قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

چگونه از لحاظ روحی پول جذب کنیم

چگونه از لحاظ روحی پول جذب کنیم

                                                                                                 ترجمه : نادر گنجی

آیا دوست دارید بدانید چگونه روحاً پول را به زندگی خود جذب کنید ؟ شما می توانید ، شما می دانید ! من به شما یک راز کوچک را می گویم که واقعاً شما را متحیر می کند !

اما در ابتدا ، بیایید ببینیم معنی واقعی جذب روحی پول چیست و چگونه می توان به راحت ترین صورت آن را بیان کرد تا بیشتر مردم بتوانند آن را بهفمند . این یک موضوع مهم است ، چون جزاین است که اگر شما بتوانید چیزی را بفهمید ، بعید است همیشه به دنبال یادگرفتن آن باشید .   

فهمیدن


همه از جمله شما به احتمال زیاد با توصیفی از پدیده جذب روحی برخورد کرده باشید که خیلی عمیق و پیچیده بوده طوری که آن را واقعاً نفهمیده اید . این تا حدی طبیعی است ، چون بیشتر مردمی که درک خوبی از فرایند دارند یا روانشناس هستند یا مطالعه روانشناسی دارند که به سطح بالاتری از آموزش در این ناحیه رسیده اند و می توانند تفاوت اصطلاحات و مفاهیمی را که مردم عادی در خیابان به آن سطح نرسید ه اند را بفهمند .

بنابراین در اینجا تعداد زیادی توضیحات واقع بینانه وجود دارد که شما می توانید کسب کنید و به دست آورید . توضیحات به عنوان تئوری از طرف من نیست ، اما از مطالعات و یادگیری های من از چندین استاد می باشد ، به خصوص ، باب پراکتر ، مری موریسی ، ناپلئون هیل و رایموند هالیول و البته نویسنده « علم ثروتمند شدن » والِس واتلز . 

اولین چیزی که شما لازم است انجام دهید گرفتن یک تصمیم است و تصمیم این است : « من می خواهم پول بیشتری به دست آورم . »

این تا حدی ساده است اما یک نقطه شروع است که بیشتر مردم هرگز حتی به آن نمی رسند که دلیلی بر این است که مردم فقیر زیادی اطراف ما وجود دارد . بیشتر مردم هرگز این تصمیم را نمی گیرند . آنها واقعا این کار را نمی کنند .

چیز دیگری که لازم است به منظور تغییر زندگی تان انجام دهید پذیرفتن آن است ، شما قصد دارید زندگی خود را تغییر دهید . بله واقعا ! دلیل این پذیرش این است که تا این لحظه از زمان ، شما بیشتر از آن چه که می خواهید پول به دست نیاورده اید ، اما شما همان کارهایی را انجام می دهید که همیشه انجام داده اید و تا آنها را تغییر ندهید هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد .

تغییرات لازم را ایجاد کنید

در این جا سه سوال وجود دارد که لازم است شما از خود بپرسید و به دنبال دلایل خود باشید :

·        من الان چه می کنم ؟

·        چه کارهایی انجام می دهم ؟

·        چه کارهایی انجام نمی دهم ؟

عقیده در پس این سوالات این است که شما باید واقعا با خود رک و صادق باشید . شما دقیق همان کارهایی را انجام می دهید که همان مقدار پولی که اکنون کسب می کنید ثمر می دهد . این کارها ممکن است خوب باشد اگر شما بخواهید در همان وضعیت بمانید ، اما هرگز برای شما هیچ پول بیشتری کسب نمی کند .

احتمالاً شما وقت زیادی را صرف انجام کارهایی می کنید که تأثیری در افزایش درآمد شما ندارند ، اما شما درهرصورت آنها را از روی عادت انجام میدهید . اینجا جایی است که باید بی رحم باشید و این عادتها که شما را در مکان فعلی نگاه داشته اند بشکنید و شروع به انجام کارهایی کنید که موثرند طوری که بتوانید به جلو بروید و نسبت به آن چیزی که اکنون هستید شروع به کسب پول بیشتر کنید .   

به عبارت دیگر ، چیزهایی را که بی تأثیرند متوقف کنید و تمام انرژی و تمرکز خود را روی چیزی بگذارید که کار می کند !

هدف معینی را برای خود تعیین کنید


ناپلئون هیل نویسنده کتاب « فکر کن و ثروت شو » می گوید رازی وجود دارد و اگر شما آن را کشف کنید ، می توانید هرچیزی را که می خواهید در زندگی داشته باشید . این ممکن است کمی خیالی به نظر برسد اما صادقانه بگویم این راز خیلی ساده است ، با این حال اکثر مردم حتی وقتی آن را بدانند ، انجام نمی دهند !

این راز متحیرکننده چیست ؟

لازم است شما روی یک کارت با نوشتن مبلغ دقیق پولی که می خواهید داشته باشید ، یک زمان محدود برای کسب آن و این که قصد دارید برای دریافت آن چه کاری انجام دهید ، برای خود هدف روشنی را تعیین کنید . سپس باید کارت را هر روز ، هرجا که می توانید برای خود بخوانید .

ممکن است بپرسید : این چه کاری می کند ؟

این کار در ذهن شما یک هدف دقیق را ثبت می کند که شما تصمیم گرفته اید به آن برسید  ، زمانی را که درانتظار رسیدن به آن هستید و کاری که قصد دارید به منظور رسیدن به آن انجام دهید . خواندن هر روز کارت ، باعث می شود ذهن ناخودآگاه شما در اثر تکرار آن را یاد بگیرد .

آموزش ذهن

در اینجا کاری به محل ذهن آگاه و ذهن ناخودآگاه و مقایسه آنها ندارم و فرض می کنم شما قبلاً در مورد این دو جنبه از ذهن آگاهی دارید .  

کافی است بگویم که ناخودآگاه قسمتی از ذهن است که به شدت تحت نفوذ قسمتی از ذهن قرار دارد که روی آن اثر می گذارد و ناخودآگاه نیز آگاهی را به سطح بالاتری می رساند که می تواند به عمق ایده های آن برسد . این ایده هایی هستند که شما می توانید برای کمک به تحقق اهدافتان آنها را به کنترل خود در آورید .   

درنهایت هرچیزی که اختراع شده است و بشریت را به حرکت تکاملی رو به جلو قادرنموده است به عنوان یک ایده در سر کسی بوده است .  اگر شخصی که ایده دارد از آن برای خلق چیزی باارزشی استفاده نکرده بود ، اختراع هرگز شکل نمی گرفت .

این اصلی است که شما می توانید زندگی خود را از یک حالت معمولی دنیوی به حالت ثروت ، موفقیت و فراوانی تغییر دهید .   

تبدیل ذهن به یک جاذب پول

وقتی شما یکبار اصل - آموزش دادن به ذهن تان برای فکر کردن به جملاتی از چیزی که می خواهید و چیزی که توقع دارید بدست آورید  - را  بپذیرید ، می توانید به آن آموزش دهید که تبدیل به یک نیروی جاذبه شود که موفقیت و ثروت را که شما در جستجوی آن هستید جذب نماید . شما این را با قراردادن ذهن در فرکانس واقعی از ارتعاش موفقیت انجام می دهید و به قانون جاذبه اجازه می دهید که موفقیت را برای شما جذب کند .

شما دقیقا با ایجاد یک آگاهی از پول ، باعث می شوید ذهن شما به یک جاذب پول تبدیل شود .

البته این به این معنی نیست که شما می توانید فقط با خیال راحت روی یک صندلی گهواره ای بنشینید و به طور طبیعی اسکناس های دلار از جایی که هستند به سمت شما به پرواز درآیند . شما باید با ایجاد شرایطی درست ، ایده هایی را که به سمت شما می آیند به فرایندهای قابل انجام تغییردهید  و در نتیجه آن ، پول مسیر خود به سمت شما را پیدا خواهد کرد .   

اما وقتی شما عادت ثروتمندی را کسب کنید افراد موفق به سمت شما خواهند آمد و شما موفقیت و ثروتی را که خواهان آن هستید کسب می کنید ، زیرا شما تصمیم گرفته اید که چه بخواهید و آن به سوی شما خواهد آمد .  

  • نادر گنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی