قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .



سه تمرین در مورد قانون جاذبه برای آشکار شدن رویاهای شما


نویسنده : مایکل لی              ترجمه : نادر گنجی


اگر می خواهید توانایی خود را در تغییر افکار در واقعیت تمرین کنید ، پس چیزی که شما نیاز دارید یک سری تمرین های پیوسته از قانون جاذبه است . با درگیرکردن خود در این فعالیت ها ، ذهنتان را برای آشکار سازی رویاهای خود در زندگی آماده می کنید . برای آگاهی بیشتر درمورد این تمرین ها ادامه مطلب را بخوانید .   

تمرین اول قانون جاذبه : پاکسازی ذهن از پارازیت ها



یافتن یک فضای آرام در ذهنتان حتی فقط برای 5 دقیقه می تواند در سلامتی و شادکردن شما تعجب برانگیز باشد .

مدیتیشن به شما کمک می کند که ذهنتان را از هر پسمانده  منفی که به طور طبیعی گرفتار آن هستید پاک کنید .. به شما کمک می کند به تعداد نامحدودی از امکانات دسترسی پیدا کنید . اگر بخواهید قانون جاذبه را با موفقیت تمرین کنید مدیتیشن یک ضرورت است .

مدیتیشن روزانه ، آرامش موردنیاز ذهن را به شما عطا می کند و کمک می کند تا بیشتر روی چیزهای مثبت متمرکز شوید . مدیتیشن در هر روز مجزا ، یک گام نزدیک ترشدن به کسب اهدافتان می باشد .

تمرین دوم قانون جاذبه : تجسم


با تصور یک امکان متفاوت از هر روزتان ، شما به اوج گرفتن قدرت خیال خود کمک می کنید . نکته مهم درباره تمرین تجسم این است که شما تقریباً می توانید آن را در هرزمان و مکانی که بخواهید انجام دهید . مثلا در حین لباش شستن می توانید زندگی را با یک مستخدم را تصور کنید . می توانید زندگی را بدون داشتن کارهای سخت تصور کنید .

اختصاص اوقاتی برای تجسم یک تمرین مهم است چون همانطور که ذهن شما به تولید تصاویر عادت پیدا می کند ، قدرت آشکار کردن تصاویر هم رشد می کند .  

تمرین سوم قانون جاذبه : ابراز شکرگزاری در زندگی


گفتن « متشکرم » برای هرچیزی که شما اکنون در زندگی دارید مهم است . وقتی صبح از خواب بیدار می شوید ، شکرگزار باشید که روز دیگری را برای تغییر در اختیار دارید .

وقتی به سرکار می روید ، سپاسگزار باشید که یک شغل دارید . اگر شغلی دارید که از آن متنفر هستید ، شکرگزار باشید که به شما این شانس داده شده است که خود را قویتر کنید شانسی برای افزایش شکیبایی و شانسی برای شخصی بهتر شدن در رویارویی با همه مشکلات پیش رو .


این درمورد چیزهای معمولی زندگی است . پنج چیز را بیابید که در زندگی به خاطر آنها سپاسگزار هستید و از روی وظیفه شناسی آنها را یادداشت نمایید . مهم است که هر روز این کار را انجام دهید چون نوشتن آنها باعث می شود بیشتر نسبت به اینکه چقدر زندگی شما خوب است آگاهی بیابید و پاسخ گویی کائنات را احساس کنید .

انجام این تمرین های قانون جاذبه می تواند زندگی را برای شما شگفت انگیز کند . شروع به انجام تمرین ها کنید و جادوی حاصل از آنها را مشاهده کنید .

 *****


لطفاً جهت دسترسی راحت تر به مطالب بعدی ، بنده را در فیسبوک همراهی کنید :

https://www.facebook.com/jazbdar24hafteh/

 

  • نادر گنجی

نظرات  (۳)

مثل همیشه ، انتخابه مقاله و ترجمهء شما ، بسیار عالی و مفید و دلنشین بود ...

سپاس از زحماتتوون ...

نوور و عشق و برکت الهی همیشه همراهتوون

مطالب عالیه فکر می کنم کمی اولش سخت باشه اما من تصمیم دارم از همین حالا شروع کنم و مثبت اندیش و مثبت نگر باشم امیدوارم بتونم ذهنمو از افکار منفی پاک کنم و انرژی های مثبت عالمو جمع کنم همشووووو 
مرسی
پاسخ:
به امید خدا حتماً می تونین
با سلام و سپاس ،،قسمت سختش همین فکره منفیه که مثبتش کنی،،بعدش اینقد دنیا و همه چیزاش زیبا میشه
پاسخ:
درود و سپاس . خودتون می گین سخته ، پس تمرین لازم داره و آگاه بودن بسیار به ورودی های ذهن و حتما بعد اون دنیا شما پر از زیبایی خواهد شد . آمین .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی