قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

جذب پیشرفته : تکنیک آینه

جذب پیشرفته : تکنیک آینه

ترجمه : نادر گنجی

همانطور که می دانید مهمترین اصل در قانون جذب این است که افکار توانایی خلق دارند . شما هر چیزی که دارید و در زندگی امروزتان تجربه می کنید ، نتیجه مستقیم افکار شماست . اگر می خواهید زندگی یا داشته هایتان را تغییر دهید ، طوری باشید یا کارهایی را انجام دهید که فقط در رویا می بینید ، کل کاری که باید انجام دهید تغییر افکارتان است .

اما چگونه می شود از تکنیک های پیشرفته قانون جذب استفاده کرد ؟

چگونه می شود نتایج سریع تر به دست بیایند ؟

چگونه می شود قانون جذب ثبات بیشتری داشته باشد ؟

چگونه می شود تغییر پایداری خلق کرد و به بیش از حد رؤیا دست یافت ؟

شما خوشبخت هستید ، چون حقیقتاً یک قدرت در درون شما وجود دارد که نمی تواند منتظر بماند تا آزاد گردد . شما می توانید آن را با یک تکنیک قوی از قانون جذب که تکنیک آینه نامیده می شود مهار کنید .


من این تکنیک پیشرفته قانون جذب را از کتاب قدیمی خودیاری « جادوی باور » نوشته کلود ام . بریستول در 1948 میلادی یاد گرفته ام .

من تکنیک آینه را برای شما شرح خواهم داد . با این تکنیک احساس خواهید کرد که دری به سوی منابع نامتناهی به روی شما باز شده است .

تصور کنید اگر به منابع نامتناهی دسترسی داشتید چه کاری انجام می دادید . اجازه دهید همانطور که به خواندن ادامه می دهید ، افکار رشد بیابند .

بریستول یک فصل کامل کتاب مشهورش را به تکنیک آینه اختصاص داده است . گلچین ذیل به شما این ایده را می دهد که این تکنیک پیشرفته قانون جذب چگونه کار می کند :

تعداد بسیار زیادی از سخنرانان ، واعظان ، هنرپیشه ها و دولت مردان از تکنیک آینه استفاده کرده اند . بر اساس گفته درو پیرسن ( روزنامه نگار ) ، وینستون چرچیل هیچ سخنرانی مهمی را انجام نمی داد مگر آن که آن را قبلاً مقابل آینه انجام داده باشد . پیرسن همچنین بیان می کند که وودرو ویلسون ( 28 امین رئیس جمهور آمریکا ) همین تکنیک را به کار می برده است . به این دلیل است که من آن را یک شیوه فوق انگیزشی در ترفیع نیروهای ناخودآگاه سخنران می دانم ، به حدی که وقتی او مقابل حضار ظاهر می شود ، این نیروها جاری شده و همچنین روی شنونده ها اثر می گذارد . با استفاده کردن از آینه در تمرین سخنرانی به شکلی که قصد دارید آن را ایراد کنید ، یک تصویر از خودتان ، از کلماتتان ، از میزان صدایتان و منظره حضار خلق می کنید که در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل می شود . شما با نگاه کردن در آینه ارتعاشات روحی را افزایش می دهید که به وسیله نیرو  و معانی کلماتتان به سرعت در ذهن ناخودآگاه حضار نفوذ می کند .

                  

تکنیک آینه به قدرت و جذبه شخصی موعظه گران انجیل تأثیر ممکن را می بخشد . من بیل ساندی را در اوج موفقیتش می شناختم و اغلب موعظه های او را گوش می دادم ، اما در آن روزها درباره این ابزار ذهن چیزی نمی دانستم یا خیلی کم بلد بودم ، برای من معما شده بود که او و دیگر موعظان بزرگ چگونه قادر بودند تا این درجه قابل توجه روی مردم اثرگذار باشند .

هر چند اکنون برای ما اثبات شده است که بیلی ساندی در استفاده از تکنیک آینه تبحر داشت : این مطلب به وسیله اریک سوری اید در کتابش « یک رویای نه چندان وحشی » منتشر شده در 1946 میلادی بیان شده است . آقای سوری اید می گوید که او به عنوان یک گزارشگر جوان روزنامه با بیلی ساندی مصاحبه ای داشت : « او دور تا دور اتاق هتل را طی کرد ، در این لحظه با یک پا روی لبه پنجره با دقت کامل به بیرون پنجره نگاه می کند ، اکنون لبه های میز آرایش را هر دو دستش محکم گرفته است در حالی که نطق او از آینه بازتاب می یابد ...

با قرار گرفتن در نور علم بیان شده در این کتاب ، تکنیک آینه برترین شیوه ای می شود که به وسیله قدرت های قوی ذهن ناخودآگاه می تواند برای تأثیرگذاری روی کسانی که با آنها سر و کار دارید به کار گرفته شود . در دوره « رکود » ، زمانی که من با تعداد زیادی از شرکت های فروش برای گسترش کسب و کارشان کار می کردم ، این شیوه آینه با نتایج شگفت انگیز را مرسوم کردم . من آینه هایی را در داخل درهای عقب همه کامیون های شرکت پخت کیک پای نصب کرده بودم ، طوری که وقتی راننده های فروشنده درها را باز می کردند تا کالاها را برای تحویل آماده کنند ، آینه ها اولین چیزی بودند که آنها می دیدند . من همیشه به هر کدام از آنها توصیه می کردم که قبل از درخواست یک مشتری ،  او باید تعیین کند قصد دارد چند تا پای بفروشد و بعد از آن در آینه به خودش بگوید آن تعداد پای را به مشتری واگذار خواهد کرد . یکی از راننده ها به من گفت که ماه ها قصد داشته است به یک خانم صاحب رستوران پای بفروشد اما او همیشه از خریدن پای سرباز زده است . بعد او تصمیم گرفت تکنیک آینه را امتحان کند . آن روز او به آن خانم ده پای فروخت . زمانی که او  این داستان را به من گفت متوسط فروش او پانزده پای در روز بود .

برای استفاده از این تکنیک پیشرفته قانون جذب ، در مقابل آینه بایستید . آینه باید به اندازه کافی بزرگ باشد طوری که بتوانید صورت و نیم تنه خود را ببینید . مطمئن شوید کاملاً راست ، با سر ی رو به بالا و شانه های به سمت عقب ایستاده اید . چند بار عمیق نفس بکشید تا جایی که احساس تمرکز و قدرت بیشتری بکنید . به چشمان خود خیره شوید و با صدای بلند با خودتان درباره چیزی که می خواهید باشید ، انجام دهید یا داشته باشید صحبت کنید . در کل زمان به صحبت های خود بیشترین شادابی را بدهید . بریستول انجام دو بار تکنیک آینه در روز را توصیه می کند ، صبح ها و شب ها .

نمونه ای از چیزی که می توانید هنگام استفاده از تکنیک آینه بگویید :

            

مری ، تو شگفت انگیز هستی ! تو خیلی پاکیزه و سلامت هستی . تو فقط بهترین غذاها را می خوری چون این غذاها احساس تو را بهتر می کنند . تو بسیار مواظب خودت هستی . تو یک الهام هستی ! هر جایی که می روی مردم از تو تعریف می کنند که چقدر بزرگ به نظر می آیی . تو هر روز بهتر و بهتر می شوی ! تو بسیار خوب احساس می کنی ! تو خوشی ، شادی و فقط مثبت ترین انرژی را تابش می کنی . تو به خاطر بهترین بودنی که می توانی باشی بسیار به خودت افتخار می کنی !همه چیز بسیار راحت و طبیعی به سوی تو می آید . تو یک آدم موفق برجسته هستی ! این زندگی توست و تو کاملاً از آن لذت می بری !

این تکنیک پیشرفته قانون جذب چقدر آسان و قدرتمند است !


  • نادر گنجی

نظرات  (۸)

تشکر
پاسخ:
سپاس

  • سیگنال مثبت
  • بسیار عالی

    سیگنال مثبت سیگنال زندگی

    signalemosbat.ir
    خیلی عااااااااااااالی بود
    سپاس
    پاسخ:
    سپاسگزار لطف شما

  • محمد جراحی
  •  واقعا تکنیک بسیار عالی میباشد
    یک دنیا سپاس ،واقعا زیبا و تاثیر گذار بود
    پاسخ:
    سپاس همراه نازنین

  • مامان احسان
  • سلام وقت بخیر..فوق العاده عالی بود و ممنونم از مطالب زیباتون...اجازه نشر دارم؟ با سپاس فراوان
    پاسخ:
    سلام و درود بر شما . بازنشر این مطالب از طرف شما برای بنده باعث افتخاره و سپاسگزارم

    عالی بود واقعا ... بی نهایت سپاسگزارم

  • سعیده یاسینی
  • بسیار عالی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی