قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

پول و ذهن

پول و ذهن



برگرفته از : http://powerfulmoneyaffirmations.com/

ترجمه : نادر گنجی


ممکن است شگفت زده شوید که « استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول واقعاً ممکن است . قدرت ذهن واقعاً می تواند شما را ثروتمند و موفق می سازد . »

در ابتدا ممکن است مشکوک باشید ، اما واقعاً چیزی وجود دارد که قدرت ذهن نامیده می شود که شما می توانید از آن برای جذب پول به زندگیتان استفاده کنید .

یاد بگیرید چگونه از ذهن به عنوان ابزاری قوی برای جذب پول ، ثروت و موفقیت و هرچیز دیگری که در زندگی می خواهید  استفاده کنید .من تجربه کرده ام که وقتی این نکات به تمرین گذاشته شوند ، تغییرات مثبت شروع می شوند . این ها قدرت مغز هستند .

مقدمه ای بر قدرت ذهن

به منظور کار با قدرت های ذهن ، لازم است بدانید که هرچیزی از انرژی ساخته شده است . دقیق تر شویم ، هرچیزی که می بینیم ، احساس می کنیم از انرژی نوسانی ساخته شده است . صندلی یا تختخوابی که شما روی آن هستید و در حال خواندن این مطالب از روی کامپیوتر یا تبلت یا موبایل خود هستید همگی از انرژی ساخته شده اند . خانه شما ، اداره ، اتومبیل ، هرچیزی از انرژی نوسانی ساخته شده است . چیزهایی که برای ما اتفاق می افتند نیز به وسیله انرژی نوسانی افکار ما جذب شده اند .

قدرت ذهن می تواند به زندگی و سرنوشت ما نفوذ یابد و این کار را انجام می دهد. البته موضوع ذهن و روح انسان مطلب پیچیده ای است .

ارتباط ذهن با انرژی نوسانی

ذهن انسان دائماً درحال سنجش افکار است . ذهن شبیه یک ماشین ساخت افکار 24 در 7 در 365 است ، که خیلی کارآمد و خستگی ناپذیر است .

افکار همچنین نوسان های قدرتمندی از انرژی هستند . از زمانهای بسیار دور ، انسانهای خردمند و عالمان روحی که به سطوح بالاتر آگاهی متصل شده اند این قدرت افکار را تشخیص داده اند. آنها گفته اند که هرچیزی با یک فکر شروع شده است ، افکار به آشکارسازی اشیاء ، موقعیت ها و شرایط ختم می شوند .

وقتی شخصی فکر می کند ، همان فکر مکرراً با شدتی قوی و به طور منظم ، در سطح آگاه ذهن ، دستور یا برنامه ای برای ذهن ناخودآگاه خلق می کند. ذهن ناخودآگاه در پاسخ شبیه یک انتقال دهنده عمل می کند ، آن فرکانس ها را به کائنات ارسال می کند . بعد از مدتی ، این شخص در زندگی خود شروع به جذب رویدادها و اشخاص و اشیاء فیزیکی جفت شده با آن افکار می کند .   

پس این یک قدرت بزرگ است که هر زن و مردی دارد و می تواند از آن برای خلق و آشکارکردن هرچیزی که آرزو می کند مانند پول ، سلامتی ، موفقیت یا ارتباط ، شریک زندگی یا یک عشق استفاده نماید .  

چیزی که شما لازم دارید درک دینامیکی قدرت ذهن ، کارکرد ذهن آگاه و ناخودآگاه ، قوانین جذب و سپس ورزیده کردن خود برای استفاده از این قدرت برای خلق اشیاء واقعی ( اتومبیل ، پول ) و موقعیت ها ( شغل ، عشق ، شهرت ) در زندگی تان می باشد . فقط اجازه دهید به شما این مفهوم را یادآوری کنم که هرچیزی از انرژی نوسانی ساخته شده است . 

چگونه از قدرت شگفت انگیز ذهن بهره ببریم ؟

یک نویسنده مشهور قرن اخیر در کتاب خود می گوید که هرچیزی دوبار اتفاق می افتد . براین اساس هر انسانی اول تصور یا تفکر را در ذهن خود ایجاد می کند و بار دوم آن را به صورت فیزیکی تجربه می کند .



برای مثال ، اگر شما بخواهید یک اتومبیل نو بخرید ، ذهن شما تصاویر و احساسی از مدلی ویژه ، رنگ بدنه ، ظاهر و احساسی از داخل آن را به شما می دهد ( می گوید بی ام دبلیو سری 7 یا مرسدس بنز اس 550 ). ممکن است این فیلم قبلاً بارها در ذهن شما شکل گرفته باشد و قبلاً با احساس لذت ، شادی ، افتخار و هیجان حاصل از داشتن بی ام دبلیو یا مرسدس بنز آشنا باشید و اکنون بخواهید آن را به واقعیت برسانید . تعجبی ندارد شما بخواهید از خانه یا دفتر برای تست رانندگی تماس بگیرید یا به سالن نمایشگاه بروید . به دارایی خود نگاه کنید ، مقداری را به قرض بگیرید ، و به زودی شما مالک واقعی یک اتومبیل جدید براق هستید . 


پس شما ابتدا در ذهنتان مالک اتومبیل شده اید و بار دوم واقعاً اتومبیل را در واقعیت فیزیکی خریده اید.  

پول چیست ؟

پول نیز یک انرژی یا نیروی قدرتمند است . در جهانی که اکنون در آن زندگی می کنیم ، پول به عنوان یک نماد متمرکز شده از انرژی یا قدرت درنظر گرفته شده است . مانند همه انرژی های موجود در جهان ، پول از قوانین جهانی معین اطاعت می کند .

پول و ذهن


با درک این قوانین و انجام عمل مناسب ، می توانیم خودمان را به یک جاذب قدرتمند برای جذب پول تبدیل کنیم ، و به دنبال آن ثروت و موفقیت سر راهمان قرار می گیرد .

با این که همه ما به اهمیت کار سخت ، عزم و اراده و تلاش برای کسب پول واقف هستیم . اما قوانین سرّی دیگری برای جذب پول ، ثروت و موفقیت وجود دارند . با پی گیری می بینیم که این شیوه ها یک گرایش به جذب پول از به ظاهر هیچ کجا دارند که تصورات منطقی و نرمال ما را که در سطح فیزیکی براساس علت و معلول و در قلمروهای کلمه ممکن می باشد را به چالش می کشند .

بیایید به موضوع اصلی تجربیات دنیای درونی و دنیای برونی ادامه دهیم و ببینیم چه ارتباطی با ساخت یا از دست دادن پول دارد .

فرض کنید ( در دنیای فیزیکی ) فروشنده ای وجود دارد که سالانه فقط حدود 25000 دلار درآمد دارد  . اگر او این را در ذهن خود بپذیرد پس ذهن او به او نشان خواهد داد چگونه سازگار شود و با این درآمد زندگی کند . ذهن او پیشنهاد خواهد کرد که او باید برای جابجایی از دفتر تا خانه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کند ( یا با اتومبیل یک دوست جابجا شود ) ، این امر هزینه های او را برای خرید یک اتومبیل  و نگهداری آن کاهش می دهد . به طور مشابه ، او ترجیحاً باید به جای غذا خوردن در یک رستوران گران قیمت در خانه غذا بخورد یا به اغذیه فروشی های ارزان قیمت برود .    

پس از آن این شخص به دوباره زندگی کردن در دنیای فیزیکی واقعی خویش  خواهد پرداخت .

قدرت ذهن چگونه موثر است ؟

ما در دنیایی زندگی می کنیم که قوانین معینی بر آن حکفمرما است . این قوانین در کل زمان ، به روی همه اشخاص و در همه مکان ها کار می کند . برای مثال قانون گرانش زمین ، قانون علت و معلول ، جابجایی زمین حول محور خود و به دور خورشید و غیره . حتی جزر و مد نیز تحت تأثیر جابجایی ماه که براساس قوانین کائنات است قرار دارد .

نقش انرژی در دنیای مادی ما

همه می دانیم که ماده در هر یک از حالت های جامد ، مایع یا گاز از مولکول ساخته شده است که آن نیز به نوبه خود از اتم تشکیل شده است . در نمک طعام ، اتمهای سدیم و کلر به نظم خاصی مرتب شده و تشکیل کلرید سدیم را داده اند . درنهایت اجزاء تشکیل دهنده اتم از انرژی ساخته شده اند .

اجازه دهید فرمول معروف انیشتین را برای خودمان یادآوری کنیم که2 MC = E  

( مترجم : در این فرمول E  نماد انرژی ، M جرم ( سنگینی ) جسم و C سرعت نور می باشد که برابر 300 هزار کیلومتر در ثانیه است . براساس این فرمول اگر سرعت جسمی به جرم M به سرعت نور برسد ، کل جرم به انرژی تبدیل می شود و مقدار این انرژی از فرمول2 MC = E  به دست می آید . یا برعکس اگر بتوانیم به وسیله ای نور را متوقف کنیم و سرعت آن را به صفر برسانیم انرژی نور به جرم تبدیل می شود . )

در این مرحله شما باید آماده پذیرش همزمان خلق شخصیت واقعی خود و جذب مردم ، مکان ها ، محصول ها و رویدادها به خود باشید . زندگی همیشه بازتاب چیزی است که هستید . زندگی شما بازتاب کاملی از افکار شماست ، شما دقیقا چیزی هستید که نوسان های شما به اتر منتقل کرده است .

( اتر ، اثیر : به نظر قدما اتر عنصر آسمانی است که کل فضا و فواصل بین ذرات اجسام را پرکرده است و عامل رسانایی گرما ، روشنایی و انرژی می باشد . )  

ملزومات بهره گیری از قدرت ذهن

1 بپذیرید که شما در درون خود قدرت ذهن را دارید و واقعیت های زندگی خود را با هم خلق کرده اید .

2 اگر تاکنون باور شما علیه مفهوم قدرت ذهن بوده است ، سیستم باور خود را تغییر دهید .

3 کنترل قدرت ذهن را یاد بگیرید و تمرین کنید .

دو مورد اول کمابیش مورد توجه قرار گرفته اند اما مورد سوم نیاز به تلاش مداوم دارد . ذهن خیلی بی قرار است و همیشه در فعالیت است . علاوه بر آن ذهن یک حقه باز سرکش است و همیشه با صاحب خود که شما هستید بازی می کند .

ذهن کنترل نشده چگونه می تواند خرابی به بار آورد ؟

فرض کنیم در یک صبح از آقای جان بری خواسته می شود که در ساعت 2 بعدازظهر با رئیسش ملاقات کند . اکنون ذهن سرکش درگیر چنین افکاری است :

« حتماً کار اشتباهی انجام داده ام »

« ممکن است کسی بهتر و باهوشتر از من می خواهد جای من را بگیرد »

« اگر اخراج شوم چکار کنم »

« چگونه بعد از این ماه بقیه قرض هایم را پرداخت کنم »

تصورات دردناکی از عدم توان پرداخت هزینه رهن خانه و ... وجود دارند و این یک تجربه بسیار آزار دهنده تراوش ذهن جان است تا به ملاقات رئیسش می رود .

رئیس فقط خواسته بود واکنش نسبت به محصول جدیدی که در فروشگاههای شهر توزیع شده بود را بروزآوری کند . ملاقات 35 دقیقه طول کشیده بود و از جان خواسته شده بود 2 شهر دیگر را برای تست فروش معرفی کند . جان فریادی از خوشحالی برمی آورد چرا که احساس پریشانی و غیرواقعی که در ذهنش داشت برای چند ساعت به او تجربه ای جهنمی داده بود .  

این قدرت ذهن است . فکر کنید چندبار این نوع تجربه را داشته اید که بدون دلیل واقعی و به خاطر افکار منفی عذاب کشیده اید .  

رازهای استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول

همانگونه که تاکنون دیده اید ، پول فقط پول نیست و انرژی نوسانی نیز می باشد .  با استفاده از قدرت ذهن می توانید پول را مانند هرچیز دیگری جذب کنید . شما همچنین می دانید که ذهن ناخودآگاه شما فقط به افکار و باورهای راسخ شما پاسخ می دهد . برای به کاربردن موفق قدرت ذهن برای جذب پول یا ساخت پول بیشتر باید افکار و باورهایتان در مورد پول را درست کنید .

1 با تغییر خودتان شروع کنید .  

اگر بخواهید فرد ثروتمندی شوید یا یک میلیونر یا بیلیونر ، باید به شخص متفاوت دیگری تغییر یابید . نباید درک این مطلب سخت باشد که شما با راهی که تاکنون درپیش گرفته اید نتوانسته اید یک میلیونر یا بیلیونر شوید ، پس ، یک تغییر در درون شما لازم است .  

به عبارت دیگر ، نیازدارید خوصیات معینی را ایجاد کنید . این خصوصیات صرفاً مانند نظم بیشتر یا مراوده بهتر یا تمیزتر بودن نیست ، بلکه روی هم رفته باید شخصی باشد که افراد بهتری را به عنوان شریک ، دوست ، مربی جذب می کند که به او کمک می کنند تا یک میلیونر شود .

شما ممکن است خصوصیات ذاتی بیشتری مانند اراده ، شخصیت ، تصمیم گیری ، قدرت روحی ، وضوح افکار را به لیست بالا اضافه کنید تا یک جاذب قویتری شوید و شرایط درست و میلیون ها را جذب کنید .  

2 باورهای محدود کننده را رها کنید .

این مهمترین گام است . شما باید همه باورهای محدودکننده ای را که در همه این سال ها درباره پول داشته اید رها کنید .

شانس های خوبی وجود دارد که از افکار منفی یا بلوکه های کننده های پول به دور باشید . چرا سعی نمی کنید یکی از این تمرین های مفید را امتحان کنید ؟

همه افکار خود درباره پول را یادداشت کنید . به دنبال هر کلمه ای باشید که استفاده کنید و انعکاس محدودیت در ذهن شماست ، از قبیل : « نمی توانی راحت پول کسب کنی  » ، « کسب پول سخت است » ، « اقتصاد بد است » ، « پول کم است » یا « پول روی درخت سبز نمی شود » .

قطعاً این ها نشان دهنده این است که شما درمورد پول مسدود شده اید ، و شما را از دریافت و جذب پول بیشتر در زندگی بازمی دارند . بعد از این که از این موانع آگاه شوید زمان رها کردن آنهاست .

با نوشتن عبارت متضاد نزدیک به باورهای محدود کننده آنها را کنسل کنید . برای مثال ؛ اگر باور دارید که پول روی درخت سبز نمی شود ، یک عبارت تأکیدی نزدیک به آن شبیه « من همیشه بیشتر از حد پول دارم » بنویسید .

3 تأکیدات

با استفاده از ذهن آگاه ، افکار مثبت معینی درباره پول ، فراوانی و موفقیت را تأکید کنید . ذهن ناخودآگاه خود را با عبارات تأکیدی اشباع کنید . یک سیستم اعتقادی خلق کنید که بنیان درست شما برای ثروتمند شدن باشد . شما در این دنیا هستید تا به یک زندگی پر از فراوانی برسید طوری که بتوانید خوشحال ، سلامت و مسرور باشید . پس شما باید همه پولی را برای رسیدن به یک زندگی سرشار از شادی و موفقیت لازم دارید داشته باشید .   

هنگامی که شب به رختخواب می روید ، هنگامی که از خواب برمی خیزید جملات تأکیدی را به آسانی و به آرامی و بی صدا برای 5 تا 10 دقیقه تکرار کنید . در طول روز نیز این کار را بارها و بارها تکرار کنید .

این کار به ذهن ناخودآگاه شما اجازه خواهد داد فراوانی نسبت به پول و سلامتی را در جریانی منظم در زندگی شما تجربه کند .  

4 رویای بزرگ


این کار به منظور استفاده از قدرت های ذهن است . در ذهن خود از نوع زندگی مرفه ای که می خواهید داشته باشید یک تصویر یا یک فیلم ایجاد کنید . خودتان را در این فیلم به عنوان شخصیت اصلی ببینید ، یک قهرمان که کلی پول دارد و از استقلال مالی لذت می برد . این شخصی است که سلامت ، ثروتمند ، شاد ، موفق است و ازهرلحظه  ، هر ساعت  و هر روز از زندگی خود درحال لذت بردن است .

خیلی خوب است که خود را ثروتمندی ببینید که هیچ مالیاتی برای پرداخت ندارد . همه جزئیات را ببینید ، احساس کنید و درک نمایید .. چه نوع شغلی دارید ، خوب است که خود مدیر مالی باشید یا مشاوران مالی و مدیران ثروتمندی دارید که برای شما کار می کنند و شغلشان شما را ثروتمندتر و غنی تر می کند . نوع دوستان ، تعطیلات ، شریک ها و عشق های خود که با آنها روبرو هستید ببینید .   

این یکی از بهترین راه ها برای فعال کردن قانون جاذبه است . برای موثرتر کردن آن ، پیشنهاد می شود که درمحل آرامی قرار بگیرید ، کاملا رلکس باشید ، طوری که حدود یک ساعت هیچ کس آرامش شما را بهم نزند و روی یک برگ کاغذ همه چیزهایی را که دوست دارید کسب کنید و همینطور اهداف مالی خود را یادداشت کنید . این یادداشت را در محل امنی قرار دهید و هر روز نگاهی به آن بیاندازید . این راه قانون جاذبه را استارت می زند و به فرایند جذب پول و چیزهای دیگری که لیست کرده اید شدت می بخشد . 

اکنون شما شروع به جذب ایده ها ، منبع ها ، افراد و رویدادهایی خواهید کرد که به شما کمک می کند و کسب پول و دیگر اهداف را آسان می کند . این تمرین را جدی بگیرید و از آن لذت ببرید !  

5 آماده پرداخت اولین قیمت برای دریافت پول باشید

زندگی در نهایت بسیار زیبا است . چیزی را که در ابتدا داده اید ، دقیقا برمی گرداند . اگر خود را به بهترین درجه آموزشی یا کار سخت یا مهارت تخصصی مجهز کنید نتیجتاً منفعت برده اید . چیزی به عنوان یک نهار رایگان وجود ندارد . شما باید اول هزینه آن را بدهید تا به آن برسید .

اکنون با قانون جاذبه ، ذهن شما به شما ایده می دهد ، شما را به افراد اتصال می دهد ، رویدادها را ساده می کند ، اما شما باید با موقعیت شناسی  شروع به عمل کنید .

6 از جایی که می خواهید بروید یک هدف و دید واضح داشته باشید  

اجازه دهید به طور خلاصه یکی از مهمترین درس های یادگرفته شده درباره پول در اول این مقاله را یادآوری کنیم . کائنات حاضر است  هرچیزی را که شما می خواهید به شما بدهد ، به شرطی که شما درباره این که دقیقا چه می خواهید شفاف باشید . اصل دوم این که شما حاضرید چه کاری برای آن انجام دهید یا چه بهایی برای آن پرداخت کنید . این مورد اصل علت و معلول هم نامیده می شود .

به طور ساده ، شما باید تصمیم بگیرید و بدانید که دقیقا چه مقدار پول می خواهید دریافت کنید ( این می تواند در مورد ثروت یا ماشین یا خانه یا شریک زندگی باشد ) و درچه مدت زمانی . برای خلق ایمان و اعتقاد ، توصیه شده است که ابتدا باید مقدار و زمانی را که فکر می کنید ممکن است انتخاب کنید . برای مثال ، اگر درآمد سالانه شما 50000 دلار است ، پس شروع به اشکار سازی 10000 دلار اضافه در 2 ماه نسبت به یک میلیون دلار در یک ماه ارجحیت دارد .

وقتی با موفقیت به آن رسید ، باید شهامت رفتن به هدف بالاتر و چیزهای بهتر را داشته باشید .

درثانی ، شما برای آشکارسازی حاضرید چه چیزهایی انجام دهید یا چه قیمتی بپردازدید که سزاوار آن باشد .

7 اجازه دهید پول آزادانه در گردش باشد .

با جمع کردن پول مانع جریان یافتن آن نشوید . شبیه هر انرژی دیگری ، پول نیز نمی تواند زنجیره ای باشد . پول نیاز دارد آزادانه حرکت کند تا خود را تقویت کند . ممانعت از قرض دادن به دیگران ، یا احتکار پول و محکم چسبیدن به آن از جریان آزاد انرژی و جریان آزاد پول جلوگیری می کند .

اگر به اطراف نگاه کنید یا تجربیات گذشته را به یاد بیاورید ، متوجه می شوید تا زمانی که شما به پرداخت صورتحساب قرض های خود بی میل بوده اید پول راکد بوده است ، اما وقتی این عادت برعکس شده ، یک پرداخت غیرمنتظره را بدنبال آورده یا منبع تأمین پول گشوده شده است .

یک دوست که طراح وب است ، اسکناس ها را در گاوصندوق گذاشته بود و تمایلی نداشت برای اجاره سرور بزرگتر چکی بنویسد تا این که پولی را که به ارباب رجوع های خود قرض داده بود دریافت کند .  او منتظر روزهایی بود که این پرداخت انجام شود . سرانجام براساس آموزه های دینی و کشمکش ایمان ، تصمیم گرفت تا بهرحال پرداخت را انجام دهد . در طول یک روز ، او از پرداخت هایی بیشتر از مقدار قرض های ارباب رجوع هایش شگفت زده شد .   

یک فایده دیگر انجام این کار این است که شما یک سیگنال به ذهن ناخودآگاهتان می فرستید که به فراوانی باور و ایمان مثبت دارید .

وقتی شما چنین باورهایی را رها کنید و اجازه دهید پول بچرخد ، انرژی جاری خواهد شد و زندگی با جریان منظمی از پول در زندگیتان به شما جایزه خواهد داد . این دلیلی است که زندگی چیزی را که در درون شماست روی وضعیت روانی بیرونی شما انعکاس می دهد . اگر افکار و خلق و خوی خود را مثبت تر کنید ، مثلا بر میل به تأخیر انداختن یک پرداخت یا احتکار پول غلبه کنید ، زندگی بیرونی به طور مثبت به همان صورت به شما پاسخ می دهد .

نتیجه : فقط در آرزوی پول نباشید . از هم اکنون با استفاده از قدرت ذهن شروع به ساخت پول کنید !

  • نادر گنجی

نظرات  (۲)

این جهان کوه است و فعلِ ما ندا ،،،

سوی ما آید نداها را صدا،،، 

فعل تو کان زایدت از جان و تنت ،،، 

همچو فرزندی بگیرد دامنت ،،،

*******

سپاس فراوون از زحماتتوون و وقتیکه براى ما میزارین ،،،
مثل همیشه از خووندنه مقاله هاتوون لذت بردم

نوور و عشق و برکت الهى نثارتوون باد
سلام و درود بر شما نویسنده و وبلاگ نویس و همکار محترم.
و تشکر از یاد آوری برای قوانینی که همواره وجود داشته اند اما ما آنها را نادیده گرفته ایم و از قدرتهای بی انتهای خدادادی خود بدرستی استفاده نکرده ایم.
خیلی مفید و سازنده بود.
موفقق باشید. برکت باشد.
پاسخ:
جناب آقای علیرضا درود من رو پذیرا باشید . 
از لطف و مرحمت شما بسیار سپاسگزارم . خوشحالم که این مطالب باب طبع شما و بسیاری از دوستان عزیز قرار گرفته است .
عظمت قدرت ذهن کاملاً بر ما پوشیده است مگر این که سعی کنیم از این اقیانوس بیکران جرعه ای بنوشیم و لبی تر کنیم تا آغازی باشد بر کسب معرفت از کائنات لایتناهی الهی . 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی