قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

چگونه از تجسم خلاق برای آشکار کردن آرزوهایتان استفاده کنید ؟

 

نویسنده : پرسنا ویشوازریو                          ترجمه : نادر گنجی

برای رسیدن به هرچیزی که شما می خواهید راهی وجود دارد .


به تجسم خلاق ، چیزی که ذهن ناخودآگاه شما را قادر می سازد آرزوهای شما را با استفاده از قدرت تخیل و تصاویر روحی آشکار نماید خوش آمدید .

تجسم ، هنر خلق تصاویر روحی قدرتمند است که « دیدن » با چشم ذهن نامیده شده است .

بیان ساده تجسم عبارت است از ؛ توانایی دیدن یا احساس تصاویر در ذهن ، تصور چیزهایی که آرزو دارید ، زندگی که می خواهید به آن برسید ، روابطی که می خواهید در زندگی داشته باشید .

در واقع تجسم شباهت زیادی با خیال باطل دارد اما با یک تفاوت فاحش . خیال باطل اتفاقی و تصادفی است درحالی که تجسم دارای ساختار است و جهت داده شده می باشد .

افراد متفاوت به صورت های مختلف تجسم می کنند . بعضی تصاویر ذهنی را مانند تماشای یک فیلم سینمایی می بینند ، دسته ای دیگر بیشتر از دیدن تصاویر ، آنها را حس می کنند ، عده ای دیگر تصاویر را همزمان هم می بینند و هم حس می کنند .  

 

راز دستیابی به موفقیت ، نگاه داشتن یک تصویر از نتیجه موفقیت در ذهن است . هنری دیوید تورو ( 1862 1817 )

در حقیقت مهم نیست که شما چگونه و به چه مدتی قادر هستید تصاویر را برای ذهن ناخودآگاهتان به نمایش بگذارید . به ندرت شخصی باشد که در تجسم کردن مشکل داشته باشد . اگر شما جزء این دسته هستید تمرین هایی از تجسم را انجام دهید یا یک تابلو تجسم تهیه کنید .  

تجسم ، قدرت افکار شما را فعال می کند . وقتی که از افکارتان انرژی می گیرید ، از زندگیتان انرژی می گیرید .

 

استفاده از تجسم خلاق

امیل کو ، روانشناس فرانسوی می گوید :

« اگر تخیل و نیروی اراده با هم مبارزه کنند ، قطعاً تخیل است که برنده می شود . »

گفته می شود که یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد . ذهن ناخودآگاه با تصاویر ، بسیار آسانتر از کلمات تحت تأثیر قرار می گیرد . تصاویر/ حس هایی که ما برای مدت زمان های طولانی در ذهن مان نگاه می داریم تمایل به آشکارکردن خودشان دارند . پس تجسم یک راه سریعتر برای تحقق اهدافمان است .

کل فرایند تجسم شامل « دیدن » آینده خودتان است طوری که می خواهید آنگونه باشید . اگر شما یک اتومبیل جدید می خواهید ، چشمانتان را ببندید و خودتان را درحال رانندگی با اتومبیل جدید « ببینید » . به سال ساخت و مدل اتومبیل توجه کنید ، در جاده های آشنا رانندگی کنید ، دوستان خود را « ببینید » که به شما تبریک می گویند ؛ به طور خلاصه هرچیزی را که هنگام خریدن واقعی اتومبیل جدید اتفاق خواهد افتاد « ببینید » .  

وقتی که شما به طور منظم این کار را در دوره ای 3 4 ماهه انجام دهید ، ذهن ناخودآگاه شما به اندازه کافی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و باعث ایجاد یک سری رویدادها خواهد شد که منجر به دستیابی شما به وسیله نقلیه دلخواه تان می شود . نیازی به گفتن نیست که فرایند برای آشکارسازی هرچیزی که شما آرزو دارید مانند خانه جدید ، شغل جدید ، رابطه جدید و هرچیز دیگری قابل اجرا است .

همه ما ، هرروز با خیال پردازی به تجسم می پردازیم . متاسفانه بیشتر ما تمایل داریم درمورد چیزی که در زندگی نداریم تجسم کنیم . همانطور که ما ، از اول روز تا آخر روز ، برای ماه ها ، حتی برای سال های متمادی این کار را مداوم انجام می دهیم ، نداری بیشتر و بیشتر در زندگی ما نمود پیدا می کند .

به جای این کار ، اگر ما به طور مشابه ، عامدانه به صورت مداوم از اول روز تا آخر روز ، برای ماه ها یا سال ها موفقیت را تجسم کنیم ، زندگی ما مملو از چیزهایی خواهد شد که آرزو داریم .  

تجسم خلاق به ما اجازه می دهد هرچیزی از جمله عشق ، لذت ، روابط دلخواه ، شغل دلخواه ، سلامتی ، خلاقیت ، آرامش درونی و شادی را که آرزو داریم داشته باشیم . شما می توانید هرچیزی را که نام می برید داشته باشید . این یک نمایش کامل از رویداد غالب ذهن است .   

تعدادی از ناحیه هایی که در آنها به طور معین از تجسم خلاق برای آشکارسازی استفاده شده است عبارتند از :

·        اتومبیل جدید

·        خانه جدید  

·        شغل جدید

·        تجارت جدید

·        شریک/عشق زندگی

·        پول بیشتر

·        سلامتی بهتر

با وجود این یک اخطار ضروری است ، تجسم خلاق نباید برای کنترل دیگران یا صدمه زدن به آنها مورد استفاده قرار گیرد . چون اگر این تکنیک برای صدمه زدن به دیگران استفاده شود ، آن صدمه ابتدا به شما خواهد رسید !  

وقتی که تجسم خلاق با جملات تأکیدی آمیخته گردد ، نتایج سریعتر خواهند بود .

اگر شما از آن معدود افرادی هستید که تجسم کردن برای شما  سخت است و قادر به بهره گیری کامل از تجسم خلاق نیستید ، تمرین های تجسم به شما کمک می کند .

تجسم خلاق عین جادو است . فقط کافی است خودمان را با قوانین کائنات هم تراز کنیم ، در جریان آنها قرار بگیریم و زندگی مان را از هرآنچه می خواهیم انباشته کنیم . 

  • نادر گنجی

نظرات  (۱)

ممنون از مطالب خوبتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی