قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

ده راهکار برای تغییر زندگی در ده دقیقه یا کمتر



ده راهکار برای تغییر زندگی در ده دقیقه یا کمتر

                                                                                                                  ترجمه : نادر گنجی

« یک مسافرت هزار مایلی با یک قدم شروع می شود . » لاو تزو  

به نظر می رسد در جهان امروز تمرکز بیشتری روی شاد بودن وجود دارد . با این که شاد بودن یک هدف ارزشمند است ، افراد زیادی برای رسیدن به شادی شبیه خریدن یک خانه رفتار می کنند . آنها به جای توجه به اینکه امروز چه کاری می توانند انجام دهند تا به هدف نهایی دست یابند شروع به تمرکز روی مقصد نهایی می کنند .  

ممکن است کسی بگوید شما هرگز به شادترین زندگی غائی نمی رسید چون همیشه جایی برای شادتر بودن وجود دارد . چیزی که شما را شادتر می کند با رشد شما تغییر خواهد یافت ، پس تمرکز روی هدف نهایی یک کوته بینی است . می خواهید شادتر باشید ؟ اکنون شروع کنید .   

در اینجا ده راهکار برای تغییر زندگی شما در ده دقیقه یا کمتر ارائه می شود . همین امروز شروع کنید .

1 - یادگیری چیزهای جدید

لزوم یادگیری با پایان رفتن ما به مدرسه متوقف نمی شود . یادگیری به منظور کسب معرفت چیزی است که از ما انسان می سازد به ما اجازه ادامه رشد می دهد و بهترین های خودمان را نمود می دهد .

دنیایی از دانش و اطلاعات جالب توجه در انتظار است و هیچ گاه چیزی آسانتر ازیادگیری چیزهای جدید وجود ندارد . شما می توانید با تماشای یک گفتگوی منتشر شده ، گوش دادن به یک مجموعه شبیه آیا می دانید ؟ یا به من بگو چرا ؟ شروع به ارتقاء زندگی خود کنید . به هر روشی امروز چیز جدیدی یاد بگیرید .  

یادگیری ما را دلگرم می کند ، روح خلاق ما را تغذیه می کند و دید ما را گسترش می دهد . این کار نباید یک فرآیند رسمی داشته باشد ؛ شما می توانید با صرف فقط ده دقیقه در روز شروع به یادگیری چیزهای جدید نمایید .

2 - تنفس عمیق

تنفس عمیق و هدف مند بهترین وسیله غلبه بر اضطراب ، ناامیدی و احساسات منفی همیشگی است . وقتی شما درگردن خود احساس فشار کردید یا نفخ معده داشتید ، یک دقیقه عمیق نفس بکشید .    

چشمانتان را ببندید و روی نفس خود تمرکز کنید . از بینی خود عمیق نفس بکشید و پرشدن داخل بدن خود با نفستان را تجسم کنید . سپس به آرامی از دهان خود بازدم کنید و خروج نفس را مشاهده کنید .

این کار را 5 بار انجام دهید و اثرات آرامش بخش باورنکردنی آن را روی بدن و ذهن خود احساس کنید .

3 - درآغوش گرفتن

ویرجینیا سَتیر یک تراپیست خانواده ، ادعا می کند « ما در طول روز برای بقاء به 4 بار ، برای حمایت و پشتیبانی به 8 بار و برای پیشرفت به 12 بار در آغوش گرفتن نیاز داریم . »

این تمرین ساده وابستگی می تواند به کاهش استرس و بهبود روحیه ما کمک کند و احساس ما نسبت به خودمان را خوب کند . باور داشته باشید یا نه ، تحقیقات نشان می دهد درآغوش گرفتن در درمان بیماری نیز موثر است . اکنون بیرون بروید و برای امروز 12 نفر را درآغوش بگیرید . این کار قطعاً زندگی شما را تغییر می  دهد .  

4 – ده دقیقه یوگا

فواید یوگا ، از جمله حذف استرس ، افزایش توانایی ، پیشرفت مصونیت و آرامش درونی ، کاملاً شناخته شده است . با این حال مردم زیادی به شروع تمرین یوگا بی رغبت هستند چون فکر می کنند نمی توانند آنچه را که در تصاویر مربوط به یوگا می بینند انجام دهند .

خوب ، چه بهتر که با یوگای ترتیبی در 5 دقیقه شروع به تمرین یوگا در منزل نمایید .

https://www.powerofpositivity.com/this-5-minute-morning-exercise-will-revitalize-your-life/

این کار به شما کمک می کند هر روز را با انعطاف پذیری و آرامش مضاعف شروع کنید و ببینید که ظاهر شما چگونه تغییر خواهد کرد .

(درصورتی که این تمرین یوگا مورد توجه تعدادی از دوستان قرار گیرد ترجمه آن در وبلاگ قرار خواهد گرفت . )

5 – تجسم

چند دقیقه را صرف تجسم کل روز کنید و اتفاقاتی که روی می دهد را ببینید . انتخاب های خوب ، انجام کارهای بزرگ ، خنده های با دوستان و داشتن یک روز خوب را تجسم کنید و یک روز بهتر به صورت معجزه آسا اتفاق خواهد افتاد .

وقتی ما نیت انجام چیزهایی را داشته باشیم که احساس ما را خوب می کند ، از طریق اعمالمان به ، به واقعیت پیوستن آن ، واکنش نشان می دهیم . تجسم و توقع یک روز بزرگ ، دقیقاً راهی است که شما می خواهید این گونه باشد و از آن ، طوری که اتفاق می افتد لذت ببرید .  

6 – غذا خوردن برای خُلق مثبت

غذایی که می خوریم روی خُلقیات ما اثر می گذارد و اگر بخواهید زندگی خود را تغییر دهید باید غذاهایی را انتخاب کنید که روی روحیه شما درجهت مثبت اثرگذار باشد . غذاها به صورت های مختلف روی مردم اثر می گذارند ، پس وقتی چیزی را می خورید ، به بدن خود گوش دهید و ببینید احساس شما چگونه است .

اگر احساس خوبی دارید ، به خوردن آن ادامه دهید و اگر این گونه نیست از خوردن آن دست بکشید . این گفته به این معنی نیست که غذاهای موردعلاقه خود را به این دلیل که با شما سازگار نیست کنار بگذارید ، اما دانستن این که آنها چگونه روی شما اثرگذار هستند به شما کمک خواهد کرد که انتخاب غذایی بهتری داشته باشید .  

7 – بیرون رفتن

هیچ چیزی مثل هوای تازه و گرفتن ویتامین D روح را تغذیه نمی کند . عادت کنید هنگامی که احساس کسالت می کنید یا به یک وقفه کاری سریع احتیاج دارید ، بیرون بروید . این کار روحیه شما را بالا می برد ، شما را کارا تر می کند و ذهن خلاق شما را آزاد می کند .  

8 – نظم دادن

بی نظمی می تواند نیروی حیات شما را که برای بهترین زندگی نیاز دارید زائل کند . صرف تنها چند دقیقه به  نظم دادن محیط زندگی و کار می تواند اثر بزرگی روی ارتقاء زندگی شما داشته باشد .

انتخابی آگاهانه برای نظم دادن داشته باشید . این کار باعث افزایش قدردانی شما از چیزی که دارید می شود و توجه شما را به مهمترین موضوعات معطوف می کند . از تاقچه یا دراور شروع کنید . از ایجاد نظم تنها در ده دقیقه شگفت زده خواهید شد .   

9 – تمجید دیگران

تعریف از دیگران به اندازه آنها به شما کمک می کند . این کار می تواند باعث ایجاد اعتماد ، جرقه قدرت ابتکار شود و حال خوبی در شما و دیگران ایجاد کند . و از همه بهتر ، توجه ها را به شما جلب می کند .

دفعه بعدی که احساس دلتنگی داشتید یا گرفته بودید ، شروع به تعریف از دیگران کنید و افزایش عزت نفس خود را شاهد باشید .  

10 – ده دقیقه شکرگزاری

تمرکز روی چیزهایی که در طول روز به خاطر آن ها شکرگزار هستیم ، چیزهای خوب قابل توجه ای را در زندگی ما به وجود می آورد . برای تغییر بهتر زندگی  چه راهی بهتر از یادآوری این که زندگی ما قبلا چگونه بوده است ؟

هر روز چند دقیقه صرف انعکاس همه چیزهایی کنید که شما را شاد می کند و احساس شما را خوب می کند . برای داشتن یک زندگی خوب هیچ چیزی بهتر از درک این نیست که یک زندگی خوب چگونه است .

اکنون نوبت شماست . چه فعالیت هایی می توانید انجام دهید که به تغییر بهتر زندگی شما کمک کند ؟


  • نادر گنجی

نظرات  (۱)

  • کبوتر عشق
  • ما ز بالاییم و بالا میرویم                
    ما ز دریاییم و دریا میرویم
     
    ما از آن جا و از این جا نیستیم          
    ما ز بی‌جاییم و بی‌جا میرویم
     
    لااِله اندر پِی اِلالله است                  
    همچو لا ما هم به اِلا میرویم
     
    قُل تعالوا آیتیست از جذب حقّ          
    ما به جذبه حقّ تعالی میرویم
    ...
    .
    .
    دوست گرامی آقای گنجی عزیز،
    سپاس فراوون از رحماتتوون

    ...

    همیشه در پناهه حقّ تعالی ، سلامت و موفق باشین

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی