قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

چگونگی استفاده از قانون جذب به زبان ساده

چگونگی استفاده از قانون جذب به زبان ساده

.

ترجمه : نادر گنجی

مرحله اول

با 5 تا 10 دقیقه مدیتیشن ذهن خود را آرام کنید . انجام این کار قدرت مغز را افزایش می دهد و ذهن شما را در حالت آرامش قرار می دهد. این مرحله اختیاری است اما توصیه می شود که این کار را انجام دهید .  

مرحله دوم

درمورد چیزی که می خواهید اطمینان داشته باشید و وقتی تصمیم گرفتید ، شک به خود راه ندهید . به خاطر داشته باشید که شما یک درخواست به کائنات ارسال می کنید که به وسیله فکر خلق شده است و بنابراین به افکار واکنش نشان می دهد . بدانید دقیقاً چیزی که می خواهید چه چیزی است . اگر شما مطمئن و شفاف نباشید ، کائنات یک فرکانس نامشخص دریافت می کند و نتیجه های خواسته نشده را به شما ارسال می کند . پس مطمئن باشید آن چیزی است که اشتیاق قوی نسبت به کسب آن دارید .

مرحله سوم

از کائنات آن را بخواهید . درخواست خود را مشخص نمایید . یک تصویر از چیزی که می خواهید به کائنات ارسال کنید . کائنات پاسخ خواهد داد . آن چیز را طوری ببینید که ازقبل مال شما بوده است . به چگونگی تجسم خود دقت کنید . هرچه جزئیات تصور شما بیشتر باشد بهتر است . اگر شما یک دستگاه بازی نینتندو دبلیو تو می خواهید خود را ببینید که درحال بازی با آن هستید . کنترل های آن را احساس کنید ، بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید ، فرمان آن را لمس کنید . اگر شخصی وجود دارد که تمایل دارید او را داشته باشید ، خود را در حال قدم زدن با او ببینید ، او را لمس کنید ، نوازش کنید یا حتی او را ببوسید . خودتان ایده را کسب کنید که چگونه باشد .

مرحله چهارم

آرزوی خود را یادداشت کنید . به این صورت شروع کنید « من اکنون بسیار خوشحال و سپاسگزارم که ... » و جمله یا پاراگراف را تکمیل کنید . به کائنات بگویید چیزی که شما می خواهید چه چیزی است . جملات را به زبان حال و طوری بنویسید که انگار آن چیز را اکنون دارید . از جملات منفی پرهیز کنید . هر روز تا زمانی که آرزوی شما تحقق می یابد ، چشمان خود راببندید و خواسته خود را طوری تصور کنید که دقیقاً الان روی داده است .

مرحله پنجم

آن را احساس کنید . احساس اکنون شما باید عین احساس بعد از رسیدن به خواسته تان باشد . شما باید به صورتی عمل کنید ، صحبت کنید و فکر کنید که انگار الان به آن دست یافته اید . این مرحله واقعاً مهمترین و قویترین گام در استفاده از قانون جذب می باشد ، زیرا این نقطه جایی است که قانون جذب شروع به کار می کند و وقت هایی که این کار را انجام می دهید طوری احساس نکنید که به آن احتیاج دارید و شبیه احساسی باشد که از قبل آن را دارید ! بنابراین ، کائنات این فکر و احساس را تجلی می بخشد و شما آن را دریافت خواهید کرد .  

مرحله ششم

به کائنات اعتماد کنید . بُعد دیگری را تصور کنید که تقریبا شبیه دنیای واقعی است اما هرچیزی که شما صادقانه (شفاف) بخواهید دریک لحظه به واقعیت تبدیل می شود . خود را در بُعدی ببینید که که هرچیزی که بخواهید ، کائنات درهمان لحظه به شما می دهد . دنبال دلیلی برای چگونگی دستیابی به چیزی که خواسته اید نباشید که این جایی است که مردم دچار دودلی و خطا می شوند . اگر شما دنبال شیوه آشکاری سازی چیزی که آرزو دارید باشید ، فقط به کائنات می گویید که آن چیز را نمی خواهید و غیر آن را جذب می کنید. صبور باشید . اگر چیزی که می خواهید فوراً اتفاق نمی افتد آشفته نشوید . نگران « چگونگی » چیزها نباشید . به کائنات اجازه دهید تا آن را برای شما انجام دهد . وقتی شما نگران « چگونگی » کار کائنات هستید ، با این کار می گویید که فاقد ایمان هستید و به کائنات می گویید که چه کاری باید بکند درحالی که کائنات نسبت به انسان از دانش و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است .  

  • نادر گنجی

نظرات  (۲)

  • علی جاودانی
  • سلام و وقت بخیر

     

    من علی جاودانی هستم و بزرگترین ارزش زندگیم همانند شما دوست خوبم کمک به مردم کشورم در رسیدن به موفقیت و آرزوها و اهداف شون هست. به همین خاطر وب سایتی به نام ذهنم دات کام ( www.zehnam.com ) طراحی کردم و تجربه ها و مطلب های مفید رو در اونجا منتشر میکنم.

    لطفاً پس از بررسی سایت نوپای ما، نقطه نظرات و پیشنهادات خودتون رو جهت بهبود این کاری که آغاز کردی به info@zehnam.com بفرستین. نظرات اساتیدی مثل شما برایم خیلی ارزشمند هستند.

    همچنین در صورت صلاحدید در بخش لینک های وبلاگ و سایتتون، با هر عنوانی که تمایل داشتین به سایت نوپای ما لینک بدهید تا تحت حمایت شما انگیزه ی بیشتری برای فعالیت پیدا کنیم.

     

    از اینکه وقت ارزشمندتون رو صرف مطالعه این متن کردید، سپاسگذارم.

    علی جاودانی

    سلام.خسته نباشید.من خیلی در مورد کائنات و قانون جذب تحقیق می کنم و واقعا به دنبال اینم که به زندگی دلخواهم برسم.خیلی ممنون.واقعا تاثیرگذار و مختصر بود.
    پاسخ:
    درود و سپاس . سرکار خانم لارا لطف شما مستدام

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی