قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

موسیقی های با عبارت های تأکیدی پنهان موسیقی های امواج مغزی

نویسنده : نادر گنجی

قطعاً در دوران کودکی یا حتی بزرگسالی برایتان پیش آمده است که کلمه یا جملهء کوتاهی را شنیده باشید و برای شما جلب توجه کرده باشد ، بعد در زمان ها و مکان های دیگر آن کلمه یا جمله را ناخودآگاه به زبان آورده باشید و حتی بعد از مدتی به تکیه کلام شما تبدیل شده باشد . علت آن ؛ زیاد شنیدن ، جذاب بودن ، مهم بودن یا خصیصه دیگری مربوط به آن کلمه یا جمله می باشد که باعث شده در ناخودآگاه شما نفوذ کند و بدون اراده آن را در جاهای مختلف بیان کنید .

همین امر در مورد آگاهی به این که یک عبارت تأکیدی به ناخودآگاه وارد شده و بر آن تأثیر گذاشته یا نه صادق است . اگر در موقعیت های مختلف خودبخود عبارت ها به ذهن آگاه شما خطور کرد و یا آنها را به زبان آوردید ، یعنی در مسیر درست برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه قدم برداشته اید و توانسته اید به ناخودآگاه خود دسترسی پیدا کنید . و شرط رخ دادن آن ، تکرار بسیار عبارت های تأکیدی است . به عنوان مثال اگر شما روی عبارت تأکیدی « من از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستم » کار می کنید و در موقعیتی قرار گرفتید که باید مطلبی را در جمع بیان کنید و ناخودآگاه عبارت تأکیدی خود را به ذهن آوردید و باعث شد قوت قلب پیدا کنید و آسوده تر به صحبت بپردازید یعنی ناخودآگاه شما این را قبول کرده که شما انسان با اعتماد به نفسی هستید و مسیر بروز این موضوع را برای شما هموار می کند .

اما از آنجایی که همیشه افکار متعددی در مغز به وجود می آید و ذهن بازیگوش هر لحظه به هزاران جا سرک می کشد ، تمرکز دائم روی عبارت ها بسیار سخت است و به تمرین و آگاهی زیادی نیاز دارد . روش کارسازی که در این شرایط و اوضاع و احوال پاسخ گو و تأثیرگذار می باشد ، ضبط نمودن عبارت های تأکیدی برای یکبار و گوش دادن به آنها در هر زمان و مکان می باشد . خوشبختانه با تکنولوژی های مختلفی که در این دوره وجود دارد به راحتی این کار امکان پذیر است . این روش بسیار کارساز و مؤثر است ، تکرار شدن عبارت های تأکیدی ضبط شده در گوش چه به آنها توجه داشته باشیم یا نه در موقعیت های مختلف از قبیل رانندگی ، انجام کار خانه ، آشپزی ، پیاده روی ، قبل و در حین خواب و در هر مکان و شرایط دیگری که امکان آن وجود داشته باشد ، مسلسل وار عبارت های تأکیدی را به ناخودآگاه ارسال می کند و به آرامی در آن رسوخ می کند .  

                           

پیام های پنهان ( عبارت های تأکیدی پنهان )

معمولاً تکرار یک کار باعث دل زدگی می شود و تکرار کردن و یا شنیدن عبارت های تأکیدی هم خیلی از این امر مستثنی نیست . هر چند چون این تکرار هدفمند می باشد و نتیجه و آخر آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تکرار عبارت ها خیلی زود اثر خود را نشان می دهند به ندرت حالت دلسردی به وجود می آید .

در این شرایط تکنولوژی پیام های پنهان  ( subliminal messages  ) روش بسیار خوبی است .

             

تبلیغی پنهان از یک نوشیدنی و مارک اپل 

اساس کار این تکنولوژی به این صورت است که عبارت های تأکیدی ضبط شده ، به یک موسیقی ملایم و آرام بخش اضافه می گردد ، بعد اوج بخش شدن عبارت های تأکیدی به اندازه ای پایین آورده می شود که گوش و ذهن آگاه قادر به شنیدن آنها نباشد یا بسیار خفیف و نامفهوم به گوش برسد ، اما موسیقی در سطح بالاتری پخش می شود به طوری که گوش فقط موسیقی را می شنود در حالی که عبارت های تأکیدی پشت سر هم به ناخودآگاه مخابره می شوند .

مزیت بسیار عالی این روش این است که با این کار ذهن آگاه منتقد به پیام ها و عبارت ها دسترسی ندارد و در نتیجه هیچ گونه ای مخالفتی در هنگام گوش دادن به عبارت ها به وجود نمی آید و پیام ها مستقیماً به ناخودآگاه ارسال می شوند . ناخودآگاه نیز منفعل می باشد و کاری به درستی و کارا بودن جملات و عبارت ها ندارد و فقط بر اساس تکرار و احساس عمل می کند ، این امر باعث تسریع برنامه ریزی مجدد ذهن ناخودآگاه می شود ، آنگونه که ما می خواهیم و می دانیم به نفع ماست .

      

امواج مغزی و تأثیر آنها در کارآیی مغز و ذهن

در بدن و مغز انسان تعداد بسیار زیادی سلول های عصبی به نام نورون وجود دارد و از طریق این نورون ها ارتباط بین مغز و قسمت های مختلف بدن برقرار می شود و این ارتباط به وسیله پیام های عصبی صورت می گیرد .

هر سلول بدن دارای نورون می باشد و پیام عصبی در داخل آن به صورت یک جریان الکتریکی به وجود می آید و با انتقال آن بین دو سلول به صورت شیمیایی صورت می گیرد . فعالیت الکتریکی نورون ها در داخل مغز در سطح جمجمه قابل تشخیص و ثبت می باشد و که به این سلسله فعالیت های الکتریکی امواج مغزی گفته می شود .

            

امواج مغزی بر اساس فرکانس و بسامد آنها در 6 گروه دسته بندی می شوند . همه این امواج در تمام اوقات وجود دارند ، اما در شرایط مختلف یک نوع موج خاص بر بقیه غالب می باشد . این 6 نوع امواج مغزی با توجه به اندازه فرکانس آنها عبارتند از :

1 امواج دلتا با محدوده فرکانسی 5/0 تا 3 هرتز

2 امواج تتا با محدوده فرکانسی 4 تا 7 هرتز

3 امواج آلفا با محدوده فرکانسی 8 تا 12 هرتز

4 امواج SMR با محدوده فرکانسی 12 تا 15 هرتز

5 امواج بتا با محدوده فرکانسی 14 تا 37 هرتز

6 امواج گاما با محدوده فرکانسی 38 هرتز به بالا


              

اجازه دهید قبل از ادامه بحث و توضیح هر کدام از این دسته امواج با مثالی منظور از فرکانس و هرتز را روشن کنیم .

فرض کنید یک سر طناب بلندی را به دیواری محکم کرده اید و سر دیگر آن را در دست دارید و طناب را طوری کشیده نگاه داشته اید که طناب افقی و موازی سطح زمین است . اکثراً این کار را در زمان کودکی و با شیلنگ متصل به شیر آب انجام داده ایم . اکنون سر طناب را که در دست گرفته اید ، در راستای عمود بر زمین به سرعت بالا و پایین کنید و به این کار ادامه دهید . حرکت بالا و پایین دست روی یک خط راست باعث انتقال انرژی به طناب و ذرات آن می شود و در طناب یک شکل سینوسی ایجاد و در طول آن شروع به حرکت می کند . شکل حاصل نمونه ای از یک موج می باشد .

       

گفتیم حرکت دست باید سریع و به تندی باشد . فرکانس موج حاصل در طناب برابر تعداد کامل بالا و پایین شدن دست ما ( که منبع موج است ) در سر طناب می باشد . مثلاً اگر فرض کنیم در یک ثانیه 5 بار رفت و برگشت کامل دست در سر طناب انجام شده باشد ، فرکانس موج به وجود آمده در طناب 5 هرتز می باشد . کلمه هرتز واحد اندازه گیری فرکانس می باشد که به افتخار هاینریش رودلف  هرتز  دانشمند آلمانی که وجود امواج الکترومغناطیس را ثابت کرد نامگذاری شده است .

پس الان می دانیم وقتی که می گوییم فرکانس یک موج مغزی از نوع آلفا 10 هرتز می باشد یعنی موج مغزی به وجود آمده در سلول مغز در هر ثانیه 10 نوسان کامل انجام می دهد .

هر چه موجی سریع تر باشد فرکانس بیشتری دارد . پس امواج مغزی دلتا در هنگام تولید و انتشار کمترین سرعت و امواج مغزی گاما سریع ترین سرعت را دارند . 

انواع امواج مغزی را برحسب ترتیب فرکانسی از بیشترین به کمترین مورد بررسی قرار می دهیم . هر چه مغز و ذهن در آرامش بیشتری باشد ، امواج آهسته تری را تولید می کند .

امواج گاما (HZ 38 به بالا ) : این امواج تا 100 هرتز هم ثبت شده اند . در مغزها و ذهن های با قدرت درک و یادگیری بالا ، پردازش اطلاعات عالی ، حافظه قوی ، یکپارچگی حواس و ... و در کل در ذهن نخبه ها بیشتر تولید می شود . در موقع خواب و دیدن رؤیا هم وجود دارند . این موج باعث تقویت کارآیی مغز می شود و اطلاعات دریافتی از قسمت های مختلف بدن را یکپارچه می کند .

امواج بتا ( HZ 37  -  14 ) : در حالت بیداری و هوشیاری انسان و فعالیت های روزمره از قبیل سخن گفتن تفکر انتزاعی ، بررسی و تمرکز روی مسائل و مشکلات ، هیجانات ، محاسبات ریاضی و هر آنچه نیاز به توجه دارد ، امواج مغزی غالب از نوع بتا می باشند. موسیقی های تند و رقص گونه باعث تولید این نوع امواج در مغز می شود . . در حالت طبیعی و بیداری کامل فرکانس امواج غالب 20 هرتز می باشد .

امواج SMR  (HZ 15 12 ) : این امواج در همه افراد و همیشه با شدت متفاوت در حال تولید و انتشار می باشند . تولید این دسته امواج باعث استحکام ذهن و بدن می شود . بین فرد و محیط هماهنگی ایجاد می کند . حرکات بدن را تنظیم می کند و به شخص در به خواب رفتن کمک می کند .     

امواج آلفا ( HZ 12  -  8 ) : هنگامی که شخص بیدار است اما چشمها بسته باشد و آرامش در بدن و ذهن برقرار باشد ، امواج مغزی ساطع شده از نوع آلفا می باشند . همچنین در هنگام تفریح و لذت بردن از محیط یا هر موضوع خاص باز هم امواج آلفا بیشتری از مغز منتشر می شود .

امواج آلفا ، امواجی هستند که بیشترین توجه را به خود اختصاص داده اند . آگاهی داشتن به مکان ها و زمان هایی که این امواج بروز می یابند و استفاده بردن از این وضعیت باعث افزایش عملکرد ذهن و بدن و یکپارچگی آنها ، کاهش استرس و اضطراب ، تفکر مثبت و حتی شهود می گردد . در مدیتیشن و هیپنوتیزم اکثراً ذهن در حالت آلفا قرار دارد .

به طور کلی و خلاصه این که در حالت ذهنی آلفا می توان به توانایی های بالای ذهن که در حالت عادی قابل دسترس نیستند ، دسترسی پیدا کرد .

با استفاده از موسیقی های خاص می توان حالت تولید و انتشار امواج آلفا را به وجود آورد و به کنکاش در دنیای متافیزیک پرداخت .

امواج تتا ( HZ 7  -  4 ) : این امواج در لحظه های قبل از به خواب رفتن تولید می شوند . چُرت های کوتاه و انرژی بخش در محدوده تتا رخ می دهند . در این زمان ذهن در حالت یادگیری عالی ، پذیرندگی زیاد قرار دارد . در مدیتیشن با تمرین و تمرکز زیاد می توان به این سطح امواج رسید . در هیپنوتیزم های عمیق برای دسترسی به خاطرات قدیمی امواج ذهن تا این حد پایین آورده می شوند .

موسیقی های در سطح تتا خیلی آرام هستند و با سرعت خیلی پایین اجرا می شوند . 

امواج دلتا ( HZ 3 -  5/0 ) : همانطور که گفتیم آهسته ترین موج مغزی می باشد . این امواج در کودکان و نوزادان وجود دارد و با بالا رفتن سن تولید آن کاهش می یابد طوری که در بزرگسالی صرفاً در هنگام خواب عمیق ( بدون رؤیا ) تولید می شود . نقش امواج دلتا در فعالیت های غیرارادی بدن از قبیل هضم غذا ، تنظیم ضربان قلب ، ترشح هورمون رشد و ترمیم بافت بدن می باشد .  

موسیقی های امواج مغزی آلفا و تتا و استفاده از آنها در جذب خواسته ها

این موسیقی ها حتما باید با هدفون گوش داده شوند . این نوع موسیقی ها ، اصواتی را تولید می کنند که فرکانس معادل آنها در حد امواج مغزی آلفا یا تتا می باشد . اساس ساخت یک موسیقی امواج مغزی آلفا به این صورت است که همزمان دو نوع صوت متفاوت با فرکانس های مختلف مثلا 300 هرتز را به گوش راست و 310 هرتز را به گوش چپ ارسال می کنند و احساس مغز از این دو فرکانس متفاوت برایند آنها یعنی 10 هرتز می باشد که در دسته آلفا قرار دارد . در نتیجه گوش دادن به این موسیقی ها ذهن را به حالت آلفا یا تتا می برد .

با استفاده از این موسیقی ها ، در عین این که ذهن و بدن در حالت آرامش و ریلکس قرار می گیرند ، حالت تلقین پذیری ذهن بسیار زیاد می شود . پس می توان با بیان عبارت های تأکیدی در هنگام شنیدن این موسیقی ها ، بسیار راحت تر پیام آنها را به گوش ذهن ناخودآگاه رساند .

و اما کلام آخر : کانال خودتأکیدی ( self-affirmation ) افتخار دارد برای اولین بار در ایران پکیج عبارت های تأکیدی شخصی را تولید و به صاحب عبارت ها تقدیم نماید .

بعد از ضبط عبارت های تأکیدی توسط شما و ارسال آن به ادمین کانال ، ویرایش و افکت گذاری روی عبارت های تأکیدی انجام می گیرد و بعد از تلفیق آن با موسیقی ، سه فایل صوتی به شرح زیر آماده و برای شما ارسال می شود :

1 فایل صوتی عبارت های تأکیدی همراه با موسیقی آرامش بخش

2 فایل صوتی پیام پنهان عبارت های تأکیدی همراه با موسیقی آرامش بخش

3 فایل صوتی پیام پنهان عبارت های تأکیدی همراه با موسیقی امواج مغزی آلفا یا تتا

برای آشنایی بیشتر ، توضیحات کامل و شنیدن فایل های نمونه به کانال ما در تلگرام بپیوندید :

                                                       https://t.me/selfaffirmation1/26    

                

  • نادر گنجی

نظرات  (۱۷)

با سلام و درود.آقای گنجی مثل همیشه بینظیر،واقعاً بنده بینهایت استفاده کردم.مطالب واقعاً کاربردی هستند.سپاس از زحمات شما.🌿
پاسخ:
درود و سپاس سرکار خانم پروانه . نظر شما هم مثل همیشه برای بنده انرژی بخش . سپاسگزارم
سلام

اگر عبارت های تاکیدی با صدای دیگران باشد تاثیر ندارد در کانال تلگرامی سجاد شاهرخی فایلهای رایگانی وجود دارد که عبارتهای تاکیدی دارد ولی با صدای خودشان و موسیقی های دیگر

نظر شما چیست

پاسخ:
سلام . نمیشه تأثیرگذاری اونها رو رد کرد . ولی اون فایل ها داره دارو یا غذایی رو به خورد ذهن شما می ده که خودش تشخیص به درست بودنش داره و این در حالیه که ممکنه ذهن شما اصلا به اون داروها ( عبارت ها ) احتیاجی نداشته باشه و نیازش چیز دیگری باشه . شما با کمی فکر و تأمل روی رفتار و باورهای خودتون به راحتی می تونید به این برسید که چه عبارت هایی برای شما کارآیی بیشتری داره . و این کار هم خیلی سخت نیست ، کافیه از اینترنت انواع عبارت های تأکیدی رو بگیرین و ببینید کدومشون هستن که بیشتر با وضعیت شما همخوانی داره و می خواهین اون تغییر رو در خودتون ایجاد کنید .
و اگر فایل رو خودتون رو داشته باشین اونوقت می دونین و می بینین که چقدر ارتباط برقرار کردن با صدایی که از وجود و درون خودتون میاد راحت تر و لذت بخش تره .
سلام خدمت شما آقای گنجی
مطالب هایی که از طرف شما در همه ی موارد نوشته شده بسیار عالی و باعث آرامش و اعتمادبنفس و بالا رفتن انگیزه میشه ، همینطور خیلی به زبان ساده و راحت بیان کردید که هیمن کار باعث راحتر ارتباط برقرار کردن من با مطالب میشه ، ازتون بسیار ممنونم و من نوشته های شما رو هرروز برای تکرار هم که شده میخونم تا حواسم باشه و یادم نره .
پاسخ:
سلام و درود خانم پرستو
بسیار خوشحالم کردین و شکر خدا که مطالب برای شما دوست عزیز مفید و قابل استفاده هستن
سلام اقای گنجی 
بنده هم به نوبه خودم از شما بابت مطالب مفید و عالیتون سپاسگزارم - درسته مطالب سایتتون زیاد نیست ولی همین مقدارش عالیه .

با آرزوی موفقیت شما 
پاسخ:
درود و سپاس جناب بهزاد نازنین . من هم از شما بابت اظهار نظر دلگرم کننده تون سپاسگزارم
سلام دوست هم فرکانسی 
واقعا مطالبتون با ارزش و بسیار عالی هستن برای کسانی که واقعا میخوان تغییر کنن و تازه شروع به یادگیری کردن از شما برای برای گذاشتن مطالب بسیار خوب که برای همه قابل فهمه تشکر میکنم  من توی زندگیم خیلی از قانون جذب استفاده میکردم و هر چیزی رو میخواستم جذب میکردم مثل خدمت سربازیم در جایی که دوست داشتم با همون شرایط که میخواستم بدون پارتی یا مثل زدن مغازه و شروع کسب و کار بدون داشتن هزار تومان سرمایه اولیه و کوچکترین تخصص  منتها من از تیر 88 که کاسبی خودم رو شروع کردم تا سال گذشته دقیقا 18 اسفند چیز زیادی راجب قانون جذب وکاینات نمیدونستم و کارم حسابی پر رونق شد و مغازم دو تا شد سرمایم خیلی زیاد شد ولی سطلم سوراخ بود با اعتباری که تو بازار داشتم برای ایام عید کلی جنس اوردم و بیش از دویست میلیون چک داشتم که باید تا پایان سال پاس میکردم و دویست میلیون هم بعد سال تا برج شش بود در فروشگاه من شش نفر مشغول کار و کمک کردن بود و من چون باور های اشتباه زیادی داشتم با یک تضاد بزرگ روبرو شدم و اخر سال و دقیقا 15 روز به پایان سال پول کم اوردم برای پاس کردن چک هام و مبلغی حدود پنجاه میلیون از بدهیم میموند و نمیتونستم پاس کنم هر جور حساب میکردم نمیشد این پول رو پاس کنم رو به پول نزول اوردم تا اعتبارم رو از دست ندم و از هرکسی خواستم به من وعده وعید میداد که باشه و روی همه حساب باز کرده بودم غیر خدا و همه منو سر کار گذاشتن وعده وعید دروغین تا این که من تو این چند روز پایانی همه تقصیر ها رو گردن خدا انداختم و گفتم که تو بین بنده هات فرق میزاری مگه نمیبینی از اول صبح مغازه باز میکنیم تا اخر شب بعد من باید بازم بدهکار باشم با این همه تلاش  پس من تو رو به خدایی قبول ندارم اصلا وجود نداری و از این حرف ها و بهش کافر شدم و نمازی رو که به خاطر ترس نرفتن به جهنم میخوندم کنارگذاشتم و حوصله هیچ کسی رو حتی مشتریام رو نداشتم و بعد فکر کنم 21 اسفند بود تو سایت یوتیوب دنبال کلمه خدا میگشتم تا ببینم چی هست که با فایلی اشنا شدم به نام خدا را بهتر بشناسیم که زندگی من رو متحول کرد و توی اون چند روز پایانی پول من با گوش دادن همین فایل جور شد و از جاهایی که گمان میکردم و گمان نمیکردم پنجاه میلیون جور شد و چکام پاس شد . من زندگیم متحول شد به لطف خدا بدهی ها رو دادم . دیگه هر چی میخوام از خودش میخوام بهم میده دیگه دست چک نگرفتم بدهی های بعد عید بیشترشو دادم و مقدار کمی ازش مونده دیگه خدا رو اونجور که به من از بچگی گفته بودن و ازش میترسیدم نمیپرستم الان باهاش دوستم و نمازم رو هم به خاطر اینکه بهم ارامش میده و یاد خدا ارامش بخشه میخونم و باهاش صحبت میکنم واینم میدونم هر چی بخوام بهم میده با چطوری دادنش کاری ندارم چون خدا هزاران دست داره که از هزاران راهمیتونه خواستمون رو بهمون بده ولی به شرطی که ما هم فقط از خودش بخوایم و توقعی ز کس دیگه نداشته باشیم . دارم روی باورای مخربم که از بچگی توی وجود ما رفته و مثل سیمان به مغز ما چسبیده کار میکنم و میدونم که اگه این تضاد بوجود نمیومد من تا اخر عمرم باید به همین شکل کاسبی میکردم چکی میاوردم میفروختم و اخر ماه هم سطلم سوراخ بود و همش خالی میشد الان به لطف خدا هشتاد درصد بدهی ها رو دادم نقدی خرید میکنم و چکی که از بانک گرفته بودم رو دیگه تا اخر عمرم طرفش نمیرم و باید تا اخر عمرم رویباورام (فراوانی و لیاقت و عزت نفس و ... )کار کنم هرروز و هر روز و هر روز 
بچه ها من با اینکه شش نزدیک به ده ماهه با قانون وکاینات اشنا شدم و دوره های رو دارم میبینم هیچ جا مثل این سایت قشنگ و قابل فهم توضیح داده نشده و درکش خیلی راحته واقعا کار قشنگی تو این وبلاگ برای جمع کردن این همه مطالب با ارزش انجام شده از مطالب استفاده کنین و باور کنین به هر چیزی میخواین میرسین و این قانون جواب داده و هزاران هزار نفر در دنیا به خواسته هاشون رسیدن که میتونین زندگی نامه هاشون رو تو اینترنت سرچ کنین تا باوراتون عوض بشه که برای ثروتمند شدن ربطی یه جا و مکان و خانواده ثروتمند نیست و با تغییر باوراتون به هر چیز بخواین میرسین 
ممنون که وقت گذاشتین متن طولانی رو خوندین و در اخر از اقای گنجی بابت وبلاگ عالی و پر محتوا بسیار سپاسگذارم و براش ارزوی موفقیت روز افزون دارم
پاسخ:
درود بر شما دوست نازنین و هزاران آفرین بر درک شما از قوانین طبیعی خداوند و کائنات . چقدر خوشحال شدم از خواندن متن زیباتون و انرژی گرفتم . مطمئن باشین شما تازه اول راه هستین و آینده نه چندان دور بسیار درخشانی پیشرو دارین . از خداوند براتون بهترین ها رو آرزو دارم و به خود می بالم که کسانی مثل شما هستن که این مطالب رو می خونن و اونها رو به اندازه ای مفید تشخیص می دن که وقت می ذارن و شرایط زندگی و تغییر خودشون رو می نویسن که برای بقیه دوستان هم مایه دلگرمی و امید به پیشرفت باشه
باز هم صمیمانه از شما سپاسگزارم و خوشحال می شم بیشتر با هم در ارتباط باشیم . ganjineh248@
خیلی مطالب مفیدی دارین ... مطالبی نوشتین که تازگی داره تا حالا جاییی نخونده بودم...
ما رو هم لینک کنید .
http://lightstory.blogfa.com/
سلام .من جملات تاکیدیم رو ضبط کردم و به -17 رسوندم.اگه می شه موسیقی امواج منفی الفا و تتا رو برام بفرستین.سپاسگزارم


  • محمد جراحی
  • سلام و خسته نباشید واقعا عالی بود . فقط یسوال چند بار در روز جملات باید بگیم؟

    پاسخ:
    سلام . سپاس بابت توجه تون
    هر چقدر بیشتر بهتر . فقط این که تکرار نباید طوطی وار باشه ، تا زمانی که احساس خوب دارین و ازش لذت می برین ادامه بدین ، که ارتعاشات این حس به ناخودآگاه ارسال می شه

  • آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان
  • با سلام و درود فراوان خدمت شما،

    خیلی ممنونم بابت مطالب خوبتون، من به قانون جذب علاقه ی بسیار زیادی دارم و مدت زمان زیادی هم هست که در این حوزه دارم کار می کنم و نتایج فوق العاده ای را هم در زندگیم گرفتم، با اینکه من در این حوزه ، کتاب های بسیار زیادی خوندم، ولی با این حال مطالب شما برایم خیلی جالب بود چون شما مطالبتون رو به بیانی زیبا و قابل فهم نوشتین، ولی در مورد امواج مغزی اگر بخوام نظر خودم رو بگم، حقیقتش من چند سالی از این روش استفاده کردم و از سایت های بسیار زیادی این موسیقی هارو خریداری کردم ولی متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.
    زما نی تونستم به نتایج خیلی خوب دسترسی پیدا کنم که به احساسات خودم اهمیت بسیار زیادی دادم و در زمان هایی که عصبانی می شدم، تمام تمرکزم روی این بود که چطوری می تونم احساس خودم رو خوب کنم، این کار نتایج فوق العاده ای رو  برای من به همراه داشت، چون به نظر من ، اصل قانون جذب هم همینه، یعنی مهم اینه که من در شرایط سخت بتونم حال خودم رو خوب کنم، وگرنه اگر غیر از این باشه که، در شرایط نرمال همه میتونن حال خودشونو خوب کنن.  خلاصه از زمانی که من این تکنیک هارو انجام دادم نتایج فوق العاده ای گرفتم و تونستم با اعتماد به نفس ، یک طراحی وب سایت حرفه ای رو برای خودم، در کشور خوب ایران داشته باشم، و همه از خدمات فوق العاده ای که من بهشون میدم استفاده کنن و لذت ببرن
  • برنامه نینجاگرام
  • سلام و خسته نباشید خد مت شما  واقعا مطالبتون عالی بود 
  • مامان احسان
  • سلام جناب گنجی..
    فووق العاده عالی و زیبا...اجازه نشر دارم...ممنونم در پناه خدا سالم و شاد باشید
    پاسخ:
    سلام . سپاسگزارم بانو . شما صاحب اختیار هستین

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    جناب گنجی عزیز ممنون برای این مطالب خوب و کاربردی شما
    من میخوام یک فایل صوتی سابلیمینال درست کنم، با برنامه ساخت موزیک میتونم کار کنم اما در مورد فرکانها سوال داشتم، میشه در فایلی که درست میکنم از امواج آلفا استفاده نکنم؟
    صدای خودم ضبط میگیرم و خیلی میارم پایین جوری که با یک موسیقی آرام ترکیب میکنم هیچی از صدای خودم نمیشنوم، آیا کارم درست انجام دادم؟
    امواج آلفا رو قرار ندادم، ممنون میشم راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام خدمت شما جناب بهرام خان نازنین
    در مورد سوالی که فرمودین ؛ بله می تونین این کار رو انجام بدین و تأثیرگذاری خودش رو قطعا داره . فقط این که امواج آلفا ، ذهن رو به حالت آلفا ( مثلا لحظات قبل خواب رفتن ) که پذیرش ذهن برای دریافت تلقینات بیشتره می بره . شما با موسیقی که استفاده می کنید و حتما موسیقی هست که به شما آرامش می ده ، می تونین ذهن خودتون رو در حالت آلفا قرار بدین . معمولا امواج آلفا برای ذهن آگاه خیلی خوشایند نیستن در حالی که موسیقی های دیگه این احساس رو ایجاد نمی کنن .
  • اشکان کوکائیان
  • بابت مطالب خوبتون بسیار ممنونم و  اینکه 
    من هم به تاثیر موسیقی روی قانون جذب به شدت اعتقاد دارم و تاثیر موسیقی رو بر روی ذهن میدانم و برای بهبود روند ذهنم شروع به فراگیری موسیقی کردم و پس از مدتی که سطح کیفی نوازندگیم بالا رفت به سمت این رفتم که یک سایت اموزش گیتار الکتریک انلاین ایجاد کنم و پس از راه اندازی ان یک مجموعه قوی بسازم تا افراد به واسطه ان روی ذهنشون کار کنند امروزه اموزش گیتار برقی در سطحی که باید  باشد نیست.
    پاسخ:
    سپاسگزارم دوست عزیز . موفق و سلامت باشید .

    سلام عذرمیخوام از بین این فرکانس ها کدومشون میتونه تلقین تغییر رنگ چشم بده

    با تشکر از شما

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سابلیمینال و تاثیرگذاری آن می توانید مقاله سابلیمینال چیست از سایت ذهن گیرا را مطاعه کنید

    خیلی مطلب جالبی بود 

    سلام اقای گنجی عزیز. ممنون ازمطالب زیباتون وبیان ساده ای که هرذهن باهرسن وسالی توانایی درکشوداره. فقط اینکه اگرکسی مثل من اگرتلگرام نداشته باشه حیف که ازاستفاده ازمطالب مفیدتون محروم میمونه. بازهم سپاس

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی