قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

4 گام نامتعارف برای جذب بیشتر پول در زندگی

4 گام نامتعارف برای جذب بیشتر پول در زندگی

              نویسنده : مایکل لی                   مترجم : نادر گنجی


مایکل لی محقق علم قدرت ذهن و توانایی آن در تحقق آرزوهای شما است او مولف کتاب « چگونه استاد انگیزه دادن باشیم » است که شامل برنامه ای است که به هزاران نفر از افراد موفق در ارتباط ، شغل ، تجارت و زندگی شخصی با استفاده از قدرت انگیزه کمک کرده است .  

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آیا شما با جذب پول مشکل دارید ؟ من نیز اینطور بودم تا اینکه شروع به استفاده از 4 گام غیرمعمول زیر کردم که زندگی شخصی و مالی من را تغییر داده است .

از آن به بعد ، هر موفقیت را بعد از دیگری تجربه کرده ام . یک ناشر مشهور از من خواست تا یک کتاب بنویسم . ایده ها بدون تلاش بر من جاری می شود . وقتی که هر چالشی ایجاد می شود ، انسان ها ، اطلاعات و موقعیت درست به صورت غیرمنتظره ای ظاهر می شوند

من دارم به انسانی جاذب ثروت ، موقعیت های عالی ، ایده های خلاق و خوش شانسی تبدیل می شوم . و اکنون می خواهم این 4 گام را با شما درمیان بگذارم تا شما نیز بتوانید تجربه ای مشابه داشته باشید .  

گام اول : یک « دلیل » به اندازه کافی بزرگ داشته باشید .  

برای یک لحظه تصور کنید که از شغل روزانه خودتان 2000 دلار در ماه کسب می کنید . بعد ، یک روز مادرتان ( که پس اندازی ندارد ) به شما زنگ می زند و می گوید که به بیماری سختی مبتلا شده است ، اما بیماری اش با مراقبت های دارویی به ارزش ماهانه 3000 دلار بهبود می یابد .

اگر مادرتان را دوست داشته باشید ، آیا قادر هستید برای پرداخت هزینه های دارویی او همزمان با مخارج شخصیتان راهی پیدا کنید ؟ چه ظالمانه !

اگر شما یک « دلیل » به اندازه کافی بزرگ داشته باشید ، برای کسب چیزی که می خواهید هرکاری را انجام می دهید .

پس اجازه دهید از شما سوال کنم ...

چرا ثروت یا موفقیت بیشتر را می خواهید ؟ دلیل شما باید یک دلبستگی هیجانی قوی داشته باشد .

خوشی که می خواهید به آن برسید باید خیلی لذت بخش باشد  یا دردی که می خواهید از آن رهایی یابید خیلی رنج آور باشد تا % 100 تمرکز و تلاش تان روی رسیدن به اهداف مالی تان بگذارید .   

برای مثال اگر به بن بست شغلی رسیده اید اما می خواهید کسب و کار خود را راه بیاندازید ، « دلیل » شما ( که بازگو کننده درد است ) می تواند چیزی شبیه این باشد ... شما می خواهید افسردگی هنگام بیدار شدن از خواب را متوقف کنید ، از ساعت ها بودن در ترافیک دور باشید ، و ترس از بابت اینکه آیا می توانید هزینه های اورژانسی و سایر هزینه را بپردازید را کنار بگذارید .

« دلیل » شما ( که بازگوکننده لذت است ) می تواند چیزی از این دست باشد ... شما می خواهید کار کنید و ازکاری که عاشق انجام آن هستید درآمد زیاد کسب کنید ، خیلی بیشتر با خانواده باشید ، از زندگی خود لذت کامل ببرید .

گام دوم : باورهای محدود کننده خود درباره ثروت را تغییر دهید .

بسیار خوب ، همینطور که گفتید می خواهید ثروتمند شوید . اما آیا عمیقاً باور دارید که ...

-        افراد ثروتمند طماع یا متقلب هستند ؟

-        اگر شما ثروتمند باشید دوستان و بستگان از شما منفعت می برند ؟

-        داشتن پول زیاد شما را از لحاظ معنوی فقیر می کند ؟

-        پول نمی تواند خوشبختی بیاورد ؟

-        ثروتمند شدن در طالع شما نیست ؟

-        شما برای ثروتمند شدن خیلی پیر یا خیلی جوان یا خیلی بی سواد هستید ؟

و یا باور قدیمی ...

-        پول ریشه همه بدی هاست ؟  

اگر به یک یا چند مورد از موارد بالا پاسخ « بله » دادید ، شما باید سریعاً این باورهای محدودکننده را تغییر دهید .

شما نمی توانید توقع داشته باشید که پول جذب کنید درحالی که همزمان آن را دفع می کنید .

با افراد ثروتمند رفاقت کنید و متوجه خواهید شد که آنها جزء بخشنده ترین و درستکارترین شخصیت هایی هستند که می توانستید ملاقات کنید .

درک می کنید که با ثروتمند شدن می توانید به انسان های زیادی کمک کنید ( و هنوز برای خود و آنهایی که دوستشان دارید بیش از حدکافی پول داشته باشید ) .

با اعانه دادن یا سهیم شدن در یک کار خیرخواهانه ، می توانید همزمان شادی و وضعیت روحی خوب را در خود افزایش دهید . ( درنهایت ، خداوند بخشندگان خوش روی را دوست دارد . )

سرنوشت شما در دست خودتان است . و هیچ وقت برای شروع به ثروت اندوزی نه خیلی دیر است و نه خیلی زود . بهانه آوردن را کنار بگذارید !

همانطور که بیل گیتس می گوید ؛ « اگر فقیر به دنیا آمده اید شما مقصر نیستید . اما اگر فقیر بمیرد تقصیر شماست . »  

گام سوم : خود را در جمع افراد ثروتمند و خوش بین قرار دهید .

اگر در جذب ثروت مصمم هستید ، باید بیش از حد ممکن در جمع افراد ثروتمند و موفق قرار گیرید .

بهترین کاری که می توانید انجام دهید پیدا کردن یک یا چند مربی است که در ناحیه ای که شما می خواهید داخل شوید از قبل موفق هستند . شما می توانید از دانش ، تجربه و ارتباط آنها را به عنوان اهرم استفاده کنید . با سرمشق قرار دادن سیستم آنها و دستیابی به شبکه آنها ، شما می توانید به منفعت آنها برسید و انگیزه پیشرفت را بدست آورید .

بهترین کار بعدی حضور در سمینارهای آنها ، خواندن کتاب هایشان یا نگاه کردن به ویدئوهای آنهاست ( اگر هرکدام را داشته باشند ) . با این کار می توانید ذهنیت مثبت ، باورها و عادت های آنها را تشخیص دهید .

برعکس آن ، در زندگی از افرادی که همیشه درحال شکایت کردن هستند ، شما را از رسیدن به اهدافتان دلسرد می کنند ، انرژی شما را از بین می برند یا به راحتی احساس شما را بد می کنند دوری کنید .

به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید !

با انسان های درست معاشرت کنید ، نورانیت آنها می تواند شما را پاک گرداند . سرنوشت مالی شما به این بستگی دارد !   

گام چهارم : خودتان را در « یادآوری کننده های ثروت » غرق کنید .

« یادآوری کننده های ثروت » چیزهایی هستند که به شما ثروت و چیزهای دیگری را که می خواهید باشید ، انجام دهید یا داشته باشید یادآوری می کنند .

آنها ذهن شما را برنامه ریزی می کنند تا نسبت به فراوانی و موفقیت آگاه باشد .

در اینجا چند ایده بیان می شود :

-        یک تابلو تخیل درست کنید که تصاویری از پول و چیزهای دیگری ( از قبیل یک عمارت ، یک ماشین باکلاس ، ... ) که می خواهید روی آن چسبانده اید .  آن را جایی قرار دهید که بتوانید اغلب آن را ببینید . از لحاظ روحی و احساسی خود را در آن تصاویر قرار دهید و به تخیل خود اجازه دهید  برای دقایقی وحشی شود .

-        یک فیلم ( ذهنی ) پرشده از تصاویر و عبارات تأکیدی درست کنید که اهداف مالی شما را حمایت می کند . هرچندبار که می توانید به آن نگاه کنید . ( اگر نمی دانید که چگونه یک فیلم درست کنید فقط با 5 دلار در سایت Fiverr.com این کار را به یک تهیه کننده بسپارید . )

-        چک میلیون دلاری در وجه خود بنویسید . آنها را زیر سقف خانه ، آینه حمام ، در کیف جیبی و هر جای دیگری که فکر می کنید امکاناً نگاه شما به آن بخورد قرار دهید .

-        در کامپیوتر ، لپ تاپ یا موبایل خود یک وال پیپر یا بک گرند از بسته های پول 100 دلاری یا هرچیز دیگری که یادآور پول باشد قرار دهید .     

-        هر روز از چیزهایی با طراحی هایی که نشان دهنده ثروت و فراوانی است استفاده کنید . این می تواند هرچیزی باشد ، لباس ، پتو ، مداد ، دفترچه یادداشت ، بشقاب ، .. محدودیتی وجود ندارد .

از سوی دیگر ، حذف چیزها و عوامل تأثیرگذار منفی به همان اندازه مهم است . وسایلی که احساس شما را کاهش می دهند دور بیاندازید یا ببخشید . از نگاه کردن به اخبار پرهیز کنید و خواندن شایعات مجله ها را متوقف کنید .

  

از این 4 راه نامتعارف استفاده کنید و به زودی خودتان را درحال کسب ثروت بیشتر خواهید یافت .

فرصت ها ، خلق ایده ای مفید ، و به بیان ساده داشتن « شانس » بیشتر از آن چیزی که همیشه در زندگی داشته اید ، تجربه می شود 

  • نادر گنجی

نظرات  (۱)

باسپاس
به نظربنده این چهارگام متعارفترین راه برای کسب پول هستند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی