قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

چگونگی استفاده از تابلو تخیل برای فعال کردن قانون جذب


چگونگی استفاده از تابلو تخیل برای فعال کردن قانون جذب

نویسنده : تریستان لو              ترجمه : نادر گنجی

تابلو تخیل ( همچنین شناخته شده با عناوین تابلو تجسم ، تابلو هدف ، نقشه هدف یا نقشه گنج ) یک وسیله تجسمی مفید است که قانون جهانی کائنات را برای شروع آشکارسازی تخیل های شما به واقعیت به فعالیت می اندازد . مفهوم تابلو تخیل درحد قدرت و نیرو بخشیدن محدود بوده است ، اما بعد از بیان موفقیت کسب شده به وسیله جان آسراف به واسطه استفاده از تابلوهای تخیل برای دستیابی به رویاهایش درفیلم راز مورد علاقه و محبوبیت تازه ای قرار گرفته است .

تابلوی تخیل چیست ؟

به بیان ساده تابلو تخیل یک نمایش دیداری یا یک تابلو نقاشی از چیزهایی است که شما در زندگیتان می خواهید داشته باشید یا می خواهید آنگونه باشید یا می خواهید آنها را انجام دهید . این تابلو شامل یک کاغذ دیواری یا یک تابلو اسفنجی با بریده هایی از تصاویر ، نقاشی ها یا نوشته های روی آن است از چیزهایی که می خواهید در زندگی داشته باشید یا چیزهایی که می خواهید بشوید . هدف از تابلو تخیل فعال کردن قانون جذب برای شروع به کشیدن چیزها از محیط خارجی شما است که شما را قادر می سازد به رویاهایتان واقعیت ببخشید . با انتخاب تصاویر و نوشته هایی که هیجان شما را تقویت می کند و با احساساتی از سر شوق  همراه است ، شما شروع به آشکارکردن آن چیزها در زندگی می کنید .  

علم نهفته در پس قانون جذب

قانون جذب واقعاً چیست ؟ قانون جذب بیان می کند که ما هرچیزی را که به آن توجه نشان می دهیم به زندگیمان جذب می کنیم ، صرفنظر از این که آن چیز مثبت باشد یا منفی . از دیدگاه روانشناسی ، قانون جذب می تواند به بهترین نحو به وسیله سیستم فیلترینگ اطلاعات در مغز که به عنوان سیستم فعال ساز شبکه ای (Reticular Activating System  ) یا RAS شناخته شده است توصیف شود . تابلو تخیل نقش برنامه ریزی RAS به عنوان هماهنگ کننده محرک خارجی را انجام می دهد که می تواند به ما در نزدیک شدن به سوی تخیل ها یمان کمک کند .  

براساس بررسی روی  مغز انسان ، در بین بصل النخاع و مغز میانی ، یک مرکز کنترل کوچک به اندازه یک انگشت وجود دارد که سیستم فعال ساز شبکه ای ( RAS ) نامیده می شود و این سیستم داده های ورودی را ذخیره و ارزیابی می کند . این سیستم مسئول فیلترکردن اطلاعات ورودی است که مغز شما دریافت می کند و همچنین درمورد اطلاعاتی که برچسب مهم بودن خورده اند به عنوان یک گیرنده عمل می کند .

یک راه ساده برای تصور RAS تشبیه آن به رادیو است . شما به وسیله امواج رادیویی ایستگاه های متفاوت احاطه شده اید و رادیو دستی شما می تواند آن کانال ها را دریافت کند ، اما در هر زمان فقط یک کانال . شما باید رادیو خود را با یک فرکانس مشخص مربوط به ایستگاه رادیویی موردعلاقه خود هماهنگ کنید تا آن را درست دریافت کنید . RAS شما خیلی با این شیوه متفاوت نیست . تصور کنید شما دریک اتاق ملاقات با چندین نفر صحبت می کنید و ازگوشه دورتر اتاق اسم خودتان را می شنوید . کل توجه شما معطوف به آن سمتی می شود که نام خود را شنیده اید چون نام شما ، ذره ای از اطلاعاتی است که به وسیله RAS به عنوان موضوع مهم برای شما برچسب خورده است . RAS شما مسئول توانایی شما برای خوابیدن در میان سر وصدای ترافیک خارج از اتاق شما است ، اما به ناگاه شما را با کوچکترین فریاد طفل شما  از خواب می پراند . مثال دیگر از کارکرد RAS زمانی است که شما یک اتومبیل مدل جدید می خرید و به یکباره متوجه می شوید که تعداد بیشتر افراد شهر شما دقیقاً همان مدل ماشین را دارند .   

براساس تحقیق علمی هانس موروِک در انستیتو رباتیک دانشگاه کارنگی ملن ، مغز انسان می تواند درهرلحظه با 100 تریلیون ذره از اطلاعات سروکار داشته باشد . با این همه اطلاعات RAS چگونه آنها را فیلتر می کند ؟ RAS به طور طبیعی طوری برنامه ریزی شده است که به اطلاعاتی اولویت می دهد که برای بقاء ضروری هستند مانند گوش دادن به یک صدای خاص از یک ماشین هنگام عبور از یک خیابان . RAS نمی تواند بین یک اتفاق واقعی و یک واقعیت ساختگی تفاوت قائل شود ، هرچند ما می توانیم از این نقیصه برای برنامه ریزی آن استفاده ببریم تا محرک های موجود در محیط را که با اهداف ما هماهنگ هستند جستجو کنیم .

فرایند خلق تابلو تخیل یکی از بهترین راههای برنامه دهی RAS می باشد . این تابلو RAS  را طوری برنامه ریزی می کند تا در محیط به  چیزهای معینی توجه نشان دهد که با اهداف یا چشم انداز ما هم فرکانس هستند ، همانند وقتی که شما قادر هستید در مثالی که ذکر شد در حین گفتگوی با دیگران متوجه بیان نام خود در گوشه دیگر اتاق شوید . این فیلتر توجه انتخابی شما را نسبت به چیزهای روزمره آگاه می کند که می تواند به شما در رسیدن به هدف کمک کند و کار شما این است که به آن موقعیت ها هنگامی که خود را نشان می دهند عکس العمل نشان دهید .   

چگونه تابلو تخیل بسازید و از آن استفاده کنید .

تابلو تخیل شخصی شما تنها به وسیله وسعت قدرت خلاقیت شما محدود شده است . بعضی از دانش آموزان من تابلوهای تخیل ساده ای درست کرده اند و بعضی دیگر تابلوهای تخیلی درست کرده اند که امکان دارد در یک نمایشگاه هنری صدها دلار فروخته شود . برای خلق یک تابلو تخیل کارا ، داشتن توانایی هنری ضروری نیست ، هرچند رویه ای که من در ادامه خواهم گفت برای هرکسی قابل استفاده است .  

یک تابلو تخیل درست طراحی شده باید دارای المان های عمومی زیر باشد : 

دیداری باشد . ذهن ناخودآگاه شما براساس عکس ها و تصاویر کار می کند . پس تابلو تخیل خود را تاحد ممکن با تصاویر زیاد ، دیداری بسازید . شما می توانید برای افزایش واکنش هیجانی دریافتی از تابلو تصاویرتان را با کلمات و عباراتی ضمیمه کنید . 

هیجانی باشد . هرتصویر روی تابلو تخیل باید یک واکنش هیجانی مثبت را در شما برانگیزد . باید در هربار نگاه کردن به تابلو تخیل ، دیدن صرف آن شما را شاد کند و اشتیاق شما را برای رسیدن به آن تقویت کند . 

درمحل مناسبی باشد . تابلو تخیل شما باید درمحل مناسبی قرار گرفته باشد که بالاترین نمایش آن را به شما ارائه کند . شما لازم دارید که دائما ذهن ناخودآگاه خود را با انرژی آن شستشو دهید تا سریعتر از آن چه که امید دارید به خواسته هایتان عینیت ببخشید .

شخصی باشد . احساسات منفی ، عدم اعتماد به نفس و انتقاد می تواند به انرژی لطیفی که از تابلو تخیل ساطع می شود لطمه بزند . اگر از انتقاد یا دلیل آوردن دیگران درباره تابلو تخیل تان ترس دارید ، آن را در مکانی قرار دهید که فقط خودتان بتوانید آن را ببینید .

وسایل لازم

کاغذ دیواری یا ترجیجاً تابلو اسفنجی – قیچی –  چسب یا پونز

( اختیاری ) : چاپگر– خط اینترنت – برچسب های چاپی   

تعداد زیادی مجله . مطمئن شوید که این مجلات رنگی هستند . می توانید به شرکت های مختلف و بیمارستان ها و ... بروید و مجله های قدیمی آنها را بگیرید .

                                                                 

مرحله 1 – جمع آوری تصاویر . به سراغ مجله ها بروید و همه تصاویری را که با هدف شما سازگارند جمع آوری کنید . تصاویر را ارزیابی نکنید و یا شروع به چسباندن آنها روی تابلو نکنید . فقط آنها را روی هم قرار دهید . اگر خط اینترنت دارید ، راه سریعتر که من خودم انجام می دهم استفاده از یک موتور جستجوی اینترنتی برای پیدا کردن تصویرهای خوبی است که می توانم برای تابلوام استفاده کنم . شما می توانید یا تصاویر را روی کاغذ چاپ کنید و بعد با چسب روی تابلو بچسبانید یا آنها را روی یک برچسب چاپی چاپ کنید . این یک شیوه بهتر است چون وقت کمتری می گیرد و شما می توانید با تکنولوژی بسیار خوب در دسترس دقیقاً تصویرهای موردنظر را داشته باشید . مطمئن شوید که هر تصویر که روی تابلو می چسبانید با قلب شما هماهنگ باشد و شما را با صرف نگاه کردن به آن هیجان زده کند . همچنین مهم است که تصویرهایی انتخاب کنید که شامل همه چیزهایی باشد که با هدف شما سازگار است ، از قبیل هرنوع تغییر در زندگی شما که ممکن است از دستیابی به هدفتان نتیجه شود .  پس اگر هدف شما داشتن یک درآمد عالی است ، تصویرهایی از نوع زندگی انتخاب کنید که با درآمد عالی شما هماهنگ باشد . پرسیدن سوال های زیر از خودتان ممکن است به شما در طراحی تابلو تخیل هماهنگ کمک کند :  

دلتان می خواهد بعد از رسیدن به هدف چه کار متفاوتی انجام دهید ؟

دلتان می خواهد به کجا مسافرت کنید ؟

دلتان می خواهد کجا زندگی کنید ؟

دلتان می خواهد چه لباس هایی بپوشید ؟

دلتان می خواهد صاحب چه چیزهایی شوید ؟

دلتان می خواهد چه نوع اتومبیلی سوار شوید ؟

دلتان می خواهد چه شغلی داشته باشید ؟

دلتان می خواهد چه کمک هایی بکنید ؟   

مرحله 2 – دسته بندی و بریدن . از بین همه تصاویر انتخاب شده ، آنهایی را انتخاب کنید که بیشترین هیجان را در شما ایجاد می کند . قسمت های اضافی دور و بر عکس را جدا کنید .

مرحله 3 – مرتب کردن و چسب زدن . تصاویر خلق کننده تابلو تخیلتان را روی آن مرتب کنید . نگران هنری بودن آن نباشید ، چون چیز مهمی نیست . مهم این است که تابلو تخیل شما با هیجانات شما هماهنگ باشد . تصاویر را طوری مرتب کنید که روی تابلو تخیلتان به شما هیجان بدهد . بعد از این که به ترتیب موردنظرتان رسیدید همه آنها روی تابلو بچسبانید . همچنین اگر احساس می کنید که هماهنگی بهتری با هیجانات شما ایجاد می شود می توانید به تابلو خود نوشته یا نقاشی اضافه کنید .

یک ویژگی منحصر به فرد از تابلوتخیل من این است که دو برچسب در پایین تابلوام قرار می دهم که نوشته شده است : « تاریخ خلق تابلو – تاریخ امروز – » و « تاریخ به واقعیت پیوستن –         » که  به من اجازه می دهد بدانم تخیل من از زمان خلق آن تا کی طول کشیده است و همچنین هربار که به تابلو تخیلم نگاه می کنم نه تنها با تصاویر به هیجان می رسم بلکه غرق در احساسی می شوم که تا ببینم که دوره آشکار شدن تابلو تکمیل شده است .

مرحله 4 – نصب استراتژیک . مهمترین قسمت از داشتن تابلو تخیل قرار دادن آن در یک مکان استراتژیک است طوری که درطول روز بیشترین نمایش دیداری را به شما بدهد . برای اکثر ما این محل در اداره است ، اما اگر آنجا امکان ندارد یا مناسب نیست ، اتاق نشیمن یا اتاق خواب را امتحان کنید . من بعضی ها را می شناسم که تابلوهای تخیل را روی سقف بالای تختخواب نصب کرده اند طوری که اولین چیزی است که بعد از بیدار شدن از خواب می بینند و آخرین چیزی است که قبل از به خواب رفتن می بینند .

اگر حساس هستید که دیگران درمورد تابلو تخیل شما چه می گویند ، آن را در جای مطمئنی قرار دهید که تنها خودتان آن را ببینید . ایرادها یا توجیه های منفی درباره رویاهای شما می تواند انرژیی را که تابلو تخیل شما منتشر می کند بکُشد . همانگونه که برایان تریسی می گوید « اگر آنها چیزی را ندانند ، نمی توانند به شما صدمه بزنند . »  

مرحله 5 – به روز آوری تابلو تخیل . تابلو تخیل باید به شما الهام ببخشد . باعث شود هر وقت که به آن نگاه می کنید با شوق تازه ای قدرت بگیرید . با گذشت زمان همانطور که به سوی تخیلتان پیشرفت می کنید ، ممکن عکس ها و تصویرهایی را روی تابلو پیدا کنید که آن هیجانی را که قبلاً در شما ایجاد می کردند به وجود نیاورند . وقتی این اتفاق افتاد باید تابلو تخیلتان را با تصاویر تازه ای آپدیت نمایید که به شما الهام بدهد . تابلو تخیل شما یک اثر هنری تمام شده نیست . آن یک اثر هنری پویا است که با تغییر و دگرگونی تخیل شما ، تغییر می کند و دگرگون می شود . پس اگر دریافتید که در سطح اشتیاقی هستید که تابلو تخیل به شما رشد ضعیف تری می دهد ، آن را به روز آوری کنید تا هیجانات نو و تازه ای را در آن به وجود آورید .    

نمونه هایی مشهور از قانون جذب

دراینجا نمونه هایی ازافراد مشهور که از تکنیک هایی از تجسم برای فعال کردن قانون جذب در زندگی خود استفاده کرده اند آورده می شود . اگرچه همه آنها برای دستیابی به آنچه می خواستند به طور مشخص از تابلو تخیل استفاده نکرده اند اما چیزهایی که آنها استفاده کرده اند عملکرد مشابه آن داشته است .

تابلو تخیل جان آسِراف . جان آسراف ، صاحب شرکت و نویسنده موفق ، درفیلم مستند انگیزشی راز ، مفهوم تابلو تخیل را با ذکر داستانی از زندگی خودش بیان کرده است .

در ماه می سال 2000 ، جان در دفتر خانگی خودش در خانه تازه و زیبایش در کالیفرنیای جنوبی مشغول به کار است ، پسر 5 ساله او وارد اتاق شده و از او سوال می کند در جعبه های داخل اتاق چه چیزی وجود دارد ، جان پاسخ می دهد که تابلوهای تخیلش در آنها قرار دارند . پسر او نمی داند منظور پدرش از تابلوها چیست ، پس جان یکی از جعبه ها را باز می کند تا به او نشان دهد . وقتی جان دومین تابلو را از جعبه بیرون می کشد ، شروع به گریه می کند . روی آن تصویری از یک خانه 7000 فوت مربعی با بیش از 6 جریب زمین تماشایی بود که در سال 1995 از مجله خانه های رویایی جدا کرده بود و روی تابلو چسبانده بود . آن خانه دقیقاً خانه ای بود که چند هفته قبل خریداری کرده بود . و این دلیلی بر کارایی قانون جذب می باشد . ( مترجم : دقیقه 26 : 43 فیلم راز )      

نامه بروس لی . بروس لی اسطوره هنرهای رزمی و الگوی شخصیتی من ، از قدرت قانون جذب آگاهی داشت . یک روز بروس لی نامه ای به خودش نوشت : « در سال 1980 ، من شناخته ترین ستاره سینمایی شرقی در ایالات متحده آمریکا خواهم بود و 10 میلیون دلار کسب خواهم کرد ... درعوض ، من هربار که در برابر دوربین قرار می گیرم بهترین بازی را انجام خواهم داد و من در آرامش و توازن زندگی خواهم کرد . »

درسال 1973 ماه ها بعد از مرگ ناگهانی بروس ، فیلم فوق العاده اژدها وارد می شود در آمریکا و چین به نمایش گذاشته شد و بروس را تا سطح یک ستاره بین المللی ارتقا داد . طبق گفته جک کنفیلد ، نامه ای که بروس لی به خود نوشته است روی دیوارهای سیاره هالیوود در نیویورک سیتی نصب شده است .  

چک جیم کری . جیم کری ، کمدین جوانی که سعی داشت در هالیوود به موفقیت برسد ، آماده بود تا با تبدیل شدن به یک کمدین و هنرپیشه حرفه ای به رویاهایش دست یابد . او فقط در یک کلوپ شبانه در لوس انجلس نمایش اجرا می کرد و از سوی حاضران هو می شد .

یک روز او در بالای تپه مولهلند درایو با خودش خلوت کرده بود ، به شهر زیر پای خودش نگاه کرد ، شهری که موفقیت یا شکست او را در آینده رقم می زد . دسته چک خود را بیرون کشید و چکی برای خودش به مبلغ 10 میلیون دلار نوشت و پایین آن نوشت « به خاطر ارائه خدمات هنری » . از آن پس او همیشه و هرجا که می رفت این چک را در کیف پول خود داشت . در سال 1995 بعد از موفقیت فیلم های خارق العاده ؛ ایس ونچورا ، کارآگاه حیوانات ، احمق و احمق تر و ماسک ، مبلغ قرارداد او به 20 میلیون دلار رسید .

مترجم : برای آشنایی با بیوگرافی ، فیلم ها و ... جیم کری به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%DB%8C%D9%85_%DA%A9%D8%B1%DB%8C

 

نتیجه گیری : تابلوهای تخیل یک وسیله مهم در جعبه ابزار موفقیت شما می باشند . ساخت آنها ارزان است و ارزش نهفته آنها بی اندازه است . تعیین کنید در زندگی چه می خواهید و خود را 100 درصد متعهد به دنباله روی آن کنید که اولین گام خلق تابلو تخیلتان و فعال کردن قانون جذب برای واقعیت بخشیدن به رویاهایتان است .  



  • نادر گنجی

نظرات  (۲۷)

عالی بود
سلام ... میشه تو گوشی درست کنیم تابلورو؟ من نمیخوام کسی ببینه . یه جا خوندم  که میشه .... ممنون میشم ج.اب بدید

پاسخ:
دوست عزیزم در بحث قانون جذب ، استفاده از هر روش و وسیله ای که بتونه به شما انرژی مثبت بده ، احساسات شما رو فعال کنه و باعث بشه حس دریافت رو در خودتون به وجود بیارین درست و کارسازه . 
مزیتی که تابلو تخیل رو دیوار داره اینه که خیلی بیشتر در معرض دید شما قرار داره . حالا اگر شما بتونین زود به زود به عکس های داخل گوشی تون نگاه کنید و از دیدن اونها لذت ببرین کار همون تابلو رو انجام میده و شاید برای شما بیشتر از یک تابلو روی دیوار . 
امیدوارم موفق و شادکام باشید . 

من حدودا یه 1سالی هست تابلو کائنات دارم تا حدودی رسیدم سعی کردم از چیزی کوچیک تابلو که میدونم بهشون رسیدم کار ساده تری هست رو بهشون فکر کردم رسیدم یه هدف بزرگ دارم که هنوز جلو چشمم تو تابلوی به اون برسم تموم نمیدونم اگه به اون برسم بازم اهداف بیشتری دارم یا نه خدا کنه به اخریش برسم البته الان 15 تا دیگه مونده اما هدف بزرگ فرق داره

سلام. میشه به جای تابلو یه صدای ضبط شده که توش تمام چیزایی که میخوایم بهش برسیمو گفته باشیم بعد هر روز گوش بدیم؟ 
پاسخ:
سلام و درود
قطعا استفاده از عبارت های تأکیدی ضبط شده یکی از بهترین راهکارهاست . ولی هر کدام ، کارایی خاص خودش رو داره . مهم اینه که ذهن شما با کدام یکی هماهنگ تر و هم فرکانس تر باشه

با سلام 
تشکر از همه شما عزیزان این تابلوی کائنات همراه با هدف و تلاشه واقعا کسی بهش اعتقاد داشته باشه معجزه میکنه عزیزان معجزه . لحظه لحظه زندگی شما پر از معجزه خدا 
پاسخ:
سلام
سپاس گزار پیام پر از انرژی مثبت شما هستم دوست عزیز

یه سوال:

آیا می شود به جای عکس رنگی از عکس سیاه و سفید استفاده کنیم؟

و سوال دیگر :

آیا می شود تابلو را در داخل کمد نصب کنیم؟

متشکرم
پاسخ:
عکس سیاه و سفید ، خیلی کمتر از رنگی ایجاد حس و حال می کنه و رنگی باشه خیلی بهتره
تابلو باید جلو چشم باشه و تا حد امکان زود به زود چشمتون بهش بیافته . شما چند بار تو روز به کمد سر می زنین ! به جای این کار یه جوری تابلو رو درست کنید که بتونید راحت جابجاش کنید و هر وقت لازم شد اون رو داخل کمد بزارین که کسی نبینه

نحوه ساخت تابلو رو توضیح دهید
پاسخ:
توضیح داده شده که
تصاویری از خواسته هاتون رو انتخاب می کنید و روی یک تابلو می چسبانید و تابلو رو جایی قرار می دین که زود به زود چشمتون بهش بیافته و ازش انرژی مثبت بگیرین و انرژی و احساس مثبت به کائنات ارسال کنید

سلام من یه پسر 14 سالهو بیکار هستم اگه بهش ایمان داشته باشم و من خیلی علاقه به گوشی اپل دارم اگه انرژی بگیرم خود به خود به اون میرسم 
پاسخ:
شما ذهن ناخودآگاه تون مثل یک نوار ضبط صوت خام می مونه ( به نسبت افراد با سن بالاتر ) ، اگر درست کار کنید و تخیل رو همراه با اشتیاق و بدون ترس از نرسیدن انجام بدین به چیزهای بسیار ارزشمندتر از گوشی اپل می رسین !
 مطلب ارزشمندی بود . شما گفته بودین تابلو رو کسی نبینه یعنی حتی پدر و مادرمم متوجه اش نشن و نبیننش ؟ در ضمن برادرمم خیلی کنجکاوه حتما میبنتش . یه جورایی اونا خونوادم هستن و انرژی مثبت میدن . به هرحال نمیدونم اگه میشه پاسخ بدین . سپاس .
پاسخ:
منظور اینه تابلو رو از دید کسانی که هدف شما رو از این کار نمی دونن و اگر بدونن مسخره می کنن و باعث دلسردی شما می شن دور نگه دارین . اگر خانواده با شما همفکر باشن و انرژی مثبت بدن ، دیدن و نظر اونها باعث تقویت کار شما و نتیجه بهتر و سریعتر می شه . موفق باشین
موافقم😊😊😊😊😊
یشه روی کاغذ های رنگی بنویسیم و به دیوار بچسبونیم؟
پاسخ:
سلام . هیچ قید و شرطی نیست ، هر کاری که می تونه احساس بهتری بهتون بده ، درسته و تأثیرگذار
سلام
تابلو کائنات واقعا راسته واسه من که خیلی خوب بوده و تا حالا به خیلی هاش رسیدم مهم اینه که واقعا از ته دل باورش کنیید و ایمان داشته باشید بهش و جملاتی که مینویسید طوری باشه کهئ انگار توی اون موقعیت و جایگاه هستید و شکرگذاری کنید
الهی همه تون به همه آرزوهاتون برسید و از ت دل خوشحال باشید و بخندید

سلام.وقتی کسی وضع مالی مناسبی نداشته باشه یا مثلا در روستایی بدون امکانات باشه چطور میتونه چیزایی رو بخواد که اصلا با وضع موجود هم خوانی نداره؟؟
پاسخ:
سلام . با این طرز فکر و باور شما نمی تونه و نباید که بخواد
بهتون پیشنهاد می کنم در اینترنت دنبال نمونه های واقعی بگردید که از بدترین شرایط مالی و در بدترین شرایط زندگی تونستن به بالاترین وضعیت ها رسیدن . اکثر صاحبان کارخانه ها و برندهای بزرگ کشور خودمون چنین وضعیتی داشتن .
سلام میشه بجای تابلو یه دفتر درست کنیم؟همون عکسارو تو دفتر بچسبونیم
پاسخ:
سلام . دلیل اصلی استفاده از تابلو اینه که تا حد امکان خواسته ها و آرزوهامون جلو چشممون باشن ، پس استفاده از دفتری که شاید روزی یک بار هم به اونها رجوع نکنیم قطعا کارایی به اندازه تابلو تجسم و تخیل رو نخواهد داشت .
خیلی وقت بود تو فکر ساخت تابلوعه کائنات بودم اما تجربه ی کافی رو نداشتم.
به نظر من شاید ساخت این تابلو و قرار دادن آرزو ها با چن تا عکس بخاد دور از براورده شدن باشه اما مهم اینه ک من ب امید این ارزوها زندگی میکنم هر چند نرسم بهش اما ادامه میدم...
ممنون از کمکتون.💙
پاسخ:
درود و سپاس . برای شما باید مهم رسیدن به آرزوها باشه . تا ایمان واقعی به رسیدن به آرزوها نباشه خودمون رو سر کار می ذاریم . پس ایمان داشته باشیم که لایق رسیدن به خواسته هامون هستیم و حتما به اونها می رسیم

به نظر من قدرت تخیل یا تصور  خیلی بزرگ تر از این حرفاس ک فقط بخاد بهمون احساس و انرژی مثبت بده ک به هدفمون برسیم این قانون واقعافوق العاده اگ اجراش کنیم خیلی چیزا تغیر میکنه ک فرا تر از احساس و انرژی یعنی دقیقا افکارمو هر چی بیشتر تکرار بشن و تجسم  بیشتر باشه مادیت پیدا میکنن ک این کارو کانات به خوبی برامون انجامش میده
سلام .خیلیییی ممنونم واقعا مفید بود . من قبلا فکر میکردم آدم هایی که جوگیرن از اینا استفاده میکنن ولی وقتی این مطالبو خوندم بهش ایمان آوردم ممنونم❤️❤️
با سلام و خسته نباشین.من از امروز تابلو تجسم خودم را درست می کنم و به شما و خودم قول می دم به تمام آرزوها و اهدافم میرسم.بدون شک همه شما هموطن های عزیزم میتونید به تمام اهداف و آرزوهاتون برسید چون لیاقت شما خیلی خیلی زیاده به خودتون ایمان داشته باشین و به خودتون قول بدین تا آخرین نفس برای اهداف و آروهاتون بجنگین.
سلام 

ایا میشه عکس کسی که عاشقش هستیم رو هم داخل تابلو قرار داد؟
پاسخ:
درود و سپاس
در مورد عشق و عاشقی ، قضیه به همین سادگی قرار دادن تصویر سایر چیزها نیست . اگر عشق دو طرفه باشه ، قطعا این کار در پیشبرد عشق موثره

  • آرمین نیک نام
  • درود بر شما  سپاس از مطالب بسیار زیبای شما
    مانا باشید مهرتان افزون
    پاسخ:
    درود و سلام بر شما . ممنونم دوست عزیز و نازنین . شادکام و موفق باشین .
    سلام من یه مدت تابلو آرزو ها رو نصب کردم ولی هنوز آرزو هامو نچسبوندم بیشتر میترسم تصاویر اشتباهی بچسبونم و اشتباه عملی بشه من مثلا خیلی دوست دارم با یه مرد پولدار که خیلی باهاش خوش بخت باشم ازدواج کنم ولی نمیدونم اینو به جه صورت باید روی تابلو بیارم باید تصویر بزارم یا بنویسم خصوصیات اون آدمی که در نظرم هست 
    پاسخ:
    سلام . ترس از چی ، از این که به آرزویی که می خواهین و تصویرش رو چسبوندین برسین !؟ شما چیزی رو که دوست دارین بچسبونین بهش برسین ، اگر خوب نبود و اون چیزی نبود که واقعا می خواستین ، دوباره مورد جدید دلخواه رو بچسبونین .
    در مورد همسر هم عکس دلخواه از لحاظ ظاهر رو بچسبونین و با خصوصیات موردنظرتون تصورش کنید و البته نوشتن هم به تثبیت خواسته کمک می کنه . موفق باشید .
    میشه به جای عکس ارزو هارو نقاشی کرد؟
    پاسخ:
    سلام . هر شکلی که بهتون احساس خوب رو میده و ازش لذت می برین و آینده رو در حال می بینین و لمسش می کنین ، درسته . پس استفاده از نقاشی شاید برای شما از تصاویر دیگر هم بهتر باشه .

    من می خوام استفاده کنم یعنی جواب میده؟؟؟؟شما خودتون نتیجه گرفتین؟؟؟؟؟؟. ممنون میشم جواب بدین
    پاسخ:
    سلام . هر کسی به سبک و سیاق خودش از یک روش بهتر و بیشتر استفاده می کنه و نتیجه می گیره . من خودم از تجسم بیشتر استفاده می کنم

    قبلا با تابلو تخیل در قانون جذب آشنا شده بودم اما اینقدر خوب در موردش اطلاعات نخونده بودم واقعا عالی بود و از شما ممنونم برای به اشتراک گذاشتن این مطالب عالی و ارزشمند.
    پاسخ:
    سپاسگزارم دوست نازنین

    جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

    سلام من حدود دو ساله تابلو کائنات دارم ... و به هرچی که روش نوشتم رسیدم !!!!!!😉😉 امیدوارم خدا و کائنات بازم بهم کمک کنن😃
    سلام عزیزم. ممنون که با حوصله به سوالات پاسخ میدین... سوالی داشتم... من چند وقت پیش یک تابلو تجسم ساختم و حتی عکس تقریبی همسر دلخواهمم توش گذاشتم... اون موقع اون چهره و تیپ دلچسبم بود... الان چند روزیه با یک تصویر دیگه ای از یه پسر خوشم اومده و میخوام این تصویر و جایگزین تصویر قبل کنم... این عکس جدید سرزندگی و عشق و در من بیدار میکنه و برام خیلی جذاب تره... و حتی با دیدن این عکس من بعد مدت ها حس عشق رو دریافت کردم... بنظرتون درسته که تصویر و عوض کنم یا نه ؟ و نکته اینکه تصویر مد نظر من تصویر یه مدلِِ که ظاهرش شبیه خواسته های منه.... از هیکل و مدل چشم و... اینکه این عکس برای شخص خاصیه باز موردی نداره... ممنونم از پاسخگویتون..🌹🌹🌹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی