قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

12 عبارت تأکیدی برای جذب و حفظ پول

12 عبارت تأکیدی برای جذب و حفظ پول

نویسنده : پرسنا ویشوازریو                 ترجمه : نادر گنجی

عبارات تأکیدی پول به آماده سازی ذهن برای رسیدن به پول کمک می کند . در اینجا تعدادی از بهترین تأکیدات برای آشکارسازی پول آورده شده است .

بیشتر ما با بحث پول مشکل داریم . چیزهایی که ما درجوانی درباره پول شنیده ایم یا روحیات منفی ما دلایلی برای این مورد است .

« پول ریشه همه بدی هاست » یک بیان اشتباه منتسب به کتاب مقدس است . بیان درست « پول دوستی ریشه همه بدی هاست » . معنی ساده این گفته این است که اگر ما نسبت به پول حریص و طماع باشیم یا به پول خیلی اهمیت بدهیم ، چیز بدی است .

مارک تواین نویسنده مشهور آمریکایی در این مورد گفته جالبی  دارد . او می گوید « بی پولی ریشه همه بدی هاست » . من فکر می کنم این گفته مارک تواین درست به هدف زده است .

 

پول خوب است .   

بیشترین جنایات به علت بی پولی جنایتکاران رخ داده است . زندگی های بسیاری گرفتار بی پولی است . چیز جالب این که بی پولی بیشتر ما به علت نگرش مان نسبت به پول می باشد .

در ادامه شما تعدادی عبارت تأکیدی درمورد پول خواهید دید . یک راه برای تغییر نگرش ما نسبت به پول تکرار عبارات تأکیدی قوی پول می باشد .

اگر ما از پول متنفر باشیم ، پول از ما فرار می کند . عبارات تأکیدی تنها وقتی پول جذب می کند که ما عاشق پول باشیم .

باید بدانیم که پول پایانی بر خودش نیست . پول وسیله ای برای یک پایان است . پایان می تواند شادی ، لذت ، آزادی ، ... باشد .

پول نه تنها برای زندگی کردن لازم است بلکه رسیدن به زندگی کیفی نیز ضروری است . زندگی کیفی لزوماً به معنی زندگی تجملی نیست . می تواند به معنی یک زندگی ساده باشد که همه احتیاجات و کمی بیشتر از آن برآورده شده است .

عبارات تأکیدی پول کمک می کند که شما پول را دوست داشته باشید و به دنبال آن پول جذب کنید .

جملات تأکیدی پول

1 - من پول را دوست دارم . پول به آسانی در زندگی من جاری است .

2 - من به طور طبیعی پول را جذب می کنم . لقب من پول است .

3 - من می دانم که پول برای رسیدن به زندگی خوب ضروری است اما نباید آن را یکی از اولویت های زندگی قرار دهم .

4 - کائنات تأمین کننده ثابت پول برای من است و من همیشه برای تأمین نیازهایم پول کافی دارم .

5 - هرکاری که انجام می دهم برای من پول می سازد و من همیشه پر از پول هستم .

6 - موجودی حساب بانکی من هر روز افزایش می یابد و من همیشه برای خودم پول کافی دارم .

7 -  من و پول دوست هستیم و دوستی ما هرگز قطع نمی شود .

8 - من یک جاذب پول هستم مانند کسی که دائما ً پول را جذب کرده است . 

9 - من هر روز پول بیشتر و بیشتری جذب و پس انداز می کنم .

10 - پول جزء لاینفکی از زندگی من است و هیچ گاه از من دور نمی شود .

11 - من فارغ از بدهی هستم درحالی که پول دائماً در زندگی من جاری است .

    12  - آگاهی پولی من همیشه درحال افزایش است و من را به وسیله پول

  دربرمی گیرد .

طبق معمول ، می توانید  دو مورد یا تعداد بیشتری از تأکیدات را ترکیب کنید و آنها را مرتباً در مقابل آینه تکرار نمایید . از این تأکیدات برای جذب پول و ثروتمند شدن استفاده کنید .

راه دیگر برای استفاده از جملات تأکیدی پول استفاده از سی دی ها یا ام پی تری های هیپنوتیزم است . همانطور که می دانید هیپنوتیزم راه قدرتمندی برای نفوذ به ناخودآگاه است . اگر علاوه بر جملات تأکیدی دو بار در روز ، یک بار صبح و بار دیگر شب قبل از خوابیدن ، به سی دی ها یا ام پی تری های هیپنوتیزم گوش دهید ، از پیشرفت خودتان شگفت زده می شوید .


  • نادر گنجی

نظرات  (۳)

باسلام عالی بود واقعا مواردی که ذکر شده من مدت شش ماه انجام دادم و برام اتفاق افتاد اگر  ام پی تری های هیپنوتیزم رو دارید میشه لصف کنید برای دانلود تو سایتتون قرار بدید  مممممممنننننووووووننننننننن
سلام و عرض ادب . مطلب بسیار آموزنده ای بود . من هم عقیده دارم که فایل های mp3 بسیار زیاد در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه اثر دارند . خوبی این روش اینه که از اوقات مرده و بلااستفاده ی خودمون هم می تونیم استفاده کنیم . دوستانی که علاقمند به دریافت فایل صوتی جملات تاکیدی هستند ، می تونن از لینکهای زیر این فایل ها رو دریافت کنن:
جملات تاکیدی صوتی جذب پول
جملات تاکیدی صوتی جذب اعتماد به نفس
جملات تاکیدی صوتی جذب ثروت میلیاردی
جملات تاکیدی صوتی جذب سلامتی
جملات تاکیدی صوتی جذب موفقیت
پاسخ:
درود و سپاس بابت حسن توجه تون .
باسلام و خدا قوت
جمله تاکیدی برای شوهرم که کاری داره ولی حقوقش کمه ، تا بتونیم قسط هامونو بدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی