قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

مدیتیشنی قدرتمند برای آشکارسازی پول


مدیتیشنی قدرتمند برای آشکارسازی پول



                                                        ترجمه : نادر گنجی

مدیتیشینی برای آشکارسازی پول ، خلق ثروت و موفقیت 

رکود اقتصادی کنونی در کل دنیا ، آدم های زیادی را دلواپس و مضطرب کرده است . این امر افراد استخدام شده ، تجار و همچینین افراد با شغل های آزاد تخصصی  را شامل می شود . از آنجایی که مردم روزهای بهتری را  دیده اند و رونق اقتصادی را تجربه کرده اند ، در شرایطی که اوضاع خیلی خوب پیش نمی رود این استرس مالی و تشویش کاملاً طبیعی است . وقتی که در مورد پول نگرانی به وجود آید آنگاه تأثیر آن روبه فزونی می گذارد .  استرس حاصل از یک رویداد باعث بروز احساسات منفی بیشتر می شود که باعث جذب افکار منفی و احساسات مخرب می گردد .

با این شرایط مالی وجود یک مشاور خوب نمی تواند انکار شود .  وظیفه انسانی من است که به شما یادآوری کنم فراوانی همیشه در کائنات وجود دارد . در این مقاله یک مدیتیشن قدرتمند برای آشکارسازی پول را با شما درمیان می گذارم .

آیا مدیتیشن پول می تواند به آشکار کردن پول کمک کند ؟

خبر خوب این که اهمیتی ندارد که وضعیت مالی کنونی شما چگونه است ، شما می توانید خود را از این ترس های ضعیف کننده خلاصی دهید . در قرن جدید و حتی قبل از آن مردم طرفدار ، آموزش و تمرین مدیتیشن ، تجسم ، قانون جاذبه و ... برای آشکارسازی پول ، ثروت و موفقیت در زندگیشان بوده اند .  

جذاب ترین جنبه مدیتیشن این است که مستقل است ، می تواند به وسیله هرکسی ، در هر زمانی تمرین شود و اثرات جانبی ندارد . پس نباید هیچ بهانه ای برای بهره نبردن از فواید بسیار خوبی که به شما می دهد و بهره هایی که شما در جستجوی آن هستید وجود داشته باشد .   

درحقیقت شما نه تنها پول ، بلکه می توانید موفقیت ، قدرت یا هرچیز دیگری که عمیقا آرزو دارید ، آشکار نمایید .

                                               

تکنیک ها و مراحل مدیتیشن

  • در وضعیت راحتی بنشینید . می توانید روی یک صندلی یا به هر صورت چهارزانویی بنشینید . اگر روی صندلی نشته اید دستها یا پاهایتان را روی هم نیاندازید .
  • چشمانتان را ببندید . ( اگر در مکانی عمومی هستید این کار را نکنید . )
  • به آرامی ، بدون هیچ زحمتی و یا نگاه داشتن نفس ، سه نفس عمیق بکشید ، دم ... بازدم ... دم ... بازدم ... دم ... بازدم .
  • به آرامی چشمانتان را به سمت بالا بگردانید . طوری که انگار به وسط پیشانیان نگاه می کنید . این نقطه محل چاکرای چشم سوم ( چاکرای اَجنا ) می باشد و نقطه مهمی است که به شما در آشکار کردن چیزی که تصور می کنید کمک می کند .   

اخطار : در موردی که چشمان شما خسته شده اند یا با وضعیت چشمان خود احساس ناراحتی می کنید ، فورا از این کار دست بکشید و سماجت نکنید .  هرچندکه درکل مدت به مدیتیشن با تجسم ادامه می دهید .

  • به عنوان قدم بعدی ، توجه خود را به تنفس خود معطوف کنید و اجازه دهید به صورت طبیعی و آرام انجام گیرد . حداقل 1 یا 2 دقیقه به تنفس خود توجه داشته باشید تا در سکون و آرامش فرو بروید .  
  • وقتی که احساس کردید بدن شما رلکس شده است و ذهن آرام تر و ساکت تر شده است ، زمان پرداختن به تمرین تجسم است .
  • خودتان را تصور کیند که قبلا ثروتمند و غنی بوده اید ( به زبان حال ساده ) .
  • همچنین تجسم کنید که پول بیشتر ، ثروت و موفقیت بیشتر بدون تلاش و به صورت پیوسته در زندگی شما جاری است ( به زبان حال استمراری ) .
  • برای کسب نتیجه بهتر و قوی تر تجسم خود را احساسی کنید . برای مثال احسال کنید در دستتان پول دارید ، رنگ پول رایج را ببینید ، بوی جوهر تازه و کاغذ شکننده آن را استشمام کنید . به عبارت دیگر ، حس های بویایی ، لامسه و بینایی خود را در بازی درگیر کنید و شادی را که از رسیدن به خواسته خود دارید احساس کنید .
  • از گام های یکسان و مشابه ای از تجسم  درباره هر موضوع دیگری غیر از  پول پیروی کنید . مثلاً اگر موضوع یک اتومبیل  است ، خود را در حال بازکردن در اتومبیل ، داخل شدن به آن تجسم کنید ، احساس کنید که در ماشین نشسته اید ، فرمان و صدای استارت موتور را احساس کنید و اتومبیل را برای رانندگی در یک جاده خوب بندازید و از رانندگی خود لذت ببرید .    

کلید موفقیت در مدیتیشن پول

  • کلید موفقیت همیشه دیدن خودتان در تصویر و تجسمی از زندگی است که می خواهید آن گونه باشد .
  • این مدیتیشن را برای 3 تا 5 دقیقه انجام دهید . یکبار در روز خوب است ، دو بار در روز خیلی خوب است و سه بار در روز عالی است .
  • متقاعد شوید که فراوانی ، حق طبیعی شماست . به مطالب در مورد چگونگی جذب فراوانی در زندگی رجوع کنید .
  • به طور منظم درباره پول و فراوانی مطالعه کنید .
  • جملات تأکیدی درباره پول و فراوانی را به کار ببرید . 

فواید مدیتیشن پول

1 شما را با قدرت های بزرگ کائنات همتراز می کند .

2 یادمی گیرید تا قانون های جهانی ( از جمله قانون جاذبه ) را به بهترین نحو ممکن برای فایده بردن خود و همچنین دیگران به کار گیرید .

3 به آشکارسازی عمیق ترین خواسته های شما کمک می کند .

4 تمرین مدیتیشن و تجسم ، گرفتگی های موجود را شفاف می کند ، به خلق پول ، ثروت ، موفقیت و فراوانی کمک می کند .

5 همترازی با کائنات و تمرین مدیتیشن به پیشرفت رشد روحی و روشن فکری کمک می کند.

6 توجه ، تمرکز و سایر قدرت های روحی را گسترش می دهد .

7 شما را با آرامش درونی و آسودگی تطهیر می کند .

پیشنهادهایی برای موفیقت بیشتر در مدیتیشن آشکارسازی پول

چند پیشنهاد خوب قبل از این که شروع به تمرین این تکنیک های زیبا کنید ، عبارت است از ؛ آرزوی شما برای ایجاد پول باید در حیطه اخلاقیات باشد و با معنویات همتراز شده باشد . به منظور رسیدن به ثروت تجسم نکنید که به کسی آسیب برسانید یا از کسی دزدی کنید ، زیرا مدیتیشن در این شرایط کارساز نخواهد بود . ثابت شده است که این مدیتیشن شانس شما برای کسب موفقیت را بسیار افزایش خواهد داد .

این مقاله ، چارچوبی کلی از چگونگی کارکرد این سیستم را به شما ارائه داد ، که به طور کلی به شما در درک مادی و معنوی آشکارسازی کمک می کند . درصد موفقیت ، کیفیت و سرعت آشکارسازی و مقدار پولی که آشکار می کنید ، از شخصی به شخص دیگر و حتی برای کسی از زمانی به زمان دیگر متغیر است .  



  • نادر گنجی

نظرات  (۳)

  • کبوتر عشق
  • با سلام و مِهر

    مثلِ همیشه از خوندنه مطالبتوون لذت بردم

    سپاس فراوون از زحماتی که میکشین و وقتی که میگذارین

    برکاتِ الهی نثارتوون باد

  • لیلا احمدزادگان
  • ممنونم از مطلب خوبن
    عالی بود
    مطلب شما جذبی برای من بود یعنی در پی این مورد بودم

    سلام دوست من. ممنون عالی بود. اینکه چشمها رو به پیشانی باشه رو یادگرفتم ازت . و حس میکنم بعد از خوندن متن تو قطعا همین روزا به هدفم میرسم ، بااینکه قبلا خیلی مطلب خونده بودم و اجرا کرده بودم. مشخصه که خودت هم دارای انرژی مثبتی و خیر خواهی عزیزم. ❤❤❤

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی