قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

دسته چک جادویی ( بازی پول )

دسته چک جادویی ( بازی پول )

                   نویسنده : نادر گنجی

تمرین بازی پول تمرکز ما را از نداشته ها ، فقر و کمبود به داشتن ، فراوانی و ثروت سوق می دهد . تمرکز ذهن انسان روی شرایط فعلی و موجود خود و جامعه می باشد . اگر شرایط کنونی فقر ، نداری و کمبود است ، فکر کردن به آن باعث گسترش بیشتر این شرایط می شود . این تمرین ذهن را از این شرایط دور کرده و به وضعیت فراوانی و ثروت زیاد می برد . مهمترین نکته در انجام این تمرین باور به واقعی بودن آن است ، پس در هنگام انجام آن باید تا آنجا که می توان حس و حال خوب و واقعی داشت .  

روش انجام تمرین :

شما یک حساب بانکی دارید که هر روز ( از سوی کائنات ) مبلغ پولی به آن واریز می شود و شما باید در طول آن روز ، تمام پول را صرف خرید چیزهایی کنید که لازم دارید یا دوست دارید آنها را داشته باشید و اجازه پس انداز کردن هیچ مبلغی از پول را ندارید و اگر مقداری از پول را نتوانید خرج کنید ، در انتهای روز از حساب شما خارج می شود . برای خود دسته چکی در نظر بگیرید و در صورت امکان از دفترچه ای به شکل دسته چک استفاده کنید و برای هر خرید خود چکی در بابت آن خرید بکشید . به جای دسته چک ، می توانید از یک دفتر استفاده کنید و خرید های هر روز را در آن یادداشت کنید . در ادامه روال واریز به حسابتان را توضیح می دهیم و در نهایت نکات تکمیلی را بیان می کنیم .

واریز پول به حساب :

روز اول انجام تمرین ( ساعت 00 : 00 ) یک میلیون تومان به حساب شما واریز می شود و تا آخر شب ( ساعت 00 : 24 ) فرصت دارید که با این پول هر چه را که می خواهید بخرید . روز دوم دو میلیون تومان به حساب شما واریز می شود . روز سوم سه میلیون تومان و این روال به همین شکل ادامه می یابد و هر روز نسبت به روز قبل یک میلیون تومان بیشتر به حسابتان واریز می شود . پس در صورت انجام تمرین تا یک سال ، در روز 365  سیصد و شصت و پنج میلیون به شما داده می شود .

فکر می کنید بعد از انجام یک سال این تمرین چه مبلغ کلی به حساب شما واریز شده است ؟

66795 = 365 + ... + 3 + 2 + 1

بله 66 میلیارد و 795 میلیون تومان .

در چکی که برای هر خرید می کشید ؛ تاریخ خرید ، محصول خریداری شده و مبلغی را که بابت آن پرداخته اید به طور کامل بنویسید . در روزهای اول ، مبالغ خرید شما که در چک ها می نویسید کم است ، اما به مروز مبلغ این چک ها بیشتر و بیشتر می شود . برای احساس واقعی بودن خرید ، در مورد هر خریدی سعی کنید با تحقیق در بازار و فروشگاه ها یا از سایت های اینترنتی قیمت درست را به دست آورید ، مثلاً اگر قصد خرید یک دوربین عکاسی یا یک ساعت مچی را دارید گشتی در بازار بزنید ، مدل ها و مارک های مختلف را ببینید ، قیمت آنها را بپرسید ، جنس مورد علاقه خود را مشخص کنید و پول خود را صرف خرید همان کنید که در واقعیت دیده اید و خرید خود را کاملاً واقعی ببینید .

بعضی بر این نظر هستند که اگر یک روز نتوانستید تمرین را انجام دهید باید به روز اول برگردید ، بعضی ها هم سه روز انجام ندادن تمرین را به معنی شروع از اول قلمداد می کنند . اما نظر من این است که اگر نسبت به انجام تمرین علاقه وافی دارید اما بنا به شرایط و دلایلی یک یا چند روز نتوانسته اید آن را انجام دهید ولی فکر شما درگیر انجام دادن آن است و مثل کسی هستید که باید قرص هایش را سر ساعت بخورد اما به آن دسترسی ندارد و ذهنش هر لحظه معطوف به فرص ها می شود ، هنوز از حال و هوای تمرین و اثرگذاری آن خارج نشده اید و در اولین فرصت می توانید آن را ادامه دهید ، اما اگر اثر آن در ذهن شما کم رنگ شده است و تمایل چندانی به انجام آن ندارید و یا آن را از سر تکلیف و با بی میلی انجام می دهید و بین انجام آن وقفه می افتد باید هر وقت تمایل مجدد به انجام آن در شما قوت گرفت از اول شروع کنید .

نکته ای که یادآوری آن در اینجا بسیار مهم است این است که ذهن ناخودآگاه همیشه مخالف تغییر است و شرایط فعلی را بهترین شرایط می داند و در نتیجه با ایجاد تغییر در برنامه ریزی خود مخالفت می کند و حتماً در انجام تمرین مانع تراشی می کند ، حتماً سعی می کند شما را از انجام آن منصرف کند ، اما شما باید با سماجت و پافشاری او را قانع به پذیرفتن انجام تمرین کنید و حس و حال خوب خود در هنگام انجام تمرین را با قدرت تمام به آن بخورانید .

سوالی که در اینجا ممکن است به ذهن برسد این است که چرا این تمرین از یک میلیون تومان شروع می شود ، چرا با مبالغ بیشتر مثلاً صد میلیون تومان شروع نکنیم . جواب این است که باید ذهن آرام آرام و از مبالغ کم شروع نماید و روند تکامل را طی کند تا خریدها و خرج کردن با مبالغ بالاتر برای آن قابل قبول و واقعی جلوه نماید و همچنین در مبالغ بالا شما در خرج کردن استاد شده اید . شاید اگر الان از شما سوال شود با صد میلیون تومان پول چه کارهایی انجام می دهید و چه چیزهایی می خرید ، نتوانید پاسخ واضح و دقیقی به این سوال بدهید ، اما هنگامی که به روز صدم برسید ، بسیار خوب از عهده آن برمی آیید ، چون ذهن شما با مبالغ کمتر از آن کنار آمده است و آن را قبول کرده است .

شاید پیشنهاد انجام این تمرین کار احمقانه ای به نظر برسد و بگویید وقتی پولی نیست چه خرج کردنی و چه کار مسخره و بچه گانه ای ! فراموش نکنید که ذهن ناخودآگاه قدرت تشخیص و جداسازی بین واقعیت و تخیل را ندارد ، اگر تمرین را با احساس و هیجانی به اندازه واقعی آن انجام دهید ، ذهن ناخودآگاه به راحتی آن را می پذیرد و شما را در مسیر و شرایطی قرار می دهد که دستیابی به این پول را فراهم می سازد و این پول ها در زندگی شما به واقعیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

هر چه قدر این تمرین را جدی بگیرید و واقعی تر انجام دهید قدرت و تأثیرگذاری آن بیشتر است . انجام تمرین ذهن را آماده می کند برای دریافت نعمت و ثروت و پول بیشتر و بیشتر از کائنات و ورزیده می شود برای خرج کردن درست و به جای این پول . این تمرین باورپذیری ذهن در مورد امکان وجود پول های بسیار زیاد را بیشتر می کند و این که این پول می تواند در اختیار من هم باشد و با ایجاد و تقویت این باور در مداری قرار می گیرید که این پول ها به زندگی شما وارد می شود . 

در پایان من باب یادآوری ، هر روز این تمرین را انجام دهید . تا می توانید به آن شکل و لعاب واقعی بپوشانید . خرید های خود را هدفمند و دقیق انجام دهید نه از روی باری به هر حال . به قدرت شگفت این تمرین ایمان داشته باشید تا باور به فراوانی نعمت و ثروت در زندگی شما گسترش یابد .

  • نادر گنجی

نظرات  (۶)

سلام مثل همیشه عالی وپر انرژی
لحظه ها ودقایقتون زیبا فرداهاتون قشنگ 
شاد و موفق باشید بزرگوار
پاسخ:
سلام . بسیار سپاسگزارم بابت این همه اظهار لطف و انرژی مثبتی که عنایت فرمودین .
خیلی عالی بود
پاسخ:
سپاسگزارم جناب وفا

خسته نباشید.خیلی جالب بود.ممنون.
پاسخ:
سپاس نازنین

سلام دوستان عزیز و تشکر صمیمانه من را بابت زحماتی که می کشید پذیرا باشید. ببخشید سئوالم جدی هست . و اینکه   شخصی که بدهکار است می تواند از این محل نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند  یا فقط برای خرید بایستی استفاده شود؟ 
پاسخ:
درود بر شما
طبق روال و قوانین بازی ، پرداخت بدهی ، قسط بانک و کارهایی از این دست نباید انجام بشه . حتماً باید خرج خریدهایی بشه از انجام اون احساس شادی و لذت به شما دست بده و پول های زیاد خرج کردن رو یاد بگیرید .
سلام دوستان 
کتابش هم اومده 
من اجرا کردم با کتاب خیلی عالی تره
اسم کتابش هست : دسته چک ثروت ، قدرتمندترین تمرین فیلم راز از اقای ندیم ناظمی
 اگه جستجو کنید پیدا میکنید 

  • علی رضا رضایی
  • کارتون عالیه
    خیلی استفاده کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی