سیگار ممکن است » ، « سیگارکشیدن برای سلامتی بد است » و « ترک سیگار راحت است » جایگزین می شود .

بعد از مدتی این باورها در ذهن رسوخ کرده و ترک سیگار آسان می شود .

از آنجایی که دسترسی به متخصص هیپنوتیزم سخت و گاه غیرممکن است و یافتن فایل های صوتی هیپنوتیزم که در مورد ترک سیگار کارا باشند و کارایی آنها به اثبات رسیده باشد ، استفاده از عبارات تأکیدی بهترین راه برای شروع به ترک سیگار و افزایش اراده برای جلوگیری به بازگشت به آن بعد از ترک می باشد .

نکته بسیار ضروری درمورد عبارات تأکیدی این است که این عبارات برای هرشخصی منحصر به فرد است . یعنی هرکسی باید از عبارات تأکیدی که با ساختار روحی و فکری او سازگار است استفاده نماید و عباراتی که ممکن است برای کسی بسیار کارساز است برای شخص دیگری فاقد کارایی باشد . پس هر فرد باید از عبارات تأکیدی مختص خود استفاده کند و آنها را درصورت لزوم براساس روحیات و حال و هوای خود تغییر دهد .

عبارات تأکیدی را تا می توانید در طول روز تکرار کنید . حداقل تکرار 100 بار آنها در روز ضروری است . حتما این کار را بعد از بیدار شدن از خواب در صبح و قبل از به خواب رفتن در شب انجام دهید .  ذهن و بدن شما به آرامی ولی با اطمینان از سیگار کشیدن متنفر می شود و شما می توانید به سوی یک زندگی جدید و بدون آلودگی رهسپار شوید .

عبارات تأکیدی ترک سیگار


·       من زندگی را به مرگ ترجیح می دهم . من سیگار کشیدن را کنار می گذارم .

·       من سیگار کشیدن را از زندگی ام کنار می گذارم .

·       من از سیگار رها هستم و می خواهم از نیکوتین خلاص شوم .

·       من هوای تازه را دوست دارم و از سیگار متنفر هستم .

·   هرروز به هر شیوه ای مقدار نیکوتین در بدن من کمتر و کمتر می شود و ریه های من تمیزتر و تمیزتر می شود .

·       من هوای تمیز بدون دود سیگار را اشتنشاق می کنم و هوای استفاده شده را بازدم می کنم .

·       من ترک کننده سیگار هستم و همه حس های من در شرایط کامل خود هستند .

·       من تنومند و سالم هستم . من سیگار را دفع می کنم و سیگار کشیدن من را جذب نمی کند .

·       من با موفقیت سیگار را ترک می کنم . من اکنون سالم تر ، شادتر و آرام هستم .

·   من اکنون از سیگار رها هستم . فشار خون من نرمال است ، قلب من سالم تر است و من خوشحال هستم .

·   من سلامتی را به جای سیگار کشیدن ، رهایی را به جای اعتیاد و شادی را به جای افسردگی انتخاب می کنم .

·       هرروز نو من را از سیگار دور می کند و به سوی یک من سالم تر سوق می دهد .  

·   من خودم را بیشتر از سیگار کشیدن دوست دارم . من به زندگی بله می گویم و به سیگار کشیدن نه می گویم .

·       من هوای تازه را دوست دارم و از سیگار کشیدن متنفر هستم .

·       من از هرگونه نیاز به دود رها هستم و زندگی بدون دود را با آغوش باز می پذیرم .

·       من اکنون و برای همیشه از کشیدن سیگار رها هستم .

·       من انسانی غیرسیگاری  آرام و رلکس هستم .

·       من تنفس هوای تازه به داخل ریه هایم را انتخاب می کنم .

·       من ریه هایی تمیز ، پاک و سالم دارم .

·       من روی تمایلات خودم کنترل دارم و تنها به چیزهایی تمایل دارم که برای من سالم هستند .

·       من لیاقت دارم از سیگار رها باشم و هستم . 

·   نفس من ، لباس های من و دست های من در کل اوقات تازگی و تمیزی را احساس و استشمام می کنند .

·       تنفس من آسان و بدون تلاش است چون ریه های من سالم و تمیز هستند .

·       من عمری طولانی را سالم و بدون عادت بد زندگی می کنم .

·       درحالی که من به رهایی از سیگار ادامه می دهم ، بدن من سالم تر و سالم تر می شود .

·       من بزرگی را مشاهده و احساس می کنم .

·       تنفس من هر روز بهبود می یابد .

·       من از خوردن لذت می برم ، چون مزه غذاها از قبل بهتر است .

·       بدن من تمیز و تصفیه شده م باشد .

·       بدن من از سموم پاک شده است .

·       انرژی سلامتی آزادانه در بدن من جاری است .

·       من روی زندگی ام کنترل دارم .

·       من انتخاب می کنم که تنها چیزهای سالم را وارد بدن خود کنم .

·       من سلامتی ناب را انتخاب می کنم .

·       من روی رفتارهای خودم کنترل دارم .

·       من آرامش و رلکس بودن را احساس می کنم .

·       من عمیقاً تنفس می کنم و از هوای تازه لذت می برم .

·       من به خاطر نفس کشیدن خود شکرگزارم .

·       من انتخاب می کنم تا ریه های سالمی داشته باشم .

·       من یک زندگی طولانی و موفق را انتخاب می کنم .

·       من خواهان تغییر عادت هایم هستم .

·       من در هر لحظه خرسند و شاد هستم .

·       من داری یک زندگی براساس سلامتی هستم .

·       من به آسانی خواسته های ناخودآگاهم را کنترل می کنم .

·   من تصمیم هایم را می پذیرم و از سوی خدا برای عمل به آنها قدرت می گیرم . من به پشت سر نگاه نمی کنم . من با عزمی جزم به سوی یک زندگی سالم حرکت می کنم . 

·       من می توانم با اراده ای روحی درونم هرکاری را انجام دهم .

·       من هر روز به آسانی عادت های سالم را در آغوش می گیرم .

·       من آنقدر خودم را دوست دارم که رها از سیگار باشم .

·       من لیاقت دارم که سالم و رها از سیگار باشم .

·       من عاشق هوای تازه هستم .

·       من احساس طراوت ، نو شدن و آرامش دارم .

·       برای من موفق بودن و رها بودن از سیگار ضروری است .

·       من درحال خلق یک زندگی جدید سالم فارغ از سیگار هستم .

·       من لایق هستم که سالم ، شاد و رها از سیگار باشم .

·       من می دانم که من شایسته زندگی شاد رها از سیگار هستم .

·       من آنقدر خودم را دوست دارم که رابطه خودم با تنباکو را کنار می گذارم .

·       من به راحتی هرگونه وابستگی را که به سیگار کشیدن دارم کنار می گذارم .

در پایان ذکر این نکته ضروری است که اگر هنگام بیان عبارات تأکیدی ، ذکر کلمه سیگار ، باعث اشتیاق شما به سیگار شده و اذیت می شوید و فکر و روح شما به سمت کشیدن سیگار پرواز می کند از عباراتی استفاده کنید که این کلمه در آنها وجود نداشته باشد .


  • نادر گنجی

نظرات  (۳)

با سلام و تشکر از مطالب بسیار عالی سایت شما

میخواستم خواهش کنم اگه امکان داره عبارتهای تاکیدی جهت کسب پول و ثروت و جذب رابطه عاطفی با زوج دلخواه را هم توی سایت بزارید . 
ممنون و سپاسگزارم
پاسخ:
تا اونجایی که به خاطر دارم در مطالب قبلی از این عبارت ها هست . با این حال چشم .
اگر اینجا نباشه . حتما در کانال تلگرام این کار رو انجام خواهم داد .

سلام وقت بخیر... تشکر که توی این زمینه وقت گذاشتید و این جملات رو نوشتید.
 از اینکه در راستای این تغییر مثبت توی زندگی آدما چنین پستی آماده کردید خوشحالم براتون.
با آرزوی موفقیت.

سپاس فراوان. خدا اموات شمارو رحمت کنه... پایدار باشید و شادکام.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی