قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

مطالب و مقالاتی از قانون جذب - روش های جذب از کائنات و ...

قانون جذب - ذهن ناخودآگاه

لطفاً ما را از نظرات خود بی بهره نکنید .

خود هیپنوتیزم در سه گام ساده

خود هیپنوتیزم در سه گام ساده

برای

   
                                                   ترجمه : نادر گنجی

گام 1 : تکنیک قبل از خواب

1 وقتی به رختخواب می روید ، برای امشب و 7 شب دیگر فقط زمانی که آماده به خواب رفتن هستید ، ده بار این تلقین ها را تکرار کنید :

« هر روز ، به هر طریقی ، من بهتر و بهتر می شوم . »

در حالی که سرگرم گفتن تلقین ها هستید ، خود را به صورتی که می توانید بهتر و بهتر باشید تصور کنید .

2 برای این که خوابتان نبرد و حساب از دستتان درنرود ، هر بار که تلقینی را می گویید ، یک انگشت دست راست و بعد دست چپتان را ببندید تا ده بار تلقین کامل شود .

3 این ممکن است اولین تلاش شما در انجام برنامه ای موثر از طریق تلقین باشد . بسیار مهم است که این تمرین را هر شب بدون این که به خواب بروید تا زمان کامل شدن 10 تلقین انجام دهید .   

4 شما با تلقین مثبت کردن به خود قبل از خواب شروع به ایجاد یک عادت با برنامه ریزی مناسب روی خود کرده اید . روز بعد شما خود را به سبب تلقین در هر واکنشی بسیار مثبت خواهید دید .  

 

گام 2 : تثبیت کردن

1 – گام 1 تکنیک قبل از خواب را که هفته قبل یاد گرفتید ادامه دهید .

2 بعلاوه این که از شیوه زیر پیروی کنید :

دو بار در روز ، یک بار صبح یا ظهر و یک بار در اوایل غروب ، خود را هیپنوتیزم خواهید کرد ، 2 تا 3 دقیقه در هیپنوتیزم باقی می مانید و بعد بیدار می شوید .

به این طریق : روی یک صندلی راحت که دارای پشتی باشد بنشینید . به آسانی روی یک نقطه سیاه در مقابل خود کمی بالاتر از چشمانتان تمرکز کنید .

به آهستگی 3 نفس عمیق بکشید . بعد از تنفس سوم ، نفس را برای 3 ثانیه کامل نگاه دارید و به صورت معکوس بشمارید : 3  ...  2  ...  1 .

چشمانتان را ببندید ، نفس را بیرون دهید ، رلکس باشید و به خود اجازه دهید در یک سکوت عمیق به آرامش هیپنوتیک بروید .

3 با شمردن آرام از 25 تا 1 تقریبا برای 2 تا 3 دقیقه در حالت هیپنوتیزم باقی می مانید .

نکته : برای بهتر بودن کار می توانید تجسم و تصور کنید که اعداد در هنگام شمارش معکوس شما روی یک تخته سیاه یا کامپیوتر نوشته شده است .

4 برای بیدار شدن ، فقط به صورت عادی از یک تا سه بشمارید و شما شاداب و سرحال بیدار خواهید شد و آماده رفتن به سر کار یا هر فعالیت دیگری خواهید بود .

5 این تمرین را بعد از این که آمادگی داشتید به خود تلقینات مفید القاء کنید ، دو بار در روز به مدت یک هفته انجام دهید .

 

گام 3 : تلقینات برنامه ریزی شده

1 سومین گام در خودهیپنوتیزم یک هفته بعد از کامل شدن تمرین های مراحل 1 و 2 شروع می شود . وقتی گام 3 را شروع کردید ، دیگر به گام 2 برنمی گردید .

2 در گام 3 شما به یک کارت 5 x 3 یا یک کارت تبلیغاتی نیاز دارید ، که به آسانی آن را در هر زمان همراه داشته باشید . تلقیناتی را که مثبت ، ساده ، قابل باور ، قابل اندازه گیری و دربرگیرنده پاداش هستند روی آن بنوسید . تلقین های خود را همیشه به زبان حال بنویسید .

3 دوباره روی صندلی و در مقابل نقطه سیاه بنشینید . کارت را در مقابل نقطه بگیرید و تلقین ها را 3 بار برای خود بخوانید .

اطمینان داشته باشید که کلمات روی کارت برای شما قابل باور هستنند و به خود اجازه دهید که از کلمات روی کارت تصویرسازی انجام شود . از تخیل خود کمک بگیرید .

4 شما تلقین های خود را روی یک کارت نوشته اید ، نقطه سیاه را انتخاب کرده اید و تلقین ها را 3 بار برای خود خوانده اید . اکنون ، کارت را رها کنید و اولین تنفس عمیق خود را انجام دهید . بازدم . دومین تنفس عمیق . بازدم . اکنون سوم تنفس عمیق آن را نگاه دارید چشمانتان را ببندید معکوس از 3 تا 1 بشمارید . بازدم ، و به هیپنوتیزم عمیق فرو روید .  

5 در این لحظه ، به جای شمارش معکوس از 25 تا 1 ، اجازه دهید تلقینات بارها و بارها در ذهن ناخودآگاه شما تکرار شود . همزمان تصور کنید که تلقینات شما به انجام رسیده است .

در لحظاتی احساس می کنید که کلمات شکسته و خرد می شوند . این کاملاً درست است . کلمات یا عبارات مهم به سوی شما خواهند آمد .

6 تقریبا بعد از 2 تا 3 دقیقه احساس می کنید که زمان اتمام کار و بیدار شدن است . ( نکته : این زمان مال وقتی بود که شما در مرحله 2 در حال تثبیت یک نمونه رفتاری بودید . ) در اینجا ، فقط بشمارید : 1  ...  2  ...  3 ... چشمانتان را باز کنید و شاداب و رلکس سراغ کار و فعالیت خود بروید .  

نکته : به خود زمان دهید تا تلقین ها جاگیر شوند . این امر می تواند تا دو هفته برای شروع کسب فواید مربوط به تلقین های شما طول بکشد .

  • نادر گنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی