قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

جذب فوری ثروت در 7 گام

جذب فوری ثروت در 7 گام

                      نویسنده : دکتر جان دی . مور        ترجمه : نادر گنجی

چرا بعضی ها بدون تلاش پول جذب می کنند ، درحالی که دیگران اغلب آن را دفع می کنند ؟ آیا اشخاصی که پول دارند چیزی می دانند که ما نمی دانیم ؟

راز آنها چیست ؟

اگر شما شبیه بیشتر مردم هستید ، احتمالاً هدف شما در زندگی دست یابی به استقلال مالی است . هنوز پیداکردن مسیر به سوی ثروت می تواند دور از دسترس باشد . همانند یک همستر درون چرخ ، شما به رفتن به سر کار ادامه می دهید  قرض های خود را پرداخت می کنید  و با حقوقتان تا حقوق بعد زندگی می کنید .

بحث آشنایی است ؟

چه حالی می شوید اگر به شما بگویم نباید اینگونه باشد ؟ در حقیقت چه حالی می شوید اگر بگویم شما می توانید از این لحظه پول بیشتری به زندگی خود جذب کنید ؟ و بگویم که شما در 7 گام ساده می توانید به سوی موفقیت مالی حرکت کنید ؟

آیا فکر می کنید من از روی دلخوشی یا سادگی این را می گویم ؟ بسیار خوب ، من شما را سرزنش نمی کنم . چرا که پیشنهاد من کمی غیرمعمول می باشد .

درهرصورت الان از شما می خواهم که ذهنتان را باز نگاه دارید و ادامه مطلب را بخوانید .

پول و مواظبت

از زمانی که به یاد دارم ، من مجذوب پول بوده ام . من روی چگونگی جذب پول به وسیله مردم مطالعه کرده ام و این که آنها برای نگه داشتن آن چه می کنند .شاید علاقه من به ثروت یکی از دلایلی باشد که من بارها درباره افراد موفق در فرهنگ ما مطلب نوشته ام . اگر روراست باشم تمایل قوی من به یادگرفتن درمورد سرمایه گذاری در قسمت بزرگی از تصمیم گیری آگاهانه من برای کسب مدیریت اجرایی تجاری به چندین سال قبل از دریافت درجه دکتری برمی گردد .  

با نگاهی به گذشته ، مهمترین درس های باارزشی که من درباره جذب ثروت و ایجاد استقلال مالی یاد گرفته ام از دوره های تئوری اقتصادی گرفته نشده است . از مجله وال استریت هم گرفته نشده است .  

درعوض ، این مفاهیم جذب پول از دنیای روانشناسی مثبت بودن که ریشه عمیقی در مواظبت برپایه تفکر دارد گرفته شده است .  

مطالعه ثروت

من فوق ثروتمند نیستم و ادعای تخصص مالی ندارم . هرچند من از کارکردن با ارباب رجوع هایی که استقلال مالی دارند سود می برم ، که با مطالعه من درباره ثروت در 20 سال گذشته همسو بوده است .

به منظور گذر به بصیرت و بینش ، می خواهم چیزی را که یاد گرفته ام با شما درمیان بگذارم .  

در ادامه 7 گام ساده برای جذب فوری ثروت به زندگی شما بیان می شود فوری یعنی بدون تأخیر ، همین الان .  

آماده اید ؟ مستقیم برویم سر اصل مطلب !

7 گام برای جذب ثروت

1 اعتقاد داشته باشید که شما لایق شادی هستید .

قسمتی از جذب ثروت نیازمند این است که شما اعتقاد داشته باشید که لایق شادی هستید . توجه کنید که من نگفتم شما مستحق شادی هستید . کلمه موثر لایق است . راز خلق شادی با نگرش به خودمان آغاز می شود ، که قسمت اعظم آن می تواند از عبادت صبح ما قدرت بگیرد !  

 

هیچکدام از گامهای دیگری که اینجا ذکر می شود نمی تواند به دست آید تا شما واقعاً اعتقاد داشته باشید که لایق شادی هستید . به منظور روی دادن این امر ، شما باید گناه و خجالت مربوط به گذشته را رها کنید .  

2 روی چیزی که اکنون دارید تمرکز کنید .

مردم زیادی گرفتار فکر کردن به چیزهایی هستند که آنها را ندارند یا ازدست داده اند . این خط بی حاصل تفکری است که به سمت منفی گرایی میل می کند ، که یک دافع نیروهای مثبت به سوی شادی است .

 

به جای آن از طریق نعمت شکرگزاری روی همه چیزهایی که دارید متمرکز شوید . ما تنها این لحظه از زمان را داریم . دیروز گذشته است . روی اینجا و اکنون تمرکز کنید و از استادان مواظبت بیاموزید !   

3 - سیکل ناتوانی آموخته شده را به پایان برسانید . 

ادامه دادن به استفاده از ناتوانی آموخته شده باعث گیرافتادن در تله حاصل از کشش گرانشی فقر می شود . وقتی احساسات و فضای کارمای* شما با کلمات « من نمی توانم » اشغال شده است نمی توانید ثروت یا چیزهای مثبت دیگری را به زندگی خود جذب کنید .   

عذر نتوانستن را کنار بگذارید و شروع به استفاده از کلمات « من می توانم » کنید . به عبارت دیگر ؛ من می توانم ثروت را جذب کنم چون من لایق شادی هستم .

4 حسادت ها را حذف کنید .

حسادت به ثروت دنیوی دیگران یعنی شما ذهنتان را با یک خیال باطل اشغال کرده اید . فقط به این دلیل که کسی ماشین گران قیمت می راند به این معنی نیست که آنها لزوماً پولدار یا ثروتمند هستند . حسادت یک دروغگو است ، یک داستان دروغ را که هرگز به واقعیت بدل نمی شود طرح ریزی می کند . حسادت های خود را کنار بگذارید و فضا را آماده لذت کنید .

انرژی منفی را پاک کنید . چیزهای ساده را بپذیرید و خود را از آرامش انباشته کنید . 

5 به قدرت پول احترام بگذارید .

 

پول محصول فرعی کار سخت و تلاش شماست . وقتی شما به پول بی احترامی کنید ، به خودتان بی احترامی کرده اید . احترام به پول یعنی آنرا مرتب نگهداری کنید . به این معنی که آن را روی یک اصول منظم پیگیری کنید ، تشخیص دهید که پول قدرت های مثبت و منفی دارد و نباید با بی علاقگی دست گرفته شود .   

وقتی پول به صورت مناسب مدیریت شود ، قدرت رشد و مراقبت از شما را برای سال ها خواهد داشت . اگر مورد بی احترامی قرار گیرد ، ضعف و فشارهای منفی را در آینده شما به بار خواهد آورد . درنهایت ، احترام به پول یعنی با خرج کردن های غیرضروری از آن به عنوان یک ابزار زودگذر برای بالابردن عزت نفس خود استفاده نکنید .

6 ثروت را مطالعه کنید .


جذب ثروت به زندگیتان نیازمند این است که شما از افکار واهی فراتر بروید . یعنی درمورد یادگیری همه چیزهایی که شما می توانید درباره پول و چگونگی انباشت ثروت بیاموزید ، انتخاب آگاهانه داشته باشید . تمرین ها ، عقاید و عادات افراد روشن فکر که ثروت را خلق و جذب کرده اند امتحان کنید ،. اینها معلم های شما هستند .

افرادی را شناسایی کنید که ثروت واقعی دارند نه آنهایی که جواهرات درخشان استفاده می کنند ، ماشینهای گران قیمت می رانند یا لباس های مد به تن می کنند . درحقیقت ، اکثر میلیونرها محاسبه کننده های دقیق مخارج هستند که باعث خلق ثروت آنها در طول زمان شده است .

7 از پول خود ببخشید .


این نکته آخر بازگوکننده قدرت روحی و کارمای پول می باشد . وقتی ما به آنهایی که کمتر خوشبخت هستند پول می بخشیم ، به زنده شدن دوباره روح انسانیت کمک می کنیم . پول را انباشته نکنید که شما را ترک خواهد کرد .

درعوض از قدرت های تلقینی خود برای تعیین کسی که محتاج است و این که چگونه شما می توانید به آنها کمک کنید ، استفاده کنید . به عنوان مثال هزینه خواربار یک خانواده درگیر را که  پیش روی شما هستند بپردازید . همچنین می تواند به معنی بخشیدن وقت شما برای خیرات دلخواه تان باشد ، چون وقت شکلی از پول است .

وقتی شما از یک محل عشق واقعی و دلسوزی نسبت به دیگران را ببخشید ، شما فضا را شادتر می کنید که خمیرمایه ثروت است .  

آخرین تفکرها روی جذب ثروت

این اتفاقی نبوده که شما وقتتان را صرف مطالعه این مقاله کرده اید . شما قطعاٌ می توانید با دنبال کردن 7 گامی که در اینجا کلی گویی شد از همین لحظه ثروت را به زندگی تان جذب کنید . توجه کنید که عنوان این پست گام های ساده بود نه راحت . گاهی اوقات مشکلترین چیزهایی که در زندگی انجام می دهیم فی النفسه ساده هستند اما مطمئناً به این معنی نیست که آسان هستند .   

تغییر ، فرایندی زمان بر است که درمورد اغلب چیزها از جمله ایجاد تغییر در چگونگی تفکر درباره پول صادق است . این مطلب در مورد تلاش ما برای وزن کم کردن یا تعهد به انجام فعالیت فیزیکی به عنوان راهی برای غلبه بر افسردگی هم صدق می کند .  

درنهایت به یاد داشته باشید اکثریت مردمی که ثبات مالی دارند از طریق کارسخت و صادقانه ، و ایجاد اعتقادات پایدارعمیق در خود به آن رسیده اند .


* مترجم : در باور هندوان و بوداییان ، بر اثر کردارهای فرد (کارما) نیرویی ایجاد می‌شود که چگونگی زندگی آن فرد را در این زندگی و زندگی‌های بعدی‌اش مشخص می‌کند . اصل کارما می‌گوید که نتیجه هرآنچه انجام می‌دهیم به خودمان بازمی‌گردد .

  • نادر گنجی

نظرات  (۷)

  • کافه زمان cafezaman.blog.ir
  • دنبال هر چیزی بری ازت فرار میکنه باید چیزی رو که میخای جذبش کنی نه اینکه بری دنبالش.
    برای جذب آهن باید به آهن ربا تبدیل شد!

  • کافه زمان cafezaman.blog.ir
  • دنبال هر چیزی بری ازت فرار میکنه باید چیزی رو که میخای جذبش کنی نه اینکه بری دنبالش.
    برای جذب آهن باید به آهن ربا تبدیل شد!

    باسلام و ممنون از پست زیباتون
    تمام مصالب بالا کاملا صادق و کامل است
    اما من بعد از 40 سال زندگی به شخصه به این نتیجه رسیدم که اگه در جوانی بدون برنامه پول خرج کنی و هدفی نداشته باشی و علاقه ای به پس انداز کردن پول نداشته باشی ولی بخواهی پولدار باشی ممکن نیست که اتفاق بیفتد.
    از من به شما نصیحت همیشه سعی کنید پس انداز داشته باشید و دائما در فکر این باشید که پس اندازتون زیاد بشه فقط اینطوری میتونید 7 موردی رو که در بالا گفته شده رو رعایت کنید و ثروتمند باشید. خرج کردن پول که کاری نداره . ببینید پس انداز کردن و افزایش ثروت چطوری ممکن میشه؟؟ موفق باشید.
    دروود بر شما 
    ضمن تایید تمامی مطالب ذکر شده یه نکته بسیار مهم و اساسی در جذب ثروت اینکه .. در باور مردم امروز جامعه یک امر غلط بسیار پررنگ نقش بسته  و اون هم اینکه " پول کثیفه " و مردمان ثروتمند را عموما مردمانی میدونیم که خلافکار یا ... هستند ... این باور غلط تا حدی ستکه حتی ضرب المثل داره و  " < پول مثل چرک کف دسته > خیلی هم متاسفانه این مثل فرا گیر هست در جامعه 
    به نظر شما تا زمانیکه ما پول و ثروت را مثل چرک کف دست میدونیم .. یا باور داریم که پول کثیف هست .. یا حتی از اینها بالاتر و بسیار مخربتر 
    وقتی پول و ثروت را نقطه مقابل و متضاد فضائل معنوی و اخلاقی میدونیم ... آیا حتی ذره ای هم احتمال اینکه ما به این ثروت و پول نزدیک بشیم هست ؟؟ 

    درود

    سپاس گذارم از کائنات 03

    369

    درود

    سپاس گذارم از کائنات 03

    369

    درود

    سپاس گذارم از کائنات 03

    369

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی