قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

این راه ها را برای آشکار کردن سریع پول امتحان کنید

این راه ها را برای آشکار کردن سریع پول امتحان کنید


برگرفته از سایت : www.applythelawofattraction.com       ترجمه نادر گنجی

لزوم آشکارکردن سریع پول هیچگاه یک سرگرمی نیست . ما همگی مجبور به این کاریم . شما در صحت کامل عقل درمورد چگونگی پرداخت صورت حساب ها ، بدست آوردن پول برای غذا یا رسیدن یک ضرب العجل مالی ( سررسید چک ) فکر می کنید . قبل از اینکه بانک بزنید ، این راه ها را برای آشکار کردن سریع پول امتحان کنید .  

1 پول بشمارید . 


تصور کنید همه پولی را که نیاز دارید در دست گرفته اید . اسکاناس ها را در دست خود احساس کنید . آنها را نزدیک بینی خود بگیرید و بوی پول را حس کنید . بوی خوش پول را استشمام کنید . اکنون پول ها را بشمارید ، هر اسکناس را در جلو خود قرار دهید . به چشم ذهن خود ببینید ، هر اسکناسی را که پایین می گذارید ببینید . این تجربه درونی را تا حد امکان به صورتی واقعی و روشن  انجام دهید .   


این تمرین آشکارسازی را سه بار در روز انجام دهید ، بخصوص درست قبل رفتن به رختخواب . زمانی که شما به خواب می روید ، از احساس دانستن این که همه ثروت موردنیاز خود را خلق کرده اید پول را سریع آشکار کرده اید به آرامش می رسید . این تکنیک به تنهایی به جنویو برند برای آشکاری سازی 20000 دلار کمک کرده است .


2 باور داشته باشید که شما می توانید پول را به سرعت آشکار کنید .

شبیه همه چیزها در قانون جذب ، این مورد هم با افکار شما آغاز می شود . اگر باور داشته باشید که می توانید پول را سریع آشکار نمایید ، خواهید توانست . شما باید شخصی باشید که پول را به سرعت آشکار می کند . کاری را انجام دهید که کسانی که پول را به سرعت آشکار می کنند انجام می دهند و شما نیز پول را به سرعت آشکار خواهید کرد .

4 هوا پول باران است .

تجسم پول جزء ساده دیگری از قانون جاذبه است . چشمانتان را ببندید و پولی را ببینید که در اطراف شما می بارد . احساس کنید که به روی سر و شانه های شما می ریزد . ببینید که به همه جای اتاقی که شما هستید پول می بارد ، روی کل خانه یا آپارتمان و روی خانه همسایه . مقدار بی پایانی از پول دراطراف شما درحال باریدن است . پول به آسانی به سمت شما می آید .


سعی کنید برای آشکارسازی سریع پول این تجسم را حداقل تا یک دقیقه انجام دهید . شما همچنین می توانید این کار را به طور منظم برای آشکارسازی ثروت در دراز مدت انجام دهید .  ( ثروت به کل داریی های انسان ازجمله پول ، سلامتی ، امنیت ، آرامش و ... اطلاق می شود . )

یک نوع دیگر از این تجسم ثروت هنگام دراز کشیدن در رختخواب در شب انجام می شود . باران پول به روی اتاق خواب را تجسم کنید .  

4 مانند کودک باشید .

رسیدن پول از یک نقطه درحدنیاز یا به مقدار کم شما را از آشکارسازی پول بازخواهد داشت . شما در شرایط خیلی بهتری برای رسیدن پول از یک نقطه کمیاب و هیجان انگیز هستید . به چگونه دیدن دنیا ازدید یک کودک فکر کنید ، هرچیزی جدید و سرگرم کنننده است . دنیا با امکان ها پرشده است . حالت شگفت کودکانه را به خود بگیرید . نتایج تماشایی هستند .

5 مثبت باشید .

اگر امید خود را از دست بدهید یا آن را باطل کنید ، آشکار کردن سریع پول سخت خواهد شد یا روی نخواهد داد . دستیابی به نتایج بخصوص را فراموش کنید . چند نفس عمیق و آرام بکشید و در جستجوی چیزهای خوب در زندگی باشید .


خیلی تأکید می شود که با قدردانی به زندگی خود نگاه کنید ، بدانید که درست در این لحظه از زمان ، هرچیزی درست است و شما چیزی را که نیاز است دارید . حاصل کار را رها کنید و مطمئن باشید که شما به سرعت پول را آشکار می کنید . شما ثروت را آشکار می کنید ... چیزهای خوب به سمت شما خواهند آمد .     
  • نادر گنجی

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود مخصوصا قسمت شمارش پول و پول بارانو من عاشقش شدم و از تجسمش خیلی خوشم میاد ...
پاسخ:
سپاسگزارم بانو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی