قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

چگونه از قانون جاذبه برای خلق هرچیزی که می خواهید و آرزو دارید استفاده کنید !

                                                           ترجمه : نادر گنجی

قانون جاذبه بیان می کند که شما به هرچیز به صورت پیوسته فکر کنید ، آن را خلق خواهید کرد . کائنات براساس جاذبه بنا نهاده شده و ما چیزی را که به آن فکر می کنیم کسب می کنیم . و وقتی که شما به چیزی افکار بزرگ همراه با احساسی بزرگ بدهید و سپس در انتظار روی دادن آن باشید ، آن چیز اتفاق خواهد فتاد . افکار شما جذب کننده های قویی هستند و شما چیزی را پیوسته به آن فکر کنید دریافت میکنید چه آن را بخواهید یا نخواهید.

بهترین راه برای استفاده از قانون جاذبه درک این مطلب است که شما  دقیقاً چیزی را کسب خواهید کرد که بیشترین مقدار افکار را صرف آن می کنید .

هرچیزی که شما الان در زندگی هستید به زندگیتان جذب کرده اید چه خوب جه بد و زشت . بیشتر مردم دوست ندارند این را بشنوند . من هم دوست نداشتم چنین چیزی را بشنوم .

اما وقتی شما قانون جاذبه را بفهمید و یاد بگیرید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید  ، قادر خواهید بود به افکاری فکر کنید که به شما کمک خواهد کرد به شیوه ای که آرزو دارید زندگی کنید و بیشتر از این چیزهای بد و زشت را به زندگی خود جذب نکنید .

ازاین رو اگر شما صادقانه باور داشته باشید که هرچیزی شدنی است ، اینگونه خواهد بود . اگر باور داشته باشید که مریض خواهید بود ، بیماری را به زندگی خود فرا می خوانید .

اگر باور داشته باشید که ثروتمند خواهید بود ، پولی را که آرزو دارید خواهید داشت. اگر باور داشته باشید که فقیر خواهید بود ، جذب ثروت به زندگیتان سخت خواهد بود .  

بین شیوه فکر کردن یک ثروتمند و یک فقیر اختلاف بزرگی وجود دارد .

شخصی را درنظربگیرید که مدام درگیر است و پیوسته از ورشکستگی و بی پولی ناله می کند . آیا دیده اید هیچ تغییری در وضعیت مالی آنها به وجود آید ؟

شخص ثروتمندی را درنظربگیرید ، برای مثال بیل گیتس ، کسی که به خلق مایکروسافت کمک کرد . آیا فکر می کنید که او در وادی بحث از ورشکستگی و این که او هرگز پول نخواهد داشت ، قدم می زده است ؟   

نه ، او می بایست خیلی در مهارت جذب پول به خود مطمئن بوده باشد  تا به موفقیتی که امروز دارد رسیده باشد .

بسیاری از افراد موفق در جهان به قانون جاذبه باور دارند و آنرا تمرین کرده اند .مثلا اُپرا وینفری ، یکی از موفق ترین زنان در جهان که در شوهای خود به این مطلب اشاره دارد .

افراد ثروتمند باور دارند که آنها همیشه پول خواهند داشت ، پس همیشه دنبال ابداع راه هایی برای خلق بیشتر پول هستند . به خود اطمینان داشته باشید . بدایند که شما می توانید هرچیزی را که قادر به فکر کردن به آن هستید داشته باشید .

همه چیزی که شما باید انجام دهید باور داشتن به خودتان است و کائنات شما را باور می کند و با کمک قانون جاذبه شما دقیقا به چیزی که می خواهید و آرزو دارید خواهید رسید .

کلید خلق عمدی ، خوشحال بودن است . آگاهانه خوشحال باشید که چیزها خوب به سوی شما خواهند آمد . اگر شما مریض هستید بدانید که بدن شما می داند چگونه خود را شفا دهد .

من یک سی دی مربوط به قانون جاذبه از استر و آبراهام هیکس شنیدم و شنیدم که یک دکتر داستانی درباره کسی که مرض ناعلاجی داشت و تنها چند ماه فرصت زندگی داشت تعریف می کرد .

مرد به یک سری از فیلمهای کمدی نگاه کرده بود و فقط خندیده بود و خندیده بود درحالی که منتظر بود آن چندروز به پایان برسد . زمانی که به ملاقات دکتر رفته بود و دکتر تست کنترل پیشرفت بیماری را انجام داده بود ، هیچ علامتی از آن ندیده بود . بیماری از بین رفته بود ؟ بدن ما نمی تواند با استرس زندگی کند ، استرس برای ما یک چیز غیرطبیعی است .

من مطمئنم شما شنیده اید که می گویند استرس زودتر از هر بیماری دیگری تو را خواهد کشت . استرس سیستم حفاظتی شما را درهم می شکند و باعث پیشرفت بیماری در بدن شما می شود .

پس بهترین راه برای مبارزه با بیماری چیست ؟ هیچ چیز غیر از شادی ! شادی با استرس و عصبانیت در تضاد است .

آیا توجه کرده اید که وقتی شما نسبت به کسی عصبانی هستید ، احساس خوبی ندارید ؟ عامل عصبانیت شما نسبت به آن شخص مهم نیست و شاید دلیل خوبی داشته باشید ، اما آن اصلاً حس خوبی نیست .

بدن ما انسانها برای احساس تنفر طراحی نشده است . ما همه با شاخص های احساساتی به دنیا آمده ایم . شاخص احساساتی به ما می گوید چه وقت احساسات ما به سمت غلط پیش می رود .   

بدن انسان برای احساس شادی خلق شده است . به این دلیل است که خنده حس خیلی خوبی ایجاد می کند . به این دلیل است که در هنگام دوست داشتن احساس خیلی خوبی داریم . یا وقتی در جمع دوستان خوب یا خانواده هستیم احساس خوبی داریم .

و وقتی شما احساس خوب دارید ، بهترین زمان برای خلق عمدی با استفاده از قانون جاذبه است .

قانون جاذبه بیان می کند ، شبیه ، شبیه را جذب می کند ، پس اگر شما احساس بدبختی  کنید ، آدم های بدبخت و شرایط بد را به زندگیتان جذب خواهید کرد .  

آیا هرگز روز خود را بد شروع کرده اید ؟ می گویید ، شما یک روز از رختخواب برخواسته اید و پایتان با چیز واقعا سختی برخورد کرده است .

بعد وقتی آماده رفتن به سرکار شده اید ، متوجه شده اید که لنگه کفشتان را پیدا نمی کنید . پس به خود می گویید این شروع یک روز بد است .

چه چیزهای باعث شده است شما شروع به جستجو برای چیزهای بد دیگر کنید تا اتفاق بیفتد ، هیچ چیز ، اما چیزهای بد در کل روز خودشان را نشان داده اند .  

اکنون تصور کنید اگر شما افکار منفی را از آن لحظه که پایتان ضرب دید متوقف می کردید . تصور کنید اگر بی خیال آن می شدید و می گفتید امروز قصد دارد روز بزرگی باشد . شما جستجو برای اتفاق افتادن چیزهای منفی دیگر را متوقف می کردید ، پس خلق چیزهای منفی در زندگیتان را کنسل کنید .  

در اینجا داستانی از قانون جاذبه می گویم که باعث شد من شرایط منفی را در زندگی ام خلق کنم .

یک روز در حین رانندگی به محل کار ، یک اتومبیل از چراغ قرمز رد شد و وارد چهارراه شد . حدود 2 اینچ مانده بود که به اتومبیل من برخورد کند .من به خودم گفتم « وای ، این مردم قصد دارند مرا بکشند . »

و این کافی بود ، همین طور که رانندگی می کردم ، من توجه ام جلب پیداکردن مردم دیوانه در جاده شد .

درطول مسیر خانه نا محل کار ، من در فکر رانندگی وحشتناک صبح و این که این مردم دیوانه در جاده هستند بودم که یک دفعه یک اتومبیل لاین خود را تغییر داد و من را مجبور کرد سریع به لاین اضطراری بروم تا تصادف نکنم .  

من این را درک نمی کردم اما با افکار منفی باعث شده بودم این اتفاقات را جذب و تجربه کنم .

اکنون هروقت سراغ اتومبیلم می روم ، یک رانندگی امن و راحت تا مقصدم را تصور می کنم . و هر روز رانندگی راحت و خوبی را داشته ام و این معرکه است . پس همانطور که قبلاً بیان کردم ، شبیه ، شبیه را جذب می کند . هراندازه شما ببخشید افکارتان برای شما به زندگیتان جذب خواهند کرد . پس شما همچنین می توانید به صورت عمدی چیزهای خوب را خلق کنید .  

بایدبدانیم که همگی ما در هر روز از زندگی از قانون جاذبه استفاده می کنیم . چه متوجه این مطلب باشیم یا نباشیم .

ما شرایط زندگی را از لحظه ای که بیدار می شویم تا لحظه ای که به خواب می رویم جذب می کنیم .

بهترین راه برای یادآوری این نکته این است که بدانیم زندگی مطابق شیوه ای که فکر می کنید و احساس می کنید به شما بازتاب می یابد . اگر احساس خوب دارید مردم و چیزهای با احساس خوب را به زندگیتان جذب می کنید .  

اگر احساس بدی دارید آدم ها و چیزهای با احساس بد یا منفی را به زندگیتان جذب می کنید .

و همیشه قدردان باشید ، قدردان ، قدردان . وقتی شما قدردان همه چیزهایی باشید که اکنون دارید ، می توانید آن چیزها را حفظ کنید و حتی چیزهای خوب بیشتری در زندگی شما ظاهر خواهد شد .

اگر شما سقفی بالای سرتان دارید ، شکرگزار باشید . اگر قادرید غذایی روی سفره خود بیاورید ، شگرگزار باشید . اگر قادرید لباس هایتان را بپوشید ، شکرگزار باشید .  

کائنات نمک شناسی و قدردانی را دوست دارد . هم برای چیزهای کوچک و هم چیزهای بزرگ که اکنون در زندگیتان دارید قدردان باشید .

احساس بی مقاومت راهی برای بیان اجازه دادن به چیزی است که آرزو می کنید به زندگیتان بیاید .  

بی مقاومت یعنی هرچیزی که شما را از اجازه دادن به آشکارسازی در زندگیتان عقب نگاه می دارد رها کنید .

برای مثال بعضی ها خواهان پول بیشتر هستند اما احساس نمی کنند که ثروتمند هستند . عدم احساس ثروتمندی مقاومت است .

بعضی ها پول بیشتر می خواهند اما روی کوهی از قرضی که دارند تمرکز می کنند  . این مقاومت است .  

برای مقاومت نکردن باید روی چیزی که احساس خوبی به شما می دهد تمرکز کنید . این چیز می تواند گربه یا سگ شما باشد . می تواند یک بچه تازه متولد شده یا آهنگ شگفت انگیزی باشد که از رادیو شنیده اید . می تواند یک هدیه مهم یا تشویقی باشد که دریافت کرده اید .  

مراحل قانون جاذبه برای خلق چیزی که می خواهید !

1 خواستن . به کائنات دستور دهید ! برگه ای کاغذ بردارید و روی آن بنویسید که دوست دارید زندگی شما چگونه باشد . مثلا می توانید بگویید : من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که من ................ دارم . لیست شما می تواند هراندازه که می خواهید طولانی باشد . شما باید جملات را به زبان حال بنویسید . مثل این که شما چیزی را که می خواهید هم اکنون دارید . شما نباید بیشتر از یکبار بخواهید . یکبار شما به کائنات دستور می دهید ، این شروع خلق فرایند است و شما می توانید به مرحله 2 بروید .

2 – باور داشتن . شما باید باور داشته باشید  که هرچیزی که می خواهید از قبل به شما تعلق دارد . شما باید باور داشته باشید که هرچیزی را که می خواهید ، در این لحظه دارید .

زمانی که شما تلاش می کنید به صورت عمدی با قانون جاذبه خلق نمایید باید چیزهایی را که می خواهید طوری بینید که اکنون مال شما هستند .   

شما باید نقش بازی کنید ، خود را در خانه ای که می خواهید ببینید ، یا اتومبیلی که می خواهید برانید و کائنات شرایط ،  انسان ها یا رویدادهایی را که برای جذب چیزی که شما آرزو کرده اید لازم هستند خلق می کند .

3 – دریافت . مرحله آخر دریافت است . به سراغ احساسی بروید که قبلاً نسبت به آرزوی خود داشته اید . وقتی شما درباره چیزی که می خواهید و آرزو دارید واقعاً احساس خوبی داشته باشید ، این احساسات خوب یا نوسانات را سوی کائنات روانه می کنید که به شما قدرت کافی برای آشکارکردن چیزی که می خواهید در زندگی داشته باشید می دهد .

تلاش نکنید که بدانید ، کجا ، کی و چگونه آرزوهای شما به سوی شما می آیند ، کائنات آن را دور خواهد کرد . فقط آن را احساس کنید و خواسته ها و آرزوهای شما آشکار خواهند شد .

برای مثال :

اگر شما دوست دارید پول بیشتری در حساب بانکی خود خلق کنید ، ابتدا باید بخواهید مقدار پولی را که دوست دارید خلق کنید یادداشت کنید .

سپس شما باید باور داشته باشید که شما از قبل پولی را که می خواهید و آرزو می کنید دارید . هرکاری که شما را متقاعد می کند پولی که آرزو می کنید را دارید انجام دهید . درباره چیزهایی که می خواهید بخرید و مکان هایی که قصد دارید برای تعطیلات بروید صحبت کنید.

بعد باید احساسی مشابه این که قبلاً پولی را که در طلب آن هستید دریافت کرده اید داشته باشید . واقعا احساس کنید پولی را آرزو کرده اید دارید . با شکرگزاری از کائنات شروع کنید که به شما اجازه داده همه پولی را که می خواهید و آرزو دارید داشته باشید تا کاری که آرزو دارید انجام دهید .

و زمانی که به این سه مرحله مسلط شدید ، هرچیزی که برای خلق پولی که آرزو کرده اید ، نیاز دارید دریافت خواهید کرد و حتی احتمالاً شما نخواهید دانست که چه فعالیتی به منظور تکمیل فرایند انجام داده اید زیرا مانند یک کار سخت احساس نمی شود و شبیه یک فعالیت روحی خواهد بود .

وقتی شما به صورت عمدی قانون جاذبه را در زندگی خود بکار ببرید ، مهم نیست که از احساس خوب استفاده کنید ، کلید این است که توجه خود را از چیزی که باعث شود احساس شما در زندگیتان به مسیر اشتباهی برود دور نگاه دارید و به یکباره احساس خوبی خواهید داشت ، اکنون شما می توانید درباره این که زندگیتان چگونه باشد فکر کنید .

لازم است شما این کار را تا آنجایی که ممکن است انجام دهید تا حدی که احساس خوب داشتن جزئی از طبیعت شما گردد . باید روی افکار با احساس خوب تمرکز کنید و نه روی آشکارسازی . و وقتی احساس خوب بدون مقاومت داشته باشید ، آشکاری سازی های شما در زندگیتان روی خواهد داد

 

 

  • نادر گنجی

نظرات  (۲)

  • فرهاد محمودی
  • درود و تشکر از مطالب بسیار بسیار تاثیر گذار و آموزندتون
    کاش راه حل هایی میگذاشتین واسه تغییر باورهای غلط و برای خود باوری رسیدن
    واقعا این که هر نسانی خودشو و توانمندیاشو باور داشته باشه یه رشد بسیار بسیار بزرگه در زندگیش
    خودباوری=اعتماد بنفس-عزت نفس-موفقیت
    به نظر من آدم باید اول خودشو خووب بشناسه
    لطفا در این موارد هم مقاله بزارید 
    عالی دروود بر شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی