قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

قدرت ذهن ناخودآگاه

قدرت ذهن ناخودآگاه


منبع : http://www.transformationhypnotherapy.com/subconsciousmind.html

ترجمه : نادر گنجی


    شما قدرت بسیار زیادی دارید و پتانسیل آن پایان ناپذیر است . این قدرت در درون     شماست . این قدرت ذهن ناخودآگاه شماست .

ذهن ناخودآگاه قویترین موهبتی است که ما هنگام ورود به این دنیا دریافت کرده ایم . حتی قبل از جنینی آن را داریم ، در کل زندگی از طفولیّت تا ابدیّت .
ذهن ناخودآگاه شامل همه خاطرات ، باورها ، ترس ها ، مقاومت ها و تمایلات می باشد . همچنین ذهن ناخودآگاه همه فعالیت های فیزیکی مکرّر از قبیل گردش خون ، تنفس و گوارش را تنظیم می کند .

همه خاطرات از لحظه تولد همچنین قبل از دمیده شدن روح ، همگی در این قسمت از ذهن ذخیره شده اند . این توده مجتمع از آگاهی ، برنامه ریزی و شایسته سازی کاملاً و مستقیماً روی این که شما که هستید و چه می شوید تأثیر دارد .

ذهن ناخودآگاه زندگی شما را براساس پیغام ها و اطلاعاتی که شما در آن ذخیره می کنید شکل می دهد . ما به عمد یا غیرعمد دائما پیام ها و اطلاعات را به ذهن ناخودآگاه ارسال می کنیم . درک این مطلب قابل توجه است که ؛ مطمئن باشید چیزی را که می خواهید بدست می آورید. شما باید مراقب باشید که چه می خواهید .

پیام ها از طریق افکار ، باورها و رفتارهای شما  به ذهن ناخودآگاه شما ارسال می شود .  

اگر فکر کنید بار بسیار سنگینی را به دوش می کشید ، این پیامی است که به ناخودآگاه ارسال می کنید ، پس می توان حدس زد احتمالاً بار سنگینی را به دوش خواهید کشید . اگر فکر کنید از پرواز بیم دارید ، حدس این است که ، از پرواز ترس خواهید داشت .  اگر پیوسته روی نداشتن پول ، شغل ، شانس ، روابط موفق تمرکز کنید و نگران باشید ،  این پیامی است که ناخودآگاه شما می شنود . حدستان چیست ، شما به تجربه کردن نداشتن پول ، شغل ، شانس و روابط موفق ادامه خواهید داد .  

چرا ؟ چون قویترین ابزار شما که ذهن ناخودآگاه نام دارد شبیه کامپیوتر است و تنها براساس برنامه ریزی عمل می کند . پس هر پیامی که به ناخودآگاه تان می فرستید ، ناخودآگاه مطابق آن عمل می کند و بدون سوال یا قضاوت واکنش نشان می دهد . تنها وقتی که تنظیمات اولیه در برنامه ریزی کامپیوتر تغییر یافته باشد نتیجه خواسته شده تغییر خواهد یافت . به همین شکل وقتی در ناخودآگاه شایسته سازی و برنامه ریزی تغییر کرده باشد اهداف خواسته شده شما بدست خواهد آمد .

ذهن ناخودآگاه ایرادگیر یا منتقد نیست ، آنالیز و استدلال نمی کند . به سادگی بر اساس شایسته سازی  ، برنامه ریزی و تربیت ، روی پیام های دریافت شده عمل می کند . پس اگر شما بگویید « من روز بدی دارم ، همه چیز بد خواهد بود » ، احتمالاً روزتان مشکل ادامه خواهد یافت چون این نوسانی است که شما ایجاد کرده اید و این چیزی است که جذب خواهید کرد . این گفتار قانون جاذبه نامیده می شود .      

به منظور دسترسی و ارتباط با ناخودآگاه تان احتیاج دارید در را به روی ذهن آگاه ( ذهن منتقد ، خرده گیر و آنالیزکننده ) ببندید ، این کار همیشه آسان نیست بخصوص اگر با جریان مداومی از افکار و گفته های بی پایان درسرتان زندگی می کنید !

این زمانی است که هیپنوتراپی می تواند واقعاً مفید باشد . از طریق هیپنوتیزم شما می توانید یاد بگیرید ذهن شلوغ را آرام کنید ، هم بدن و هم ذهن را به منظور ارتباط با ناخودآگاه رلکس نمایید . با هیپنوتراپی شما می توانید خودهیپنوتیزم را یاد بگیرید . با تمرین ، خودهیپنوتیزم این رلکس نمودن می تواند به یک عادت تبدیل شود ، درحقیقت می تواند آنقدر لذت بخش شود که به صورت جزئی اساسی از زندگی شما درآید .

با انجام این کار ، می توانید برای همه چیزهایی که آرزو دارید و چیزهایی که نمی خواهید شروع به برنامه ریزی ، کنید . به همین سادگی !

از ناخودآگاه می توان با عناوین بی خبر ، فوق آگاهی ، خود برتر یا حتی روح یا نفس یاد کرد . نامی که به  آن داده می شود مهم نیست ، چیزی که مهم است یادگیری ارتباط با این مکان در درون است چون کسی که بیشتر این ارتباط را برقرار کند بیشتربه اهمیت آن ، قدرت و نامحدودی و پتانسیل بی پایان آن در درون هر یک از ما پی می برد . ما همه استاد زندگی خود هستیم . ما هرکدام انتخاب های خود را انجام می دهیم  .  

یادگیری ارتباط با قسمت ناخودآگاه حیاتی است . این کار مستلزم تمرین است ، تمرین . تمرین برای ارتباط با ناخودآگاه ، با خود برتر ، اما کسی که بیشتر این کار را انجام دهد راحت تر آن را کسب می کند و سپس فواید آن اشکار می شود .  

هیپنوتراپی وسیله شگفت انگیزی است که شما را به شروع فرایند دسترسی به ناخودآگاه به منظور غلبه بر کلیه موانع و حذف آنها قادر می سازد تا همه اهداف را کسب کنید و زندگی خود را به آنی که رویای شماست تغییر دهید .  

« ما همانی هستیم که فکر می کنیم . همه ما نتیجه افکارمان هستیم . با افکارمان دنیا را می سازیم . »   بودا 




  • نادر گنجی

نظرات  (۱)

that was great .tnx

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی