قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

خود هیپنوتیزم در سه گام ساده

خود هیپنوتیزم در سه گام ساده

برای

   
                                                   ترجمه : نادر گنجی

گام 1 : تکنیک قبل از خواب

1 وقتی به رختخواب می روید ، برای امشب و 7 شب دیگر فقط زمانی که آماده به خواب رفتن هستید ، ده بار این تلقین ها را تکرار کنید :

« هر روز ، به هر طریقی ، من بهتر و بهتر می شوم . »

در حالی که سرگرم گفتن تلقین ها هستید ، خود را به صورتی که می توانید بهتر و بهتر باشید تصور کنید .

2 برای این که خوابتان نبرد و حساب از دستتان درنرود ، هر بار که تلقینی را می گویید ، یک انگشت دست راست و بعد دست چپتان را ببندید تا ده بار تلقین کامل شود .

3 این ممکن است اولین تلاش شما در انجام برنامه ای موثر از طریق تلقین باشد . بسیار مهم است که این تمرین را هر شب بدون این که به خواب بروید تا زمان کامل شدن 10 تلقین انجام دهید .   

4 شما با تلقین مثبت کردن به خود قبل از خواب شروع به ایجاد یک عادت با برنامه ریزی مناسب روی خود کرده اید . روز بعد شما خود را به سبب تلقین در هر واکنشی بسیار مثبت خواهید دید .  

 

گام 2 : تثبیت کردن

1 – گام 1 تکنیک قبل از خواب را که هفته قبل یاد گرفتید ادامه دهید .

2 بعلاوه این که از شیوه زیر پیروی کنید :

دو بار در روز ، یک بار صبح یا ظهر و یک بار در اوایل غروب ، خود را هیپنوتیزم خواهید کرد ، 2 تا 3 دقیقه در هیپنوتیزم باقی می مانید و بعد بیدار می شوید .

به این طریق : روی یک صندلی راحت که دارای پشتی باشد بنشینید . به آسانی روی یک نقطه سیاه در مقابل خود کمی بالاتر از چشمانتان تمرکز کنید .

به آهستگی 3 نفس عمیق بکشید . بعد از تنفس سوم ، نفس را برای 3 ثانیه کامل نگاه دارید و به صورت معکوس بشمارید : 3  ...  2  ...  1 .

چشمانتان را ببندید ، نفس را بیرون دهید ، رلکس باشید و به خود اجازه دهید در یک سکوت عمیق به آرامش هیپنوتیک بروید .

3 با شمردن آرام از 25 تا 1 تقریبا برای 2 تا 3 دقیقه در حالت هیپنوتیزم باقی می مانید .

نکته : برای بهتر بودن کار می توانید تجسم و تصور کنید که اعداد در هنگام شمارش معکوس شما روی یک تخته سیاه یا کامپیوتر نوشته شده است .

4 برای بیدار شدن ، فقط به صورت عادی از یک تا سه بشمارید و شما شاداب و سرحال بیدار خواهید شد و آماده رفتن به سر کار یا هر فعالیت دیگری خواهید بود .

5 این تمرین را بعد از این که آمادگی داشتید به خود تلقینات مفید القاء کنید ، دو بار در روز به مدت یک هفته انجام دهید .

 

گام 3 : تلقینات برنامه ریزی شده

1 سومین گام در خودهیپنوتیزم یک هفته بعد از کامل شدن تمرین های مراحل 1 و 2 شروع می شود . وقتی گام 3 را شروع کردید ، دیگر به گام 2 برنمی گردید .

2 در گام 3 شما به یک کارت 5 x 3 یا یک کارت تبلیغاتی نیاز دارید ، که به آسانی آن را در هر زمان همراه داشته باشید . تلقیناتی را که مثبت ، ساده ، قابل باور ، قابل اندازه گیری و دربرگیرنده پاداش هستند روی آن بنوسید . تلقین های خود را همیشه به زبان حال بنویسید .

3 دوباره روی صندلی و در مقابل نقطه سیاه بنشینید . کارت را در مقابل نقطه بگیرید و تلقین ها را 3 بار برای خود بخوانید .

اطمینان داشته باشید که کلمات روی کارت برای شما قابل باور هستنند و به خود اجازه دهید که از کلمات روی کارت تصویرسازی انجام شود . از تخیل خود کمک بگیرید .

4 شما تلقین های خود را روی یک کارت نوشته اید ، نقطه سیاه را انتخاب کرده اید و تلقین ها را 3 بار برای خود خوانده اید . اکنون ، کارت را رها کنید و اولین تنفس عمیق خود را انجام دهید . بازدم . دومین تنفس عمیق . بازدم . اکنون سوم تنفس عمیق آن را نگاه دارید چشمانتان را ببندید معکوس از 3 تا 1 بشمارید . بازدم ، و به هیپنوتیزم عمیق فرو روید .  

5 در این لحظه ، به جای شمارش معکوس از 25 تا 1 ، اجازه دهید تلقینات بارها و بارها در ذهن ناخودآگاه شما تکرار شود . همزمان تصور کنید که تلقینات شما به انجام رسیده است .

در لحظاتی احساس می کنید که کلمات شکسته و خرد می شوند . این کاملاً درست است . کلمات یا عبارات مهم به سوی شما خواهند آمد .

6 تقریبا بعد از 2 تا 3 دقیقه احساس می کنید که زمان اتمام کار و بیدار شدن است . ( نکته : این زمان مال وقتی بود که شما در مرحله 2 در حال تثبیت یک نمونه رفتاری بودید . ) در اینجا ، فقط بشمارید : 1  ...  2  ...  3 ... چشمانتان را باز کنید و شاداب و رلکس سراغ کار و فعالیت خود بروید .  

نکته : به خود زمان دهید تا تلقین ها جاگیر شوند . این امر می تواند تا دو هفته برای شروع کسب فواید مربوط به تلقین های شما طول بکشد .

  • نادر گنجی

نظرات  (۱)

👌💜

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی